he verdoriequote:
Nog nietquote:Op maandag 23 januari 2006 19:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie
draait niet alles om mij dan?
Ok, dan reserveer ik alvast morgen tot en met eind 2006...quote:
Dan neem ik de oh zo zware last van het adoreren vanquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:22 schreef Litpho het volgende:
werk hier aan een opgeruimd karakter
eens goed stoffenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik wil de chaos die in mijn hoofd rondzwerft alleen maar weg hebben, geen opgeruimd karakter, dat is nou ook weer het uiterste
Ah, kijk. Heel goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan neem ik de oh zo zware last van het adoreren vanTwist
en
Moks
wel over, zo ben ik
.
Ga MissMSX besnuffelenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, dan reserveer ik alvast morgen tot en met eind 2006...
Ja dat komt goed zodra al mn tentamens afzijn, over een week ofzo hoop ikquote:
succesquote:Op maandag 23 januari 2006 19:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja dat komt goed zodra al mn tentamens afzijn, over een week ofzo hoop ik![]()
whaha ik geloof dat ik me rot zou schrikken als t in mn hoofd eens een dagje geen chaos isquote:Op maandag 23 januari 2006 19:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik wil de chaos die in mijn hoofd rondzwerft alleen maar weg hebben,
ik zag dat liefie_ geen problemen heeft met vrouwen, dus dat kunnen we mooi combineren dan!quote:
Het feit dat ze een berichtje heeft getiept doet anders vermoeden.quote:
I'm with stupid!quote:
quote:
fristie?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef liefie_ het volgende:
stomme vraag misschien maar zijn hier nog frisit liefhebbers die ook de gele frisit geproeft hebben?
is die jum?
wat?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef liefie_ het volgende:
stomme vraag misschien maar zijn hier nog frisit liefhebbers die ook de gele frisit geproeft hebben?
is die jum?
Klinkt ranzig.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef liefie_ het volgende:
ow ja sorry het is fristi niet fristie maja
dat roze zoete drankje!
beetje melkig
Ik houd gewoon niet van roze, zoete drankjes. Wel van lieve dames.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:37 schreef liefie_ het volgende:
roze zoetige drankjes zijn zeker niet stoer![]()
![]()
Zoetige drankjes zijn over het algemeen niet lekkerquote:Op maandag 23 januari 2006 19:37 schreef liefie_ het volgende:
roze zoetige drankjes zijn zeker niet stoer![]()
![]()
Zoet in het algemeen . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Frezer het volgende:
Zoetige drankjes zijn over het algemeen niet lekker.
jeweeeeelquote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Frezer het volgende:
Ha Melis! En TC!
[..]
Zoetige drankjes zijn over het algemeen niet lekker.
Ouwe Griek! U hier!quote:
Ja, ik dacht laat ik Henk eens komen opzoeken.quote:
Smaken zijn er om te verschillen,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeweeeeel
ben gewoon een zoetig type whahhaa
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeweeeeel
ben gewoon een zoetig type whahhaa
heb je nu al gesolliciteerd?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:57 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand Plato al gezien vandaag?
of zou die op zijn sollicitatiebrief zitten te broeden
[GEZ] Nieuwe POL mod
Cif werkt altijd.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef amaranta het volgende:
ik wil mijn karakter eigenlijk wel een beetje opruimen ja....
das een kleine kindjes drankjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
ik weet zeker dat jullie fristi wel kennen!
toch?
Tuurlijk !!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
ik weet zeker dat jullie fristi wel kennen!
toch?
http://www.frikandel.de/img/drinks02.jpg
Nee, nog niet, maar misschien doe ik dat wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
heb je nu al gesolliciteerd?
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik Henk eens komen opzoeken.![]()
waar bemoei je je mee???quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef Wojworshebn het volgende:
Posten dmw van het vertonen van slechts smiley's is behoorlijk not done en komt ook nog eens josti-achtig over
Begin maar, wat houdt je tegen ??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef amaranta het volgende:
ik wil mijn karakter eigenlijk wel een beetje opruimen ja....
maar lekkerquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef Wojworshebn het volgende:
Posten dmw het vertonen van slechts smiley's is behoorlijk not done en komt ook nog eens josti-achtig over
lollifantenfilm is wel leukquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar lekker![]()
whaha owkej nu ga ik helemaal t risico lopen dat jullie me uit lachen maja
ik moest zaterdag opassen dus ik dacht ik doe lief, ik neem mn lolifanten film mee
zegt mn opaskindje (4 jaar) die is voor babys
en bedankt
We hebben niet allemaal jouw grenzeloos intellect,quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef Wojworshebn het volgende:
Posten dmw het vertonen van slechts smiley's is behoorlijk not done en komt ook nog eens josti-achtig over
Je bent dus gewoon voor lul gezet door een kind van 4. Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar lekker![]()
ik moest zaterdag opassen dus ik dacht ik doe lief, ik neem mn lolifanten film mee
en bedankt
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar lekker![]()
en bedankt
ja ik moest bijna huilenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon voor lul gezet door een kind van 4. Gefeliciteerd
Da's een stuk leuker dan die troep die je tegenwoordig op hoe-heet-het te zien krijgt . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
en bedankt![]()
quote:
Ik ken alleen een QEDquote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik moest bijna huilen
wat is trouwens een QFT?
Dat is geen kind meer, dat is een monster gehersenspoeld door de Japanners . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent dus gewoon voor lul gezet door een kind van 4. Gefeliciteerd![]()
Niet altijd... op sommige materialen krijg je *kras*sen...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
Cif werkt altijd.
Quoted for truth, oftewel "niks aan toe te voegen, maar zo ontzettend waar dat het nog een keer gezegd mag worden"quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
wat is trouwens een QFT?
Ik moest je idd even hard uitlachen, je liet me gewoon geen keus.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar lekker![]()
en bedankt
Let me guess: net zo dwars als d'r mamma ??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef petitlapin het volgende:
de baby zit helemaal verkeerd, in een hoek opgekruld en drukkend op mijn heupbeen![]()
doet zo'n pijn. En als ik een beetje duw verlegt ze haar helemaal niet, ze slaapt volgens mij![]()
AU AU AU![]()
Ben soms heel gemeen, tegen ouders, vriendje.. en achteraf heb ik spijt..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Begin maar, wat houdt je tegen ??
Ze wil er vast uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef petitlapin het volgende:
de baby zit helemaal verkeerd, in een hoek opgekruld en drukkend op mijn heupbeen![]()
doet zo'n pijn. En als ik een beetje duw verlegt ze haar helemaal niet, ze slaapt volgens mij![]()
AU AU AU![]()
ja ik wist wel dat er minstens een tussen moest zittenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moest je idd even hard uitlachen, je liet me gewoon geen keus.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef petitlapin het volgende:
AU AU AU![]()
ten eerste lijken me die bovenste dingen geen reden om niet aan je karakter te werken maar meer een reden om het juist wel te doenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben soms heel gemeen, tegen ouders, vriendje.. en achteraf heb ik spijt..
Ben soms een flapuit, op mn werk... en achteraf hoor ik dan....amaranta, dat moetje niet zeggen....
Ben soms te onzekerer.....
Ik weet dat ik goed ben.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Quoted for truth, oftewel "niks aan toe te voegen, maar zo ontzettend waar dat het nog een keer gezegd mag worden".
heb het wel onder controle hoor....quote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ten eerste lijken me die bovenste dingen geen reden om niet aan je karakter te werken maar meer een reden om het juist wel te doen
en ten tweede... ik wil niet onaardig doen... maar ik geloof dat de topic titel weinig te maken heeft met de inhoud dus misschien is een psycholoog meer wat voor je?
Go get them girl. Jaag al die krassers maar wegquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ten eerste lijken me die bovenste dingen geen reden om niet aan je karakter te werken maar meer een reden om het juist wel te doen
en ten tweede... ik wil niet onaardig doen... maar ik geloof dat de topic titel weinig te maken heeft met de inhoud dus misschien is een psycholoog meer wat voor je?
De TT heeft vrijwel nooit wat te maken met de inhoud.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet verboden om de inhoud te relateren aan de topictitel, het is alleen ongebruikelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
Je gebit rot spontaan weg van al dat mierzoete geneuzel.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Liefdesverhalenforum
Wat een braakforum zeg.![]()
![]()
![]()
begin maartquote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef liefie_ het volgende:
petitlapin wanneer mag je baby er officieel uit?
Tenzij 'sex' erin voorkomt . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
De TT heeft vrijwel nooit wat te maken met de inhoud.![]()
Noot geweten dat een baarmoeder hoeken heeft.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begin maart
en ze ligt veel verkeerd, ze zit graag in een hoekje, doet zo'n pijn![]()
Ja nou breek mn klomp! Geef ik mezelf een keertje blootquote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet verboden om de inhoud te relateren aan de topictitel, het is alleen ongebruikelijk.
Geef d'r een rotschopquote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef petitlapin het volgende:
Dat heeft zo'n ding normaliter ook niet, maar waar een klein willetje is...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noot geweten dat een baarmoeder hoeken heeft.![]()
Niemand heeft gezegd dat je je hier niet bloot mag geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja nou breek mn klomp! Geef ik mezelf een keertje blootzit ik in het verkeerde topic!
nu ga ik huilen!
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Liefdesverhalenforum
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Liefdesverhalenforum
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]En vertel eens mijn waarde Plato, wat heb jij daar te zoeken?? Wil je ons iets vertellen?
Ik word gelijk doorverwezen naar de psycholoogquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat je je hier niet bloot mag geven.![]()
Wij hebben ruime beschikking over ruimtes met zachte wanden en jassen met mouwen aan de voorkant, maar om dat nou psychologen te noemenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik word gelijk doorverwezen naar de psycholoog![]()
Ik dacht dat jullie psychologen waren?
ben benieuwdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef Frezer het volgende:
[..]En vertel eens mijn waarde Plato, wat heb jij daar te zoeken?? Wil je ons iets vertellen?
ow verdorie dan begint nu zeker het lastige stuk?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
begin maart
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:58 schreef amaranta het volgende:
Ja nou breek mn klomp! Geef ik mezelf een keertje blootzit ik in het verkeerde topic!
nu ga ik huilen!
Geeft niks, zijn we ook voorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef amaranta het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Niks natuurlijk, maar ik stuitte toevallig op een topic waarin de opening van dit forum aangekondigd werd.![]()
met lichte dwang doe ik mijn best hoorquote:
Zijn we ook, bijzonder vakkundige psychologen zelfs.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
euh haast iedereen zit tegenwoordig bij een psycholoog hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kent me toch, je had beter moeten weten.quote:
Als je voor de zoveelste keer hebt lopen verkondigen dat het leven geen zin meer heeft?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Geeft niks, zijn we ook voor![]()
Plus dat ik mezelf wel herken in jouw verhaal, krijg ook wel vaak te horen van "TC, dat had je niet moeten zeggen . . . "![]()
![]()
Meer psychopaten, maar dat hangt nauw met elkaar samen, dus we willen best een poging wagen om je te helpen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
autsjj... al die verhalen over zwangerschappen... jajks... ik wil graag kinderen maar als ik die verhalen soms hoor...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met lichte dwang doe ik mijn best hoor, maar dat helpt niet.
en plato,een baarmoeder heeft misschien geen hoeken, maar ze heeft echt wel de ruimte om haar een beetje te verleggen, ze kan echt opzij kruipen, en dat doet echt wel pijn, dat trekt enorm.
Nee, niet eens. Dan krijg ik "doen", "graag" of "asjeblieft" te horen . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Als je voor de zoveelste keer hebt lopen verkondigen dat het leven geen zin meer heeft?
Ik baal daar ook van.. En het erge is, ik heb het dan niet zo bedoeld...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Geeft niks, zijn we ook voor![]()
Plus dat ik mezelf wel herken in jouw verhaal, krijg ook wel vaak te horen van "TC, dat had je niet moeten zeggen . . . "![]()
![]()
Ik vermoed dat ik hier nooit over zal kunnen meepraten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef petitlapin het volgende:
en plato,een baarmoeder heeft misschien geen hoeken, maar ze heeft echt wel de ruimte om haar een beetje te verleggen, ze kan echt opzij kruipen, en dat doet echt wel pijn, dat trekt enorm.
haha maar ik haakwat betreft afquote:Op maandag 23 januari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer psychopaten, maar dat hangt nauw met elkaar samen, dus we willen best een poging wagen om je te helpen.![]()
Das waar,quote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kent me toch, je had beter moeten weten.![]()
Ik soms welquote:Op maandag 23 januari 2006 20:04 schreef amaranta het volgende:
Ik baal daar ook van.. En het erge is, ik heb het dan niet zo bedoeld...
ik ook niet hhaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik hier nooit over zal kunnen meepraten.![]()
Ik moet ook geloof ikquote:Op maandag 23 januari 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh haast iedereen zit tegenwoordig bij een psycholoog hoor
en van de mensen die niet gaan kan volgens mij 90% beter toch gaan maar toch
en lie...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:03 schreef liefie_ het volgende:
ik moest eerst ook een liefdesverhaal schrijven voor school!!
ik had een 9
trots trots
Je had dus kunnen weten dat ik nooit een directe link met het desbetreffende subforum zal hebben.quote:
waarom?quote:
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Dan krijg ik "doen", "graag" of "asjeblieft" te horen . . .![]()
Ik weet wel wat van psychologische experimenten af,quote:
gewoon gaan?quote:
het valt nog redelijk mee, maar het begint wel zwaar te worden, en 'storend'. het is ook niet meer echt flatteus te noemen, zo'n dikke buik. In het begin is zo'n buikje nog wel mooi en schattig, maar nu wordt dat wel minder. En uiteindelijk is mijn buik nog niet zo dik, niet velen denken dat ik meer dan 7,5 maand ver ben.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef liefie_ het volgende:
ow verdorie dan begint nu zeker het lastige stuk?
ja heb niet zo veel verstand van babys in je buik hebben haha
Ik ben gewoon een onverbeterlijke optimist!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je had dus kunnen weten dat ik nooit een directe link met het desbetreffende subforum zal hebben.![]()
Zit net het nieuws te lezen en of ik word gek of een heleboel andere mensenquote:
Wat ik soms doe, is me in een gesprek mengen als bijvoorbeeld 2 mensen het ergens over hebben.quote:
je vrouw zal er later wel in geuren en kleuren over klagen, over hoe dat voeltquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vermoed dat ik hier nooit over zal kunnen meepraten.![]()
Duur valt ook wel mee hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewoon gaan?
is niet eng of erg hoor
alleen vreselijk duur maja
welk onderwerp heb je het dan over, ik denk dat soms ook wel eens maarjaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit net het nieuws te lezen en of ik word gek of een heleboel andere mensen
Dan heb je aan mij een goede ben ik bang...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet wel wat van psychologische experimenten af,.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je vrouw zal er later wel in geuren en kleuren over klagen, over hoe dat voelt![]()
maar heel "groot" zwanger kan ook heel mooi zijn hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het valt nog redelijk mee, maar het begint wel zwaar te worden, en 'storend'. het is ook niet meer echt flatteus te noemen, zo'n dikke buik. In het begin is zo'n buikje nog wel mooi en schattig, maar nu wordt dat wel minder. En uiteindelijk is mijn buik nog niet zo dik, niet velen denken dat ik meer dan 7,5 maand ver ben.
Welnee. Meer zielen, meer vreugdquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
Dus als jullie het storend vinden dat ik zomaar dit topic binnenwandel. Breng het gentill.....
Ja, das echt heel erg niet storendquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
Dus als jullie het storend vinden dat ik zomaar dit topic binnenwandel. Breng het gentill.....
mij stoor je niet hoor, ik kom altijd zomaar binnenstormenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik soms doe, is me in een gesprek mengen als bijvoorbeeld 2 mensen het ergens over hebben.
En schijnbaar vinden mensen dat soms irritant. Terwijl die mensen het zelf ook doen. Dan komen ze binnen in de pauze, gaan ze naast je zitten en gaan ze meepraten.
Ik wist echt niet dat dat verkeerd was. EN ik voelde me echt op mn ziel getrapt toen mn collega zei dat mensen dat vervelend vonden.
Hirsi Ali europeaan van het jaar was het eerst wta ik zagquote:Op maandag 23 januari 2006 20:09 schreef Evel-in het volgende:
[..]
welk onderwerp heb je het dan over, ik denk dat soms ook wel eens maarja
Je wil het topic ook verlaten?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zouden jullie er trouwens van vinden als ik blauw zou worden?![]()
Als dat zou betekenen dat je net als Godt minder aanwezig zou zijn bedoel je?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
80 euro voor 45 minutenquote:
ik heb er geen probleem mee, ik ga nooit naar het politieke forum, want van de nederlandse politiek heb ik geen kaas gegetenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
Mijn reactie 'Lekker belangrijk'.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
ja dat zag ik ook al ja, ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarover moet denken, maar europeaan van het jaar vind ik eigenlijk wel overratedquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hirsi Ali europeaan van het jaar was het eerst wta ik zag
Een slechte Godtlike02 imitatiequote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
Daar kan je je prima voor verzekerenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
80 euro voor 45 minuten
a ongeveer 40 weken (vakanties enz ben je nooit zo welkom)
kom ik toch op 3200 euro
waarom blauw? geel is ook heel mooiquote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, heel belangrijk.quote:
Aldus de Nederlanders lijkt me.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Evel-in het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook al ja, ik weet eigenlijk niet goed wat ik daarover moet denken, maar europeaan van het jaar vind ik eigenlijk wel overrated
ik hou persoonlijk meer van roze maja iedern zijn ding en jij moet er naar kijken...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:10 schreef Plato1980 het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig!
Nou dan stel ik me even voor.
Amaranta uit Eindhoven, 26 jaar.
Woon samen met Mex_ en ik ben (inval) juf.
Welkomquote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig!
Nou dan stel ik me even voor.
Woon samen met Mex_ en ik ben (inval) juf.
jep tot 500 euro per jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je je prima voor verzekeren
Had dat maar niet gezegd, nu krijg je Marc en frezer achter je aan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef amaranta het volgende:
Dan zit je in het verkeerde forum . . .quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
Maar ik moest even de stemming peilen. Je moet altijd weten of je wel een acterban hebt alvorens je je in een campagne stort.![]()
Ja. En ik zei ook dat ik daar samenwoonquote:
dan was ik echt gek zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep tot 500 euro per jaar
anders krijg je t alleen vergoed als je kunt bewijzen dat je echt gek bent
hoe heb je dat vergoed gekregen dan?quote:
En dat is?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Had dat maar niet gezegd, nu krijg je Marc en frezer achter je aan.![]()
om te shoppen ja...quote:
Heb geen rekening gezien, helemaal niets.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe heb je dat vergoed gekregen dan?
want ik krijg (nog niks)
ja die 500 euro
Negeerbaarquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat is?
vreselijk/valt wel mee/ oke*
*doorhalen wat niet van toepassing is
verdomme nu was ik het perongeluk zelf whahahhahahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef liefie_ het volgende:
bijna 1111!!!
Maar toch Eindhovenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. En ik zei ook dat ik daar samenwoon
Wil je ook weten waar in Eindhoven of kom je dan misschien klaar?
Uitproberen dan hequote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
om te shoppen ja..... maar om er te wonen, geen idee..
![]()
mis je wel eens vaker post?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb geen rekening gezien, helemaal niets.
Heb er lang gewoond, en ga ook weer terugquote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je daar zo leuk aan vind?Of raak ik nou een gevoelig onderwerp...
hmmz moet ik dan toch echt naar eindhoven om te gaan shoppen?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
om te shoppen ja..... maar om er te wonen, geen idee..
![]()
waar? hebje gewoond?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er lang gewoond, en ga ook weer terug
Of om mensen te meeten. Er wonen stapels leuke Fok!kers in Eindhoven en de directe omgevingquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
hmmz moet ik dan toch echt naar eindhoven om te gaan shoppen?
tzal wel net zo zijn als met krullen, meisje met krullen willen stijl haar en meisjes met stijl haar willen krullen....quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ehm.. nou... ik denk niet dat dat er snel van zal komenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of om mensen te meeten. Er wonen stapels leuke Fok!kers in Eindhoven en de directe omgeving.
Ik zou anders zo snel geen voorbeeld van een leuke Fokker uit Eindhoven weten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of om mensen te meeten. Er wonen stapels leuke Fok!kers in Eindhoven en de directe omgeving.
IK HEB DAAR GEWERKT!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:23 schreef liefie_ het volgende:
ik had ooit een vriendje in eindhoven
hoorfdredacteur bij psv of zoiets....
weet ik veel t was iig een lekkerding haha
Geen capslock aub, we discussiëren hier op niveau.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
IK HEB DAAR GEWERKT!!!!!!!!!!!
HOE HEET HIJ!
jeroenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
IK HEB DAAR GEWERKT!!!!!!!!!!!
HOE HEET HIJ!
ja Kimmie.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ik ben best sympathiek ja, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 23 januari 2006 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, nu nog ff iemand zoeken die met me meegaat dan ga ik wel eens kijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja Kimmie.. het loont zich...ik slaag er altijd..
Mijn vriend en vriendin trouwens ook. Ben nog nooit thuisgekomen zonder ...iets..
![]()
Goed dat je het er bij zegt, want het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:26 schreef amaranta het volgende:
ik ben best sympathiek ja, al zeg ik het zelf
ik raakte helemaal in euforische sferen..sorriequote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen capslock aub, we discussiëren hier op niveau.![]()
bel maar alsje ophet station staatquote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ok, nu nog ff iemand zoeken die met me meegaat dan ga ik wel eens kijken
nou aangezien in nederland iedereen een achternaam heeft sinds napoleon gok ik van wel jaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeft hij ook een achternaam?
(ik heb daar in 1999 gewerkt)
ik liep daar stagequote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou aangezien in nederland iedereen een achternaam heeft sinds napoleon gok ik van wel ja
alleen ik weet m niet meer
heb nog wel ergens een foto slingeren met naam en achternaam maar als je t niet heel erg vind ga ik die niet opzoeken (*lui*)
ff kijken hij is nu 29 denk ik? weet niet of dat belletjes doet rinkelen?
maar wat was jou werk daar dan?
T is al een tijdje terug, zal vast wel niet meer komenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mis je wel eens vaker post?
want dan zou ik ff bij de postbode checken
neej grapje haha
Ik ben bang dat je daar niet veel tegen kan doen? Die mensen hebben vaak al een beeld gevormd over je. Denk ik. Maar ik ben ook maar een leek.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Evel-in het volgende:
wat te doen met mensen die je continu (onterecht) bekritiseren? ookal heb je dingen uitgelegd, moeten ze je nog net die ene trap na geven? wat moet je daarmee doen?
jah het was meer een soort van vakantie fling hoor...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik liep daar stage
maar psv is niet zo een heel groot bedrijf..
iedereen kende elkaar
en er werkten (naast de voetballers natuurlijk) wel lekkere mannen daar..
Niets, jezelf blijven en ze lekker laten denken.. Ze zijn het niet waard om daar ook maar iets mee te doen..quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Evel-in het volgende:
wat te doen met mensen die je continu (onterecht) bekritiseren? ookal heb je dingen uitgelegd, moeten ze je nog net die ene trap na geven? wat moet je daarmee doen?
zeggen ik heb het toch uit gelegt?wil je mij dan misschien uitleggen waarom je nog steeds zo doet? heb je een issue met me of zo?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Evel-in het volgende:
misschien ja, fucking schoonfamiliequote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar niet veel tegen kan doen? Die mensen hebben vaak al een beeld gevormd over je. Denk ik. Maar ik ben ook maar een leek.
Ik zou ze slaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef Evel-in het volgende:
zal eens een paar keer lief knipperen met mn wimpertjes naar mijn postbodequote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al een tijdje terug, zal vast wel niet meer komen
JA, daar heb ik nou eens zin aan....quote:
whaha in het geval van schoonfamilie zou ik mijn tactiek niet toepassen haha ik dacht das een irritante collega of zoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef Evel-in het volgende:
[..]
misschien ja, fucking schoonfamilie
ik vrees dat je daar niet veel aan kunt doen.. behalve ermee leren leven.. hoe vervelend, moeilijk en lastig het ook is...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef Evel-in het volgende:
[..]
misschien ja, fucking schoonfamilie
Dat is voor jou toch al niet mogelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja Kimmie.. het loont zich...ik slaag er altijd..
Mijn vriend en vriendin trouwens ook. Ben nog nooit thuisgekomen zonder ...iets..
![]()
Dan heb je de komende dagen de tijd van je leven.quote:
wellus...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch al niet mogelijk
Half jaartje, dan woon ik er, gaan we shoppenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ok, nu nog ff iemand zoeken die met me meegaat dan ga ik wel eens kijken
nee mijn altijd zeer leuke schoonfamilie... bah.. iri lui... ik verbaas mij gewoon elke dag meer en meer dat mijn vriend daar vandaan komt, bah stomme lui...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha in het geval van schoonfamilie zou ik mijn tactiek niet toepassen haha ik dacht das een irritante collega of zo
Ik weet niet waar ik over een halfjaar woon, maar ik mag hopen dat ik dan niet in Eindhoven woon.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half jaartje, dan woon ik er, gaan we shoppen
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wellus...![]()
BBQ in de kou... brrrr..daar wordt je verkouden van..!!
oew ja..quote:Op maandag 23 januari 2006 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half jaartje, dan woon ik er, gaan we shoppen
ikke wel....quote:
Dat hoop ik ook hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik over een halfjaar woon, maar ik mag hopen dat ik dan niet in Eindhoven woon.![]()
Misschien heeft hij wel een BttDinnetje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:40 schreef GF het volgende:
Heeft BttD trouwens te diep gekrast ofzo?
Inderdaad, je wilt mij echt niet als buurman.quote:
Nee, dan had ie allang komen posten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een BttDinnetje aan de haak geslagen.![]()
Misschien heeft hij het te druk met andere zaken.quote:
Eng genoeg heb je vermoedelijk gelijkquote:
dat kan niet! op zijn leeftijd nog een lief vinden is totaal onmogelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien heeft hij wel een BttDinnetje aan de haak geslagen.![]()
Niet meteen het ergste denken, als ik een dag niet post denkt ook niemand aan zelfmoord of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eng genoeg heb je vermoedelijk gelijk.
Komt ook wel eens voorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of hij ligt nu nog bij te komenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
[inkopper] Jij bent de beauty, ik ben de nerd [/inkopper]quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
hey is het niet meer the beauty and the nerd
Ik ben blij dat je het eindeijk ook inziet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef petitlapin het volgende:
dat kan niet! op zijn leeftijd nog een lief vinden is totaal onmogelijksommige mensen hebben me dat toch proberen wjismaken.
Jij snapt vrouwen niet he.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[inkopper] Jij bent de beauty, ik ben de nerd [/inkopper]
neeeeej kipje!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[inkopper] Jij bent de beauty, ik ben de nerd [/inkopper]
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:40 schreef GF het volgende:
Heeft BttD trouwens te diep gekrast ofzo?
Ach, ik geef direct toe dat ik echt verschrikkelijk ben in het overtuigen van vrouwen en mijn gevoelens t.o.v. haar.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeej kipje!
dat was op tv!
hoewel veel van jullie er misschien wel wat van hadden kunnen leren
neej grapje hoor![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben blij dat je het eindeijk ook inziet.![]()
Zo jong en al zo wijs.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef GF het volgende:
[..]
Jij snapt vrouwen niet he.
Je moet ze niet aanbidden. Dat werkt niet. Aanbidden mag. Zolang je maar net doet alsof het hoeren zijn![]()
Alweer?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef GF het volgende:
'Fok!ker pleegt zelfmoord naar aanleiding van slowchat'
Echt niet, meer dan 900.000 zijn het er nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef amaranta het volgende:
dus toen lag internet er alweer uit...
en eh...de boschdijk heeft miljoen zijstraten...
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:49 schreef GF het volgende:
'Fok!ker pleegt zelfmoord naar aanleiding van slowchat'
Ik heet Robin ja.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Over krassen he..Antraxx...weet jij iets meer van krassen in auto's?
Of heette jij geen Robin?
De barrierweg wel ja, de slijter is wegquote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef amaranta het volgende:
de barrierweg zit er wel
Daar heb ik ook in de buurt gewoond. Ik woonde tegenover de eendjesvijver.
En als het ff meezit gaan we in 2007 daar weer wonen.
Ze gooien namelijk de hele wijk daar plat en bouwen er moooie
nieuwe huizen, en wij willen er eentje!
Nee, echt baggerquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef GF het volgende:
Is War of the Worlds leuk?
Het boek, ja. Het hoorspel ook. Meer is er nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef GF het volgende:
Is War of the Worlds leuk?
Zou mijn niet rot bedoelde opmerking dan toch als zodanig opgevat zijn?quote:
Vergeet Jeff Wayne's versie niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het boek, ja. Het hoorspel ook. Meer is er niet.
de eendjes vijver ligt in een zijstraat van de boschijk...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De barrierweg wel ja, de slijter is weg![]()
De eendjesvijver, das iets meer richting acht toch? Zo ja, ben ik daar wel heel vaak langsgekomen
Flikker op, kuthoer.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
2 luxe vakanties voor mij en een vriendin.
oeh die kon ik redelijk waarderen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef GF het volgende:
Sin City moet ik ook nog steeds zien. Maar die heb ik niet op DVD![]()
Onder de juiste voorwaarden niet onacceptabelquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
2 luxe vakanties voor mij en een vriendin.
zeg je dat nav dat kaasschaven verhaal?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heet Robin ja.
Ik kras niet in auto's. Uitsluitend in polsen.
Dan kijk ik wel pornoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh die kon ik redelijk waarderen hoor
sexy vrouwtjes in sexy outfitjes
en rory van the gilmore girls altijd leuk!
maar ook gewoon leuk gedaan met de kleurtjes en de sfeer enz
Gilmore girlsquote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en rory van the gilmore girls altijd leuk!
Nee. Krassen is mijn hobby.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
zeg je dat nav dat kaasschaven verhaal?
Weet het alquote:Op maandag 23 januari 2006 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
de eendjes vijver ligt in een zijstraat van de boschijk...
en he tkan goed zijn dat je er vaak langskomt op weg naar de barrierweg of op weg naar de boschdijk
de slijter, die zat er laatst nog dacht ik....ownee, het is nu een carnavalswinkel![]()
whoei :pquote:
Nu weet ik het zeker.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
vandaag is de treurigste dag van het jaar'
niet voor mij hoor![]()
Geen idee wtf ze aan t doen zijn, maar iig herrie makenquote:
Nou als dit het dan was. Ook weer gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef amaranta het volgende:
vandaag is de treurigste dag van het jaar'
niet voor mij hoor![]()
Lieve Amaranta, neem niet alles serieus wat ik zegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke dan...
edit
ik snap niet hoe die smiley daar kwam
hoeraquote:Op maandag 23 januari 2006 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet het alkwam er heel vaak langs
En ja, hoe durven ze, een carnavalswinkel![]()
nee dat doe ik nietquote:Op maandag 23 januari 2006 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lieve Amaranta, neem niet alles serieus wat ik zeg
als je in dit topic wat zegt gaan mensen echt niet nazoeken om te kijken wat je ooit allemaal in andere topics hebt gezegt hoor.. lijkt mequote:Op maandag 23 januari 2006 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet
maar ik dacht dat jij doelde op mijn post in het ehv topic over kaasschavensnappie
en als je het niet snapt
lees dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |