KUT TENTAMENS, KUT VAKKEN, SAAIE KUT STOF
Het is zo FUCKING SAAI dat ik op dit moment zo'n 30 minuten over 1 bladzijde doe omdat ik die onzin niet kan onthouden, schiet dus voor geen flikker op.
Ik wil dus even kotsen op de volgende feiten:
- School is klote
- Een hoop stof die je leert op school is puur bedoeld om je tijd te verneuken omdat ze bang zijn dat je anders gaat hangen op straat en spullen vernield, daarom is het overgrote deel ook zo saai en voor jou gevoel nutteloos, je hebt er immers niets aan.
- Profielwerkstuk is KLOTE, nog zoiets wat veel tijd kost en niks oplevert
- Vroeg opstaan om vervolgens de hele ochtend voor je uit te staren in de les is KLOTE, daarom ga ik ook niet meer naar school 's ochtends, en daarna gaan ze mekkeren dat ik te weinig kom en als ik dat nog een keer doe dat ze me van school kicken? HALLO IK BETAAL GODVERDOMME TOCH VOOR DIE K*NK*R PAUPERZOOI?
![]()
lol ik dwaal hier even af
![]()
lol!
Maar leren is dus best saai en omdat het zo saai is heb ik nu last van mijn enorme concentratieprobleem, ik kan me namelijk niet concentreren op dingen die ernstig saai zijn, dan dwalen mijn gedachtes al binnen 2 minuten af naar iets leukers, of ik moet 15 keer de zin lezen voordat ik besef wat er staat, nog zoiets irritants, hihi
![]()
Hier wou ik dus even over klagen, mensen met hetzelfde probleem mogen van mij ook daarover komen klagen.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."