abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 november 2001 @ 01:55:20 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2275741
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:47 schreef Moesta het volgende:
Jaa daag Pakwal verslaan doet Diaan al (hoop ik)
Ik hoop met je mee, maar zie het somber in. In de poll staat Pascal ook al iets voor. Ach ja, bij BB2 won ook al de verkeerde...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2275763
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee, maar zie het somber in. In de poll staat Pascal ook al iets voor. Ach ja, bij BB2 won ook al de verkeerde...

Iets voor wil niets zeggen Daar kan Hum nog alles mee hoor bijv Pakwal wat geld aanbieden
Try anything once, twice to be sure
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2001 @ 14:20:30 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2277868
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2277898
3s is precies als de fries willem uit bb'99. probeert symphatiek te doen, maar blijkt een rekenaar te zijn.
hij heeft zich laten kennen toen hij hoorde dat diaan genomineerd was.
Hij werd kwaad omdat hij,diaan en daan niet op elkaar zullen stemmen en hij straks de volgende is die genomineerd word. 3s
psssst...tietjes kijken? klik [url=http://www.kleinetietjes.tk]hier[/url]
pi_2277910
hee Cynix, ben jij verliefd op an3s ofzo, als er iemand iets negatiefs over deze *** zegt, gooi jij er meteen een slotje op
pi_2277939
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 14:27 schreef chello_rules_heftig het volgende:
hee Cynix, ben jij verliefd op an3s ofzo, als er iemand iets negatiefs over deze *** zegt, gooi jij er meteen een slotje op
Heb jij wel eens van onverbodige overvloed gehoord? De anti-Andries topics vliegen de pan uit. Het is beter voor alle anti-andries mensen als ze zich verzamelen in 1 topic en daar helemaal los gaan om hun ongenoegen over deze sympathieke gevoelige jongeman te uiten, zodat het forum niet vervuild.
pi_2277956
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 14:30 schreef Ethel het volgende:

[..]

Heb jij wel eens van onverbodige overvloed gehoord? De anti-Andries topics vliegen de pan uit. Het is beter voor alle anti-andries mensen als ze zich verzamelen in 1 topic en daar helemaal los gaan om hun ongenoegen over deze sympathieke gevoelige jongeman te uiten, zodat het forum niet vervuild.

yep, daarom zie ik mij genoodzaakt hier verder te discuseren over deze
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2001 @ 14:34:34 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2277970
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 14:27 schreef chello_rules_heftig het volgende:
Ik geef juist links naar 6 andere topics waar lekker gemopperd kan worden over Andries. Dat topic wat ik gesloten heb, bleek niets nieuws toe te voegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2277983
Ik moest zo lachen toen andries uit zijn dak ging toen de nominaties bekend werden, wat een aanstellerige kneus
  zaterdag 24 november 2001 @ 15:00:48 #35
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2278201
Wat iedereen niet wil zien is dat de groep Andries, Daan en Diaan vrij eerlijk bezig is. Terwijl anderen precies stemmen wat in hun straatje past (Coos, Pascal, Ed, Leo, Kelly, Sandy) zijn er duidelijk totaal geen stemafspraken gemaakt tussen Andries, Diane en Daan. Hadden ze dat wel gedaan (en dat is echt niet zo moeilijk zonder namen te noemen), zouden ze alledrie zeker zijn van een plaats bij de laatste 6.
  † In Memoriam † zaterdag 24 november 2001 @ 15:49:41 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2278488
Maar Andries ging er stilzwijgend wél van uit dat die afspraken er wél waren.
  zaterdag 24 november 2001 @ 15:53:01 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2278511
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 15:49 schreef Cynix ® het volgende:
Maar Andries ging er stilzwijgend wél van uit dat die afspraken er wél waren.
Nee hij dacht alleen dat ze ook op Leo zouden stemmen en heeft daar zijn stem op aangepast. hij had liever Ed gestemd.
pi_2278542
Leo heeft wel eens een sexlijn gebeld, Andries wil daar meer over weten. Wat je dan te horen krijgt enzo. Leo vertelt over een keuze-menu. Andries: Kies een één voor Marianne en kies een... Gaat het zo ongeveer? Leo: Ik vind dat je nu zo schijnheilig kijkt. Ik zou zeggen bel zelf zo'n nummer als je thuis komt.
heb ik even uit jullie streamverslagen gehaald.

Als ze zeggen Gaat zo ongeveer dan weet ik genoeg.

zaterdag 24 november 2001 @ 15:59:27 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2278558
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 15:53 schreef marky het volgende:
Nee hij dacht alleen dat ze ook op Leo zouden stemmen en heeft daar zijn stem op aangepast. hij had liever Ed gestemd.
Precies! Het was heel simpel geweest om te zorgen dat ze wel alledrie op dezelfde hadden gstemd. Er hing heel veel af van deze laatste nominatieronde....
Maar goed... volgende week stemmen ze wel alledrie op Leo.... dan hebben ze geen andere keuze meer
  zaterdag 24 november 2001 @ 16:01:34 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2278577
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 15:57 schreef powergirl het volgende:
Als ze zeggen Gaat zo ongeveer dan weet ik genoeg.
Gaat HET zo ongeveer?? Zo lees ik het, wat dus een vraag was van Andries... geen uitleg. Bij de meeste informatielijnen krijg je idd de opmerking 'toets 1 voor ... ' dus Andries vroeg zich af of het bij een sexlijn ook zo gaat.
pi_2278844
Wat mij gisteren opviel was dat hij zelfs durfde te zeggen dat iedereen met zichzelf bezig is.
En ook nog antwoorden eisen van Sandy's team waarom men zijn labiel speeltje wat altijd in zijn voordeel zal stemmen, heeft gekozen.Als een ventje die een rol als een heertje probeert te spelen.Of leraar eigenlijk!!
Frank vroeg een keer of Andries hem genomineerd had waarop hij het antwoord 'dat vertel ik dus niet, heb je maar te respecteren'.
Schijnheilige Andries heeft zich mooi laten kennen.Het maskertje ging af en er zal nog wel zo'n absurde uitbarsting komen.Als hij zelf genomineerd wordt.Gelukkig ziet zijn speeltje nu ook in dat hij niet oprecht is.Is die twijfel bij dat mens toch nog ergens goed voor!!
Hij heeft niet veel toegevoegd aan het BB concept, helemaal niks.De slimste en de sterkste is hij absoluut niet!!
Door die overdreven woede aanval heeft hij zijn spelletje te kennen gegeven!!
En dat was een domme zet.Hij had zich in moeten houden.Dat was beter voor de rol die hij aan het spelen was!!
Het is natuurlijk ook niet zo fatsoenlijk om zo met een deur te smijten.Dat doen toch alleen pubers!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 24-11-2001 16:55]

pi_2278900
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 16:42 schreef schatje het volgende:
Wat mij gisteren opviel was dat hij zelfs durfde te zeggen dat iedereen met zichzelf bezig is.
En ook nog antwoorden eisen van Sandy's team waarom men zijn labiel speeltje wat altijd in zijn voordeel zal stemmen, heeft gekozen.Als een ventje die een rol als een heertje probeert te spelen.Of leraar eigenlijk!!
Frank vroeg een keer of Andries hem genomineerd had waarop hij het antwoord 'dat vertel ik dus niet, heb je maar te respecteren'.
knip
Precies de brutalitiet! En ze geven hem nog antwoord ook
dus zijn zelf ook stom.
Dat moet je hem nageven. Hij krijgt ze wel allemaal zo ver.
pi_2278909
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 16:48 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies de brutalitiet! knip

Ik zie dat ik zelf al fries goe proaten
  zaterdag 24 november 2001 @ 17:08:27 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2279060
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 16:42 schreef schatje het volgende:
Schijnheilige Andries heeft zich mooi laten kennen.Het maskertje ging af en er zal nog wel zo'n absurde uitbarsting komen.Als hij zelf genomineerd wordt.Gelukkig ziet zijn speeltje nu ook in dat hij niet oprecht is.Is die twijfel bij dat mens toch nog ergens goed voor!!
Hij heeft niet veel toegevoegd aan het BB concept, helemaal niks.De slimste en de sterkste is hij absoluut niet!!
Door die overdreven woede aanval heeft hij zijn spelletje te kennen gegeven!!
En dat was een domme zet.Hij had zich in moeten houden.Dat was beter voor de rol die hij aan het spelen was!!
Het is natuurlijk ook niet zo fatsoenlijk om zo met een deur te smijten.Dat doen toch alleen pubers!!
Frank riep eerst dat hij het niet wilde weten wie op hem had gestemd en hij zag zichzelf als de troef. Andries had voor de nominatie raonde toen aangegeven dat hij niet meer zou zeggen wie hij heeft genomineerd omdat de vorige keer daar veel te veel gezeik over kwam en hij had gemerkt dat Diane die het toen ook al niet had verteld daar geen last van had. Alleen wilde Frank op een gegeven moment het wel heel erg graag weten en toen heeft hij het hem ook verteld.
De nominatie ronde daarna was het Andries die het gesprek over wie wie had genomineerd heeft aangeslingerd en heeft toen ook heel duidelijk verteld waarom hij Leo had genomineerd.

Deze ronde heef hij ook weer aangeven waarom hij heeft genomineerd. Ook wilde hij graag weten waarom ze uiteindelijk toch voor Diane hebben gekozen omdat ze in de week nog allemaal hadden geroepen dat Diane moest blijven omdat ze zo belangrijke en leuk was.

En wat zijn speeltje betreft is dat blijkbaar ook alweer uit de lucht want ze kroop diezelfde avond nog bij hem in bed.

pi_2279102
Frank: 'Andries lult met twee tongen'

'Als ik nu terug zou mogen, dan zou ik Andries eens goed de grond inboren.'Frank zag Andries uitgebreid met Diane zoenen en dat hij niet van zijn maatje verwacht.'Ik ben teleurgesteld in hem.Toen ik hem in het Huis vroeg of hij meer met Diane deed dan holletje holletje liggen, ontkende hij altijd.Ik weet dat zoenen voor Diane veel betekent.Andries is niet eerlijk tegen mij geweest.Hij lult gewoon met twee tongen.'
Voor Gert-Jan daarentegen heeft de Rotterdamer veel respect gekregen.'Ik heb te laat gezien dat hij de meest symphatieke van het stel is.Gert Jan speelt met open vizier.'

bron: BB site

pi_2279199
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:31 schreef Helga het volgende:
Zo! Dáár doelde Kelly dus op toen ze het over Andries' bedprestaties had!
Kelly is gewoon misbruikt door die kwal!!
Hij besprong haar gewoon!!
pi_2279240
Ik kan best begrijpen dat de anti-andries-aanhangers wat op die jongen aan te merken hebben, heb ik ook, ik schrok zelf ook behoorlijk van die uitbarsting van hem donderdagnacht.

Maar, jullie gaan wel heel erg ver erin door, alles, maar dan ook alles wat die jongen doet, wordt negatief geïnterpreteerd en tot op het bot in het slechtste uitgemolken. Ik begin zowaar te denken dat hij jullie iets vreselijks persoonlijk heeft misdaan, gezien de uitingen over hem.

pi_2279430
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 17:41 schreef Ethel het volgende:
Maar, jullie gaan wel heel erg ver erin door, alles, maar dan ook alles wat die jongen doet, wordt negatief geïnterpreteerd en tot op het bot in het slechtste uitgemolken. Ik begin zowaar te denken dat hij jullie iets vreselijks persoonlijk heeft misdaan, gezien de uitingen over hem.
pi_2279440
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 18:13 schreef schatje het volgende:

Heb je inhoudelijk ook nog een goede argumentatie???

zaterdag 24 november 2001 @ 18:14:33 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2279441
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 17:41 schreef Ethel het volgende:
Ik kan best begrijpen dat de anti-andries-aanhangers wat op die jongen aan te merken hebben, heb ik ook, ik schrok zelf ook behoorlijk van die uitbarsting van hem donderdagnacht.

Dat je er nog serieus op in gaat Ethel!! Opmerkingen van bepaalde personen hier neem je toch hopelijk al tijden niet serieus meer? Het is alleen nog maar lachwekkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')