ja en dan komt mohammed voorbij en is je auto weg..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pakspul het volgende:
Auto aan, verwarming aan -> koffie tijd
Dat is sleeeeeeeeeeccht !!!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pakspul het volgende:
Auto aan, verwarming aan -> koffie tijd
je kan je auto ook nog op slot zetten, of in de auto gaan zittenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:25 schreef KeessieK het volgende:
[..]
ja en dan komt mohammed voorbij en is je auto weg..we wonen niet allemaal in een gehucht waar je zomaar je auto kan laten lopen..
![]()
iddquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
je kan je auto ook nog op slot zetten, of in de auto gaan zitten![]()
loop jij altijd met 2 autosleutels op zak dan? en in die koude auto gaan zitten met je koffie..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem, weet je hoe koudquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik loop niet met autosleutels op zak, want ik heb geen auto, maar de auto van mn pa en ma staat meestal wel dicht bij en dan kunnen ze dus de sleutel halen. en wat als je nou geen zin hebt om te krabben ( wat heel goed te begrijpen is ) dan kun je dus in de auto gaan zitten met koffiequote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef KeessieK het volgende:
[..]
loop jij altijd met 2 autosleutels op zak dan? en in die koude auto gaan zitten met je koffie..dan kan je net zo goed ff krabben..
cker 2 gaatjes waar je net met je ogen doorheen kan kijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem, weet je hoe koud![]()
Meestal krab ik een cirkel van enkele centimeters en dan zo snel mogelijk wegrijden zodat die kachel warm wordt![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cker 2 gaatjes waar je net met je ogen doorheen kan kijken
quote:
Ik wil El Niño...hete zomers....zachte winters....probleem opgelost.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of auto met airco nemen, die hebben daar geen/minder last van
Haha laat me niet lachen, het vriest een paar graadjes in Nederland en het hele land is door het dolle dus wie is er niets gewendquote:Op maandag 23 januari 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
gewoon thermopeen nemen, ben je er vanaf..![]()
Of zoals de Ieren het hier doen... kokend water over je voorruit... goed voor je no claim.. (maar ach, die weten ook niet wat winter is, als ze het al krijgen..)
Die krab ik al nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 18:54 schreef Lucille het volgende:
Positief ingestelde mensen zouden zeggen: gelukkig hoefde ik niet mijn zijruiten te krabben.
O ben jij ook zo'n mongool,die dan maar een beetje op gevoel stuurt omdat ie geen fuck ziet?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Meestal krab ik een cirkel van enkele centimeters en dan zo snel mogelijk wegrijden zodat die kachel warm wordt![]()
Sjongejonge ik dacht al wat is het koud in die auto. Kutkachel man.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Hari-Bo het volgende:
Wat kan je toch janken om nix, ik was van t weekend naar polen en toen was het -22 probeer dan maar is te ramen te krabben...![]()
Ook erg goed voor je auto en het milieuquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Marruk het volgende:
Doe gewoon wat ik ook doe in zo'n geval. Jas aan, naar buiten, auto starten, naar binnen, nieuws kijken, tv uit, naar buiten en wegrijden
Staan we dan allebei met gedeukte auto's alsnog in de kou.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O ben jij ook zo'n mongool,die dan maar een beetje op gevoel stuurt omdat ie geen fuck ziet?
Volgende keer rijd ik je aan.
Je slaat de spijker op de kopquote:Op maandag 23 januari 2006 18:54 schreef Lucille het volgende:
Positief ingestelde mensen zouden zeggen: gelukkig hoefde ik niet mijn zijruiten te krabben.
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Marruk het volgende:
Doe gewoon wat ik ook doe in zo'n geval. Jas aan, naar buiten, auto starten, naar binnen, nieuws kijken, tv uit, naar buiten en wegrijden auto zien wegrijden....
Ja aan de buitenkant. Heb je niks aan als de binnenkant alsnog bevriest.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Gebruiken we eigenlijk tegenwoordig nog dat oud-vertrouwde auto zeil nog wel eens? Je weet wel: om je auto mee te bedekken?
Ik rijd gewoon doorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:04 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Staan we dan allebei met gedeukte auto's alsnog in de kou.![]()
Ze hebben mijn tante een paar weken geleden aangehouden hiervoorquote:Op maandag 23 januari 2006 19:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik krab alleen een heel klein stukje voorruit voor mijn ogen en verder de blower vol aan. Als het echt te gek wordt hang ik mijn kop wel uit het zijraam.
Ik haat krabben
Wat kost zoiets? Misschien ga ik dan toch liever voor de minder milieu vriendelijke optie en een bakje koffie.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben mijn tante een paar weken geleden aangehouden hiervoorze was net twee straten doorgereden. En aangezien ze bij ons op de hoek woont, loopt ik liever geen risico
![]()
Ze kreeg een waarschuwing geloof ikquote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Wat kost zoiets? Misschien ga ik dan toch liever voor de minder milieu vriendelijke optie en een bakje koffie.
Wordt ik tenminste ook niet aangereden door mensen die doorrijden![]()
Ja daar ben ik nu óók achter, ik dacht er zit anti-vries in dat ruitensproeiwater dus zett 'm op ff sproeien en dan de ruitenwissers aan..... Mooi niet dus m'n hele ruit vol met bevroren troepquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, en trap ook maar niet in van die "ontdooispray"Ontdooi en meteen weer bevries zullen ze bedoelen
Erger je je helemaal kapot
Klotespul is dat zeg.
Dat was nou ook het eerste wat ik dacht.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:39 schreef JohanV. het volgende:
Een beetje mens heeft een dubbele garage
Lekker efficiënt, die stadsverwarming...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef junkiexp het volgende:
Hier in de straat lopen grote stad-verwarmingsbuizen onder de parkeerplekken door,daar zet ik mijn auto altijd op,ik hoef nooit te krabben .
[..]
Ik heb een hele garage vol met zagen, maar ik hoefde gelukkig ook niet te krabben.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef foton het volgende:
[..]
Dat was nou ook het eerste wat ik dacht.
Het lompe is alleen dat half NL zijn garage zo vol met rotzooi heeft staan dat er geen auto meer in past.![]()
Maar hoe dan ook, ík hoef 's ochtend niet te krabben.![]()
Ik vind het ideaal hoor,wat is er mis meequote:Op maandag 23 januari 2006 20:34 schreef foton het volgende:
[..]
Lekker efficiënt, die stadsverwarming...![]()
Hans Teeuwenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb een hele garage vol met zagen, maar ik hoefde gelukkig ook niet te krabben.
Of was jij die idioot die vanochtend voor mij reed op de Henriette Roland Holstlaan te Almelo? Een Opel Astra die nogal gevaarlijk over de weg zwalkte, omdat deze nogal slecht zicht hadquote:Op maandag 23 januari 2006 18:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ja ik ook vanochtend eerst alles gekrabd maar toen ik weg reed zag ik opeens toch niets meer toch nog een laag ijs ofzo toen ben ik maar paar minuten in de wijk stil blijven staan tot ik weer wat zag want het was echt te gevaarlijk meeen
oftewel een gevaar op de weg. Het wordt tijd dat ze rijbewijzen gaan invorderen voor dergelijke vergrijpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |