Als het zo moet, dan kunnen ze meer dan de helft van de programma's schrappen. Discovery zoals we het in Nederland kennen zendt steeds meer oppervlakkige edutainment uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Quarks het volgende:
Dat vind ik juist zo jammer.
Vermaak is oké, maar daarmee verlaag je Discovery als kenniszender.
Klopt, dat vind ik ook een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als het zo moet, dan kunnen ze meer dan de helft van de programma's schrappen. Discovery zoals we het in Nederland kennen zendt steeds meer oppervlakkige edutainment uit.
Mensen willen niet meer nadenken over wat ze zien op TV. Het blijkt ook wel, gezien de meest hersenloze formules juist het beste scoren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Quarks het volgende:
Klopt, dat vind ik ook een kwalijke zaak.
Discovery moet zich meer gaan richten op inhoud,
Maar ik begrijp goed dat dat niet kan, aangezien ze afhankelijk zijn van kijkcijfers.
Het programma heet 'Spy' en is inmiddels al een tijdje afgelopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:25 schreef neggix het volgende:
Hoe heet dat programma en is dat er nog
Correctie: Er is nu een aflevering op TVquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:34 schreef MSXUser het volgende:
Het programma heet 'Spy' en is inmiddels al een tijdje afgelopen.
Na een informatieve maar gortdroge documentaire is Brainiac een uitermate welkome afwisseling.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Quarks het volgende:
Dat vind ik juist zo jammer.
Vermaak is oké, maar daarmee verlaag je Discovery als kenniszender.
ja dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef VoreG het volgende:
Vroeger waren er op Discovery altijd geweldige documentaires over de geschiedenis. Altijd leuk om te kijken. Zelfs de herhalingen waren boeiend. Van de Pharaoh's naar WO2 enz enz.
Alles werd behandeld. Nu kijken we naar vissen, idiote Amerikanen, welke taal ze in een uitgestorven gebied spreken enscrapheap challenge
.
Maar waar zien jullie al die WO2 docu's ik zie die namelijk nooit meer..
Wat voor zenders kijk jij danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Kogando het volgende:
Ik vind het wel een van de leukste zenders.
Jammer van de vele herhalingen en eindeloze WOII meuk, maargoed.. altijd beter dan belspelletjes of geile hoeren die zingen dat je ze op moet bellen.
Een van de leukste zeg ik.. en dat zijn er gewoon niet veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef Quarks het volgende:
Wat voor zenders kijk jij dan
Af en toe komt er nog wat leuks op de publieke omroep of buitenlandse zenders.
Het niveau van Discovery is de laatste tijd sterk gedaald.
Hoe vaak is die documentaire over de Deltawerken er al op geweest.
Maar op wat voor zender zijn er: "geile hoeren die zingen dat je ze op moet bellen."quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:26 schreef Kogando het volgende:
[..]
Een van de leukste zeg ik.. en dat zijn er gewoon niet veel.
SBS6, RTL4, etc.. 's avonds he..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Quarks het volgende:
Maar op wat voor zender zijn er: "geile hoeren die zingen dat je ze op moet bellen."
Je hebt het zeker over privézenders.
Het wordt tijd voor Discovery HD Theater.
Battlefield!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef VoreG het volgende:
Vroeger waren er op Discovery altijd geweldige documentaires over de geschiedenis. Altijd leuk om te kijken. Zelfs de herhalingen waren boeiend. Van de Pharaoh's naar WO2 enz enz.
Alles werd behandeld. Nu kijken we naar vissen, idiote Amerikanen, welke taal ze in een uitgestorven gebied spreken enscrapheap challenge
.
Maar waar zien jullie al die WO2 docu's ik zie die namelijk nooit meer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |