Blijf gelukkig bij vrienden in Tilburg slapen..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:01 schreef Subterranean het volgende:
Jaja! Morgen alweer! We hebben er zin in! Om goed in de stemming te komen, ben ik al de hele dag David Gray aan het luisteren.
Jammer dat de laatste trein voor ons al om 23:09 gaat. Daarom zullen we waarschijnlijk wel wat nummers moeten missen.
Ook hopen dat de treinen, ondanks het vriesweer, gewoon fatsoenlijk blijven rijden, anders is het ook zo onhandig.
Met een beetje geluk zou je die trein moeten kunnen halen. Ik denk dat David Gray rond 21.00 uur het podium op zal komen, zeg dat hij een uur en drie kwartier speelt, betekent dat het concert om 22.45 uur afgelopen is. Vanaf 013 is het ongeveer vijf minuten lopen naar het station.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Blijf gelukkig bij vrienden in Tilburg slapen..
Heb vaker gehad dat ik eerder weg moest bij een concert om de laatste trein te halen...
viel me idd ook al op ja... en toch vind ik het jammer dat Please forgive me niet zo "groot" wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:44 schreef marky_mark het volgende:
Eén minpuntje: David was de hele avond niet zo spraakzaam, pas op het einde kwam hij een beetje los.
quote:Setlist
Alibi
Nos Da Cariad
Sail Away
My Oh My
The One I Love
Long Distance Call
Disappearing World
Please Forgive Me
Ain't No Love
Lately
Hospital Food
Baltimore
Silver Lining
Freedom
-----
Shine
Now And Always
This Years Love
Babylon
Haha, die hield het vorige David Gray topic in leven inderdaad..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef koenimex het volgende:
Wat is er met Stanley_Climbfall gebeurd eigenlijk?
Hij leeft nog gewoon, maar moet vaak fluiten. En is veel bij Frank Boeijen te vinden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef koenimex het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:43 schreef koenimex het volgende:
Heb je 'm al in huis?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef koenimex het volgende:
Vét is ie! Binnenkort komt de nieuwe LiveDVD, kan niet wachten!
Ikkequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is op 5 juni in Landgraaf??
Ik sta vooraanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie is op 5 juni in Landgraaf??
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Veel plezier dan!
M'n vriendin wilde niet een van onze weinige vrije dagen samen op Pinkpop doorbrengen, dus we gaan ergens een ijsje eten..Of zo...
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef koenimex het volgende:
Ik heb als track 11 Babylon II, maar ik pak nu ff mn originele CD erbij, momentje........ nou bij mij gebeurt dus niks. Wat valt er bij jouw dan te horen?
Ik weet dat 'As Long As You Want This' van Kane ook zoiets, dan hoorde je alleen de strijkers van 'Damn Those Eyes'. Oh shit, nu weten jullie allemaal dat ik cd's van Kane draaide!
Je hebt zeker ook een poster van Dinand op je kamer he!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:26 schreef koenimex het volgende:
Ik heb als track 11 Babylon II, maar ik pak nu ff mn originele CD erbij, momentje........ nou bij mij gebeurt dus niks. Wat valt er bij jouw dan te horen?
Ik weet dat 'As Long As You Want This' van Kane ook zoiets, dan hoorde je alleen de strijkers van 'Damn Those Eyes'. Oh shit, nu weten jullie allemaal dat ik cd's van Kane draaide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |