ja en dan komt mohammed voorbij en is je auto weg..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pakspul het volgende:
Auto aan, verwarming aan -> koffie tijd
Dat is sleeeeeeeeeeccht !!!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef Pakspul het volgende:
Auto aan, verwarming aan -> koffie tijd
je kan je auto ook nog op slot zetten, of in de auto gaan zittenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:25 schreef KeessieK het volgende:
[..]
ja en dan komt mohammed voorbij en is je auto weg..we wonen niet allemaal in een gehucht waar je zomaar je auto kan laten lopen..
![]()
iddquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
je kan je auto ook nog op slot zetten, of in de auto gaan zitten![]()
loop jij altijd met 2 autosleutels op zak dan? en in die koude auto gaan zitten met je koffie..quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem, weet je hoe koudquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik loop niet met autosleutels op zak, want ik heb geen auto, maar de auto van mn pa en ma staat meestal wel dicht bij en dan kunnen ze dus de sleutel halen. en wat als je nou geen zin hebt om te krabben ( wat heel goed te begrijpen is ) dan kun je dus in de auto gaan zitten met koffiequote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef KeessieK het volgende:
[..]
loop jij altijd met 2 autosleutels op zak dan? en in die koude auto gaan zitten met je koffie..dan kan je net zo goed ff krabben..
cker 2 gaatjes waar je net met je ogen doorheen kan kijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem, weet je hoe koud![]()
Meestal krab ik een cirkel van enkele centimeters en dan zo snel mogelijk wegrijden zodat die kachel warm wordt![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cker 2 gaatjes waar je net met je ogen doorheen kan kijken
quote:
Ik wil El Niño...hete zomers....zachte winters....probleem opgelost.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of auto met airco nemen, die hebben daar geen/minder last van
Haha laat me niet lachen, het vriest een paar graadjes in Nederland en het hele land is door het dolle dus wie is er niets gewendquote:Op maandag 23 januari 2006 18:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
gewoon thermopeen nemen, ben je er vanaf..![]()
Of zoals de Ieren het hier doen... kokend water over je voorruit... goed voor je no claim.. (maar ach, die weten ook niet wat winter is, als ze het al krijgen..)
Die krab ik al nooitquote:Op maandag 23 januari 2006 18:54 schreef Lucille het volgende:
Positief ingestelde mensen zouden zeggen: gelukkig hoefde ik niet mijn zijruiten te krabben.
O ben jij ook zo'n mongool,die dan maar een beetje op gevoel stuurt omdat ie geen fuck ziet?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Heiputtertje het volgende:
[..]
Maar dat is nu juist het probleem, weet je hoe koud![]()
Meestal krab ik een cirkel van enkele centimeters en dan zo snel mogelijk wegrijden zodat die kachel warm wordt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |