Heb het sowieso vaak niet zo op Greatest Hits cd's, van wie dan ook. De meeste nummers heb je vaak zelf al; misschien is het dan nog de moeite waard voor mogelijke nieuwe nummers, maar verder...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef Numbie het volgende:
Niemand die hier te springen staat om de greatest hits volgens mij of wel?
Ik wil níewe nummers!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:24 schreef Numbie het volgende:
Niemand die hier te springen staat om de greatest hits volgens mij of wel?
quote:1. You're The World To Me
2. Babylon
3. The One I Love
4. Please Forgive Me
5. Be Mine
6. Hospital Food
7. This Years Love
8. Alibi
9. Sail Away
10. Shine (Live)
11. Caroline
12. The Other Side
13. Flame Turns Blue
14. Destroyer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik wil níewe nummers!
[..]You're the World to me is toch een nieuw nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're the world to me
Dat is idd de nieuwe track. Daarnaast staat er ook een opgepoetste remix van Babylon op...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
You're the world to me staat zeker in mijn top 10, heerlijk nummer!
Alleen in de U.K. tot en met Maart 2008...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, moet je doen.
Is er ook een tour gekoppeld aan dit 'nieuwe' album?
James Blunt: 17 maart 2008: Ahoyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ga je die andere drie muziekvoortbrengers zien dan? De namen die je noemt kunnen me niet zo boeien, maar tof dat je er heen gaat.
Helaas niet, maar heb hier nog wel een exclusieve promo liggen voor je? Een mooie 2cd digipack promo van You're The World To Me + Babylon 2007 mix...quote:Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Numb, reactie op je krabbel ().. zijn er nog speciale versies of collectables wat betreft het Greatest Hits album?
Wow!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Helaas niet, maar heb hier nog wel een exclusieve promo liggen voor je? Een mooie 2cd digipack promo van You're The World To Me + Babylon 2007 mix...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |