abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 18:09:20 #1
59732 michelz
born to drink
pi_34385184
Hallo,

Ik ben misschien op zoek naar iets heel stoms, maar ik heb geen idee hoe ik eraan moet komen.

Als je je SGH-d500 moet opladen, moet je zo'n zwart- bescherm 'lipje' eruit halen om de stekker er in te kunnen doen. Heeft iemand deze nog te koop of heeft iemand enig idee waar ik ze kan kopen? Ik ben die van mij namelijk kwijt en ik irriteer me daar mateloos aan. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen!

Groetjes,

Jacqueline
pi_34385429
Oh, per ongeluk onder mijn broers account gepost, naja ik ben er dus naar op zoek. Ik zal het even verder toelichten met een plaatje.

Hier zit hij er dus in.

En hier niet, en naar dat kleine rotdingetje ben ik op zoek.
Vrij, heeft zo z'n eigen willetje.
pi_34385452
Hoi, heb ik ook gehad, vreselijk irritant omdat er steeds rotzooi tussen gaat zitten.
Je kunt 'm alleen bestellen via één of andere leverdienst van Samsung, kost al met al 25 Euro (incl. verzendkosten) als je 'm laat opsturen. Binnen 3 dagen heb je het binnen.

Bel / Mail even naar Samsung, zij geven je het nummer van die leverdienst. Succes!

(Mocht ik t nummer zo nog vinden dan post ik t zo nog wel)

*Edit* nummer van de Algemene Onderdelen Leverancier: 026-3272624

[ Bericht 11% gewijzigd door Silentium op 23-01-2006 18:25:23 ]
Slokkie bier
pi_34385822
Bij mij zit ie eraan vast...heb dan ook een ander model

Wat je ook zou kunnen doen is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_34385927
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef gexxz het volgende:
Bij mij zit ie eraan vast...heb dan ook een ander model

Wat je ook zou kunnen doen is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook geprobeerd, bij alle telefoonwinkels waar ik kwam was 'ie er al uit
Slokkie bier
pi_34386178
Ik moet er hier nog 1 hebben liggen,die ik toch niet gebruik.
Als ik hem kan vinden mag je hem van mij hebben
pi_34387500
Oh, dat zou ik heel fijn vinden EnniroC! Je kan me altijd bereiken op sunshine@ilse.nl als je hem vind! En ik zal even rondkijken in de stad alsnog gexxz, maar volgens mij zitten ze juist via dat gaatje vast aan zo'n ding maar goed ik zal er naar uit kijken.
Vrij, heeft zo z'n eigen willetje.
pi_34387572
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef EnniroC het volgende:
Ik moet er hier nog 1 hebben liggen,die ik toch niet gebruik.
Als ik hem kan vinden mag je hem van mij hebben
heb je der toevallig nog 1 over voor mij?

ben dat ding ook al kwijt geraakt, tiz idd heel onhandig...zo'n klein frot-dingetje maar ut kan je hele foon verneu....verprutsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')