abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34588245
Leuk topic
pi_34598338
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:35 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik zie Het_Biertje hier doorgaans niet trollen, topics verneuken en algeheel baggeren.
Wat moet je dan in hemelsnaam doen om in het nieuwe "strenge" regime een ban te krijgen? Ik dacht dat jullie strenger zouden worden, maar ondertussen zijn het weer lekkere PVDA praktijken: ja maar er zijn verzachtigede omstandigheden want <reden1> <reden2> etc.

Zero-tolerance of niet, niet dit domme gezeik van een FA die eens een topic opent met een waarschuwend vingertje om er vervolgens door luie modjes vanaf te komen met een sisser. Willen jullie iets aanpakken doe het dan ook structureel. Maar ja, ik merk het al, je hoeft dit soort topics al lang niet meer serieus te nemen, je kan lekker onzinnige dingen blijven doorposten
pi_34598998
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat moet je dan in hemelsnaam doen om in het nieuwe "strenge" regime een ban te krijgen? Ik dacht dat jullie strenger zouden worden, maar ondertussen zijn het weer lekkere PVDA praktijken: ja maar er zijn verzachtigede omstandigheden want <reden1> <reden2> etc.

Zero-tolerance of niet, niet dit domme gezeik van een FA die eens een topic opent met een waarschuwend vingertje om er vervolgens door luie modjes vanaf te komen met een sisser. Willen jullie iets aanpakken doe het dan ook structureel. Maar ja, ik merk het al, je hoeft dit soort topics al lang niet meer serieus te nemen, je kan lekker onzinnige dingen blijven doorposten
Wat weet jij daar nou van dan? Maar goed, ga maar lekker onzinnige dingen posten. Het begint met notes, later volgen er wel bans
pi_34599046
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van dan? Maar goed, ga maar lekker onzinnige dingen posten. Het begint met notes, later volgen er wel bans
Ik weet iig dat het onzinnige gedoe in KLB nog steeds aanhoudt
pi_34600532
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet iig dat het onzinnige gedoe in KLB nog steeds aanhoudt
Ok, doe je de deur zachtjes achter je dicht? Mooi
pi_34645379
Die modjes denken echt dat KLB heilig is en ze blijven ook maar ontkennen dat KLB eigenlijk een verkapt ONZ forum is
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34646672
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:31 schreef t0y het volgende:
Die modjes denken echt dat KLB heilig is en ze blijven ook maar ontkennen dat KLB eigenlijk een verkapt ONZ forum is
Gheg, dat niet alleen, dit hele topic sterft af, en iedereen blijft lekker doorbaggeren
pi_34690949
Je kunt als mod wel een beetje zien wat een goed KLB-topic is en wat niet. Ik zie vaak bij goede KLB-topics dat de TS gewoon gebashed wordt om iets waarover hij/zij terecht klaagt. Vind je het gek dat er dan gebaggerd gaat worden op een gegeven moment?

Neem tijdelijk een extra mod die de bash-posts gewoon edit. Hierdoor houd je dan alleen nog maar replies over waarbij er of een leuke dicussie gevoerd wordt, of lekker meegeklaagd word.

Natuurlijk is niet iedereen het eens met de TS en soms zie je dus ook dat ze er tegenin gaan. Er is daarentegen wel een verschil tussen er op een normale tegenin gaan of gewoon kort maar krachtig bashen ("Tyf op en loop niet te zeiken"). Dat laatste gewoon editten.

[ Bericht 24% gewijzigd door RemcoW85 op 01-02-2006 20:04:26 ]
pi_34706258
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen het eens met de TS en soms zie je dus ook dat ze er tegenin gaan. Er is daarentegen wel een verschil tussen er op een normale tegenin gaan of gewoon kort maar krachtig bashen ("Tyf op en loop niet te zeiken"). Dat laatste gewoon editten.
Of verwijderen omdat er meestal meer als 3 van zo'n zelfde posts in eeen topic staan.

En dat doen we al overigens
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:27:28 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_34710368
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Oke, je hebt kunnen klagen.
Dan nu een slotje.

No offence, maar er komen gewoon steeds nieuwe users op FOK!
Het zal niet altijd hetzelfde blijven zoals het ooit begonnen is. Misschien is dit juist een positieve verandering.

Kan het niet zijn dat je het eigenlijk wel leuk vindt om te zeuren, Yvonne?\

Er komen gewoon steeds nieuwe users en er gaan oude user weg. Dan krijg je vanzelf een verandering in postgedrag. Misschien is dit gewoon iets wat gestuurd moet worden in plaats van bestraft.
Als de mods nu ook een beetje hun best doen en misschien users eens wat vaker verwijzen naar de FAQ, dan komt het vast wel goed.
Misschien dat er in het gedrag van de moderators ook iets moet veranderen, omdat er ook nieuwe users bij gekomen zijn.
Dan bedoel ik niet dat alles opeens strenger moet, maar misschien een beetje meer duidelijkheid, en wat meer tolerantie?
En als het er om gaat dat de huidige moderators het niet aan kunnen, zet dan tijdelijk een extra mod in totdat alles weer loopt zoals het moet.

Het is volgens mij meer hoe de gebruikers gestuurd moeten worden, dan hoe ze bestraft moeten worden.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  Admin donderdag 2 februari 2006 @ 13:42:12 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34710871
Je punt is?
Enig idee hoe KLB eruit zag?

Mooi.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34711135
je moet gewoon luisteren naar de mods hun zijn de baas
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:04:30 #113
78498 classpc
I don't like change
pi_34711715
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef yvonne het volgende:
Je punt is?
Enig idee hoe KLB eruit zag?

Mooi.
KLB op orde houden kan ook zonder zeurtopics. Dat is mijn punt.

[ Bericht 23% gewijzigd door classpc op 02-02-2006 14:10:15 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  Admin donderdag 2 februari 2006 @ 14:11:31 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34711963
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef classpc het volgende:

[..]

KLB op orde houden kan ook zonder zeurtopics. Dat is mijn punt.

Het is niet nodig om om elke poep en scheet een topic aan te maken over hoe erg het wel niet is.
Ik heb de KLB inderdaad niet gezien.

Maar jij bent wel de enige die ik over van alles en nogwat hoor.
Dan moet je toch eens beter opletten zeg!
De FB topics gemist?
De klachten hier in KLB zelf gemist?
Het komt nu op mij over als " oh Yvonne weer"
Onterecht en gebaseerd op een totale onkunde over wat er aan vooraf is gegaan.
Makkelijk hoor...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 2 februari 2006 @ 14:13:23 #115
78498 classpc
I don't like change
pi_34712030
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens beter opletten zeg!
De FB topics gemist?
De klachten hier in KLB zelf gemist?
Het komt nu op mij over als " oh Yvonne weer"
Onterecht en gebaseerd op een totale onkunde over wat er aan vooraf is gegaan.
Makkelijk hoor...
Het lijkt me dat er toch wel een bron van waarheid in zit dan. Omdat ik toch niet de enige ben die zo denkt. En ik toch echt alleen over jou zo denk.

Maar ik ben offtopic bezig want waar ik het over had heeft niks hiermee te maken. Dus ik ga er ook niet over verder.
  Admin donderdag 2 februari 2006 @ 14:17:24 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34712156
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef classpc het volgende:

[..]

Het lijkt me dat er toch wel een bron van waarheid in zit dan. Omdat ik toch niet de enige ben die zo denkt. En ik toch echt alleen over jou zo denk.

Maar ik ben offtopic bezig want waar ik het over had heeft niks hiermee te maken. Dus ik ga er ook niet over verder.
Draai je de boel nu niet vreselijk om?
Je kent de totale voorgeschiedenis niet, je kent de FB topics niet, je hebt geen idee hoe KLB door een bepaalde groep totaal verbaggerd was, ik stel regels vast en doe er iets aan en nu is het mijn schuld.
Vind je zelf niet dat je een beetje krom bezig bent?
En omdat de KLB verkloters nu het hardste klagen zit er een kern van waarheid in
Erg krom!

donderdag 2 februari 2006 @ 14:21:03 #117
78498 classpc
I don't like change
pi_34712281
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Draai je de boel nu niet vreselijk om?
Je kent de totale voorgeschiedenis niet, je kent de FB topics niet, je hebt geen idee hoe KLB door een bepaalde groep totaal verbaggerd was, ik stel regels vast en doe er iets aan en nu is het mijn schuld.
Vind je zelf niet dat je een beetje krom bezig bent?
En omdat de KLB verkloters nu het hardste klagen zit er een kern van waarheid in
Erg krom!
Nee Yvon, daar heb ik het niet over.
Ik ken de voorgeschiedenis niet dus ik ga daar ook niet over oordelen. Dat had ik ook niet moeten doen dus daarin zat ik fout. Dat geef ik toe.

Maar voor de rest vind ik, afgezien van dit topic, dat er teveel gezeurd wordt om niks.
  Admin donderdag 2 februari 2006 @ 14:29:49 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34712567
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef classpc het volgende:

[..]

Maar voor de rest vind ik, afgezien van dit topic, dat er teveel gezeurd wordt om niks.
Waarvan akte.

donderdag 2 februari 2006 @ 14:40:06 #119
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34712866
Bagger is goed. Leer dat nou eens yvonne! Bagger doet leven!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 2 februari 2006 @ 14:46:32 #120
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34713065
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef Ludwig het volgende:
Bagger is goed. Leer dat nou eens yvonne! Bagger doet leven!
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:52:43 #121
78498 classpc
I don't like change
pi_34719362
Ik neem terug wat ik gezegd heb.

Mijn welgemeende excusses aan yvonne voor deze achterlijke posts.
pi_34730675
Het is inderdaad zo dat het wat mij betreft niet de bedoeling is om KLB te gebruiken als een uitlaatklep voor ieder vervelend wissewasje wat je zoal op een dag meemaakt. Constructieve en doordachte topics zijn gewenst, de rest niet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 19:21:34 #123
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34736908
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:29 schreef yvonne het volgende:

Waarvan akte.
© ondergetekende.

By the way, natuurlijk niet de goede plaats om te klagen over FOQ!, maar is de Klaagbaak ineens getorpedeerd tot "Traagbaak"?

[ Bericht 19% gewijzigd door Dirktator op 04-02-2006 19:27:24 ]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34746492
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 01:17 schreef Killer_Mom het volgende:
ook terecht. waar klagen de mensen over, leef, en los t zelf op, niet door op FOK te posten, stelletje zombies.
Want een nonargument. Dan zou je R&P ook op kunnen doeken.
pi_34799796
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
Neuken?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')