Aha, u is een soort Jomanda.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef rudedeltadude het volgende:
ik voorspel een slotje
ik voorspel bierquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef rudedeltadude het volgende:
ik voorspel een slotje
waarom geen krat?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Dr.Aart het volgende:
zo, niets zo mooi als 4 grolsch, nou ja 5 is nog beter
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef Dirktator het volgende:
Permban voor iedere Twent die loopt te baggeren op de KLB.
Char: "You recently lost a friend, a topique, isn't it?"
Twentenaren: "Jao"
Char: "does the topique start with a d?"
Char: "and the rest is ikke lul vier Grolsch?"
Char: "I can see it...this topique is getting a slotje in a minute"
Twentenaren:![]()
T is Joaquote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef Dirktator het volgende:
Grolsch en plassex.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef Dr.Aart het volgende:
uitgestraald bier is pis
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
de beste tukker is een gebande tukker
wou'j n lik an de bek hebb'n?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
de beste tukker is een gebande tukker
Nee, maar wel een pijpje in je reet als je dat lekker vindt?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef Virus.NL het volgende:
mag ik nog een coooooolaaa voordat dit topique sluit?
lees de FB van GC, ONZ en KLB...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef martin-cooper het volgende:
even een hersenspinsel van mij: "Waarom storen mensen zich hier aan? " (als mensen dit topic niks vinden of Twente in het algemeen niks vinden kunnen ze toch zo slim zijn om het topic niet te openen, of niet te lezen?) *bijv. Virus en rudedeltadude
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:01 schreef martin-cooper het volgende:
even een hersenspinsel van mij: "Waarom storen mensen zich hier aan? " (als mensen dit topic niks vinden of Twente in het algemeen niks vinden kunnen ze toch zo slim zijn om het topic niet te openen, of niet te lezen?) *bijv. Virus en rudedeltadude
is dat een twentse topicstart, zo goed gevuld en met een duidelijk onderwerp enzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef martin-cooper het volgende:
Nostalgie voor de Twent en uiteraard voor elke andere bierzuipend vent !
Net of de SC topics van bijv. Enschede, Eindhoven of de andere subfora van die geweldige titels hebben... Heb je ons nog niet aangegeven bij de FB?? Zijn immers maar van die wannabe-mods zoals "Het Hupt"...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[..]
is dat een twentse topicstart, zo goed gevuld en met een duidelijk onderwerp enzo?
Zo ja, dan hoop ik dat dit het laatste twente-topic is.
en vooral zo inhoudelijk!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Dr.Aart het volgende:
maar we gaan toch heel snel
Voor je het weet rijdt er zo'n mooie rooie Twents over je stadse hoofdje heen....quote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef Skinnymike het volgende:
Stelletje stadsen alla Virus en rudedeltadude, laat nooit je hoofd in twente zien! Je weet niet wat je overkomt
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef Skinnymike het volgende:
Stelletje stadsen alla Virus en rudedeltadude, laat nooit je hoofd in twente zien! Je weet niet wat je overkomt
Och neeee, meenst da noe?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:09 schreef PabloLopez het volgende:
teeveepee!!!!
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:58 schreef Dirktator het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak ik er komquote:Op maandag 23 januari 2006 16:07 schreef Skinnymike het volgende:
En nog twentenaren bashen? Jij Heineken drinkerquote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik er kom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |