abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34392337
Heel chil.
Heb je een project, is er ééntje die noooit op komt dagen, de rest doet half werk en je kan zelf bijna alles gaan doen.
En dan krijg je na godverdomme je hele kerstvakantie dr in te hebben gestoken ook nog een 5 omdat er een paar puntjes niet goed zijn.
En twee lui zijn nu gestopt met de studie, dus kunnen we alles opnieuw gaan doen. Met zn drieën.

Heb dr 2 weken voor, maar heb de komende 2 weken ook al 3 tentamens.

Lang leven de Uni

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:20:11 #2
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34392501
Daarop stuit iedereen wel een keer na het v.o.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:21:09 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34392548
Ik heb laatst geklaagd over de mensen met wie ik in de projectgroep zit. Die groepen worden aanstaande vrijdag pas samengesteld, maar ik heb alvast zitten zeiken bij mn begeleider. Kan ik vrijdag zeggen "ja zie je wel".
  maandag 23 januari 2006 @ 21:23:16 #4
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34392640
En heb je ook tegen je docenten geklaagd over het gebrek aan inspanning van je projectgenoten, of doe je dat alleen hier?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34393001
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En heb je ook tegen je docenten geklaagd over het gebrek aan inspanning van je projectgenoten, of doe je dat alleen hier?
2 keer direct en een keer per mail.
Nu zo twee keer.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:35:18 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34393182
flamen doe je maar per mail.msn, whatever, maar niet hier. verder gewoon ontopic svp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34393289
Gewoon goede afspraken maken.
Komen ze die niet na?
Uit het groepje knikkeren.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_34393443
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon goede afspraken maken.
Komen ze die niet na?
Uit het groepje knikkeren.
Ja, daar is het nu te laat voor.
pi_34393687
Ik heb ook een hekel om in groepen aan een project te werken. Moest ook aan Win 2003 werken in een groepje. Het kwam er op neer dat ik het meeste werk kon gaan doen, de andere mensen in mijn groep gingen gezellig tussendoor internetten. Heb ze er ook wat van gezegd, toen ging het weer een tijdje goed maar begon de ellende de volgende dag weer. En mensen uit de groep trappen zat er helaas niet in, de groepen waren door een leraar samengesteld en daar mocht dan ook niets meer aan gewijzigd worden. Maar goed, ik wou wel graag een goed cijfer behalen, dus heb het meeste werk maar alleen gedaan...
pi_34394030
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb ook een hekel om in groepen aan een project te werken. Moest ook aan Win 2003 werken in een groepje. Het kwam er op neer dat ik het meeste werk kon gaan doen, de andere mensen in mijn groep gingen gezellig tussendoor internetten. Heb ze er ook wat van gezegd, toen ging het weer een tijdje goed maar begon de ellende de volgende dag weer. En mensen uit de groep trappen zat er helaas niet in, de groepen waren door een leraar samengesteld en daar mocht dan ook niets meer aan gewijzigd worden. Maar goed, ik wou wel graag een goed cijfer behalen, dus heb het meeste werk maar alleen gedaan...
Ja, zelfde hier. Tussendoor wel geklaagt met nog een gast, maar er werd geen reet op uit gedaan.
En nu zitten we met een 5. Heb nog maar de helft van mijn SE gehaald (10/20)
  maandag 23 januari 2006 @ 22:15:11 #11
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_34394797
Bij mij op de HTS worden de groepen ook door hoger hand samengesteld (willekeurig). Echter, wanneer de groep klaagt over slecht functioneren van bepaalde groepsleden wordt daar bij ons adequaat op gereageerd door de tutor. Volgens mij hoort het ook zo...
  maandag 23 januari 2006 @ 23:29:21 #12
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_34398071
Je laat jezelf ook gebruiken he
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_34399529
quote:
Same story here, word debiel van projectgroepen heb een teringhekel eraan maarja het moet wel helaas
pi_34402512
ach, de eerste keer dat ik met een projectgroep ging werken zat ik met 4 medelanders in een groep (medelanders van het soort dat je veel in de randstad tegenkomt)
Die heren hadden niet bepaald veel verstand van marketing/economie (wel van shoarma en kebab ), ze waren lamlendig en konden ook nog eens amper nederlands
pi_34409292
Dat probleem heb ik ook vaak genoeg gehad. We begonnen dan ook met zijn 12en aan de opleiding, dus elke keer had ik pech en zat ik ein een kutgroep. Op een gegeven moment waren we nog van de 6 met zijn 2en. Nu, halverwege het 3e jaar zijn er nog maar 6 over, waarvan er 1 kut is, dus zitten we elke keer in dezelfde projectgroep. Gelukkig zijn er dan ook 5 (met mij erbij goeie)
Have fun...
pi_34409348
quote:
En daarom zorg ik dat ik altijd bij mensen zoals jij in een project groep kom
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34409389
Ik heb echt nét de eerste sessie van een projectvak achter de rug, net de teamindeling gekregen en straks alweer een vergadering blijkbaar

Dus dat wordt nog maar aanzien hoe iedereen het vol houdt
Oh, and that's a bad miss!
pi_34409519
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef Skv het volgende:
Heel chil.
Heb je een project, is er ééntje die noooit op komt dagen, de rest doet half werk en je kan zelf bijna alles gaan doen.
En dan krijg je na godverdomme je hele kerstvakantie dr in te hebben gestoken ook nog een 5 omdat er een paar puntjes niet goed zijn.
En twee lui zijn nu gestopt met de studie, dus kunnen we alles opnieuw gaan doen. Met zn drieën.

Heb dr 2 weken voor, maar heb de komende 2 weken ook al 3 tentamens.

Lang leven de Uni

Had je maar een samenwerkingscontract gemaakt
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_34409801
Mijn projectgroepen waren altijd wel okay, ook omdat we de meeste zelf konden samenstellen en dus vaak met hetzelfde groepje werkten en met mensen die we al kenden. Dan wisten we precies wat we aan elkaar hadden en dat iedereen zich aan de afspraken hield (of het tijdig liet weten als er toch iets mis ging). Was wel een keer dat er iemand bij ons groepje werd geplaatst omdat hij nog geen groep had... die hebben we in totaal twee keer gezien ofzo (uiteindelijk heeft hij t cijfer ook niet gehad).

Samenwerkingscontracten vind ik maar een beetje kinderachtig eigenlijk op het niveau van hoger onderwijs. Dingen als het nakomen van je afspraken moeten toch gewoon vanzelfsprekend zijn? Zal later leuk worden in het bedrijfsleven met die lamlullen
pi_34415753
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef w00ly het volgende:

[..]

En daarom zorg ik dat ik altijd bij mensen zoals jij in een project groep kom
Kun je dus niet, leraar bepaald wie er in welk groepje komt. Toen de indeling gemaakt werd had ik daar ook nog aanmerkingen op, maar er kon gewoon niets meer aan gewijzigd worden. Was volgens de leraar teveel werk om sommige groepen te moeten herindelen, en als één iemand het zou mogen, dan zou dat meteen voor de hele klas gelden i.v.m. voortrekken...
pi_34416394
Ik (wij) mogen dit altijd zelf samenstellen, heb je dr ook geen last van omdat je ze persoonlijk wel kent
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34419188
quote:
Samenwerkingscontracten vind ik maar een beetje kinderachtig eigenlijk op het niveau van hoger onderwijs. Dingen als het nakomen van je afspraken moeten toch gewoon vanzelfsprekend zijn? Zal later leuk worden in het bedrijfsleven met die lamlullen
Aan de ene kant heb je gelijk. Inzet is iets wat vanzelfsprekend zou zijn, echter in sommige gevallen is het dan wel heel erg fijn iemand op basis van de vastgestelde regels de groep uit te knikkeren.
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_34419609
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Kun je dus niet, leraar bepaald wie er in welk groepje komt. Toen de indeling gemaakt werd had ik daar ook nog aanmerkingen op, maar er kon gewoon niets meer aan gewijzigd worden. Was volgens de leraar teveel werk om sommige groepen te moeten herindelen, en als één iemand het zou mogen, dan zou dat meteen voor de hele klas gelden i.v.m. voortrekken...
Tja maar als ik een projectgroepje oid heb mogen we het altijd zelf indelen
En laat het nou net zo zijn dat de fanatieke mensen altijd een of twee mensen
te kort komen
Zie ondetitel
www.urinalpoopsex.be
pi_34431950
Aan de andere kant, zo leer je wel werken met irritante manesn, zal je later ongetwijfeld ook krijgen...
Have fun...
pi_34432165
Wij hebben op school nu momenteel 4 project groepen, ik zit gelukkig in 1 van de betere 2, die andere 2 zijn helemaal niks. Maarja volgende project weer in een nieuw groepje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')