2 keer direct en een keer per mail.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
En heb je ook tegen je docenten geklaagd over het gebrek aan inspanning van je projectgenoten, of doe je dat alleen hier?
Ja, daar is het nu te laat voor.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon goede afspraken maken.
Komen ze die niet na?
Uit het groepje knikkeren.
Ja, zelfde hier. Tussendoor wel geklaagt met nog een gast, maar er werd geen reet op uit gedaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb ook een hekel om in groepen aan een project te werken. Moest ook aan Win 2003 werken in een groepje. Het kwam er op neer dat ik het meeste werk kon gaan doen, de andere mensen in mijn groep gingen gezellig tussendoor internetten. Heb ze er ook wat van gezegd, toen ging het weer een tijdje goed maar begon de ellende de volgende dag weer. En mensen uit de groep trappen zat er helaas niet in, de groepen waren door een leraar samengesteld en daar mocht dan ook niets meer aan gewijzigd worden. Maar goed, ik wou wel graag een goed cijfer behalen, dus heb het meeste werk maar alleen gedaan...
Same story here, word debiel van projectgroepen heb een teringhekel eraan maarja het moet wel helaasquote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb ook een hekel om in groepen aan een project te werken. Moest ook aan Win 2003 werken in een groepje. Het kwam er op neer dat ik het meeste werk kon gaan doen, de andere mensen in mijn groep gingen gezellig tussendoor internetten. Heb ze er ook wat van gezegd, toen ging het weer een tijdje goed maar begon de ellende de volgende dag weer. En mensen uit de groep trappen zat er helaas niet in, de groepen waren door een leraar samengesteld en daar mocht dan ook niets meer aan gewijzigd worden. Maar goed, ik wou wel graag een goed cijfer behalen, dus heb het meeste werk maar alleen gedaan...
En daarom zorg ik dat ik altijd bij mensen zoals jij in een project groep komquote:Op maandag 23 januari 2006 21:46 schreef The_Terminator het volgende:
Had je maar een samenwerkingscontract gemaaktquote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef Skv het volgende:
Heel chil.
Heb je een project, is er ééntje die noooit op komt dagen, de rest doet half werk en je kan zelf bijna alles gaan doen.
En dan krijg je na godverdomme je hele kerstvakantie dr in te hebben gestoken ook nog een 5 omdat er een paar puntjes niet goed zijn.
En twee lui zijn nu gestopt met de studie, dus kunnen we alles opnieuw gaan doen. Met zn drieën.
Heb dr 2 weken voor, maar heb de komende 2 weken ook al 3 tentamens.
Lang leven de Uni
Kun je dus niet, leraar bepaald wie er in welk groepje komt. Toen de indeling gemaakt werd had ik daar ook nog aanmerkingen op, maar er kon gewoon niets meer aan gewijzigd worden. Was volgens de leraar teveel werk om sommige groepen te moeten herindelen, en als één iemand het zou mogen, dan zou dat meteen voor de hele klas gelden i.v.m. voortrekken...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:26 schreef w00ly het volgende:
[..]
En daarom zorg ik dat ik altijd bij mensen zoals jij in een project groep kom
Aan de ene kant heb je gelijk. Inzet is iets wat vanzelfsprekend zou zijn, echter in sommige gevallen is het dan wel heel erg fijn iemand op basis van de vastgestelde regels de groep uit te knikkeren.quote:Samenwerkingscontracten vind ik maar een beetje kinderachtig eigenlijk op het niveau van hoger onderwijs. Dingen als het nakomen van je afspraken moeten toch gewoon vanzelfsprekend zijn? Zal later leuk worden in het bedrijfsleven met die lamlullen
Tja maar als ik een projectgroepje oid heb mogen we het altijd zelf indelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kun je dus niet, leraar bepaald wie er in welk groepje komt. Toen de indeling gemaakt werd had ik daar ook nog aanmerkingen op, maar er kon gewoon niets meer aan gewijzigd worden. Was volgens de leraar teveel werk om sommige groepen te moeten herindelen, en als één iemand het zou mogen, dan zou dat meteen voor de hele klas gelden i.v.m. voortrekken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |