M5 | maandag 23 januari 2006 @ 15:49 |
quote:bron: www.autoweek.nl Dus deze is weg: ![]() Deze wordt het niet (van wege een voorin geplaatste motor) ![]() ![]() Wel leuk, een F1-afgeleide V10. Jammer dat ie voorin ligt ![]() ![]() | |
Maikalo | maandag 23 januari 2006 @ 16:06 |
quote:Foto's van de nieuwe CRX? | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 16:12 |
quote:Nee helaas. | |
Jimmie | maandag 23 januari 2006 @ 16:14 |
Tja koop je een dure Honda GT auto, rij je toch een Honda... hoe goed ie ook wordt, ik gok dat het weer flopt ![]() | |
MikeyMan | maandag 23 januari 2006 @ 16:46 |
Mjah, "F1 afgeleide v10" vind ik altijd een beetje een rare term... Dat ding zal echt wel meer dan 2,5 liter hebben, geen pneumatische kleppen en zeker geen 19000 toeren draaien... | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 16:49 |
quote:Ik denk dat je een beetje moet denken richting de V10 van BMW uit de M5/M6 daar is ook het één en ander afgeleid uit de F1. | |
JohnnyKnoxville | maandag 23 januari 2006 @ 16:50 |
quote:Gezien de nieuwe regelementen zou je dan juist een V8 in de NSX verwachten. | |
MikeyMan | maandag 23 januari 2006 @ 16:57 |
quote:Mjah, ook dat vind ik een beetje vergezocht... Misschien wat materialen die hetzelfde zijn... Maar dat ding heeft fokkin 5 liter inhoud... Nogal vergezoch naar mijn idee... | |
M5 | maandag 23 januari 2006 @ 17:03 |
quote:Het gaat niet zo zeer om de inhoud of de materialen, maar om de opbouw van het blok, dry-sump smering, etc. Dat soort dingen. Met een ongeblazen 3.0l V10 zou je met Euro4 normen op iets van 300-315 pk komen. | |
Youp | maandag 23 januari 2006 @ 17:37 |
quote:en je moet natuurlijk ook nog wat koppel hebben en duurzaamheid... dat zijn 2 dingen die een F1 motor niet heeft... je blind staren op PK's en toeren is 3x niks waard ![]() | |
ditismijnauto.nl | maandag 23 januari 2006 @ 18:29 |
bling, bling, strak design | |
StefanP | dinsdag 24 januari 2006 @ 04:13 |
Mooie auto hoor, terwijl die oude NSX me altijd deed denken aan een mislukte jaren 80 MR2 kloon. Een lelijke auto was het. Ik ben benieuwd naar de nieuwe ![]() ![]() | |
piet_pelle | dinsdag 24 januari 2006 @ 04:34 |
quote:WTF is er mis met een Honda ![]() En weer een flop ![]() Dude, jij hebt ze echt niet allemaal op een rijtje staan. Oh ja Lexus LFA ![]() Trouwens, wat is er gebeurd met het 280 pk max. gentlemens agreement met die V10 nsx opvolger en Lexus LFA, nieuwe Skyline met V8 waarschijnlijk en weet ik veel wat voor ruige bakken die lui binnenkort mee op de proppen komen? | |
FunnyName | dinsdag 24 januari 2006 @ 07:34 |
Ik las in AutoVisie dat het meer een GT wordt dan een sportwagen, das jammer om van zo een volbloed icoon een relaxte chil bak te maken. Ik vind het zonde althans .. | |
Tjabbo | dinsdag 24 januari 2006 @ 08:14 |
quote:nej joh. ze hebben nu wat V10 blokjes over waar ze niets mee kunnen nu ![]() | |
yup | dinsdag 24 januari 2006 @ 08:41 |
quote:Ferrari of Honda. Ik weet alvast welke betrouwbaarder is. Voor een fractie van de prijs van een Ferrari ![]() | |
Fool | dinsdag 24 januari 2006 @ 09:10 |
quote:Helemaal niks mis met Honda, zijn goede wagens. En ze hebben toch al wel enkele succesjes gehad! | |
Arendt | dinsdag 24 januari 2006 @ 10:32 |
quote:"De roemruchte CRX"... ![]() Die oude NSX, het model vóór dat wat in de openingspost staat, is nog altijd het mooist; ![]() De enige mooie honda. | |
beschuit | dinsdag 24 januari 2006 @ 11:28 |
geweldige auto de NSX, maar de geruchten dat ie geen middenmotor meer krijgt doet een traantje vloeien... de V10 is wel lachen natuurlijk. Zal een mooi geluidje opleveren iig. | |
Anne | dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 24 januari 2006 @ 11:42 |
quote:naja roemrucht, veelbesproken. dat wel. ![]() | |
Anne | dinsdag 24 januari 2006 @ 11:43 |
quote:Vind ik ook. Maar dan wel in het zwart ![]() | |
JohnnyKnoxville | dinsdag 24 januari 2006 @ 12:21 |
quote:Mja, een Toyota Starlet is ook betrouwbaar. Volgens mij gaat het bij dit soort auto's niet echt om betrouwbaarheid. En áls je toch een betrouwbare sportauto wilt, dan koop je een Porsche. Beter imago en zulks. | |
stinkie | dinsdag 24 januari 2006 @ 12:27 |
quote:ik durf een porsche een heleboel te noemen, maar geen betrouwbare sportwagen. Sportief rijden met zo'n ding en het is ook zo gebeurt ermee. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 24 januari 2006 @ 12:31 |
quote:Dan ben je niet goed op de hoogte. Porsche staat al jaren in de top 3 v/d TUV m.b.t. betrouwbaarheid. | |
stinkie | dinsdag 24 januari 2006 @ 12:33 |
quote:en TUV zegt? Bar weinig dus. 40K rijden op een manier zoals Porsche graag gezien word en het is over en uit, mocht je het al halen... Ja Porsche is betrouwbaar en gaat lang mee, mits je er normaal mee rijd | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 24 januari 2006 @ 12:35 |
quote:stats zeggen jou dus niets ![]() maar waar haal jij je ervaring met Porsches vandaan dan? | |
stinkie | dinsdag 24 januari 2006 @ 13:23 |
quote:De ervaring van degene die naast me aan het bureau zit .... Heeft er twee gehad. Is van pure ellende maar Peugeot gaan rijden ![]() En stats hoeven inderdaad niets te zeggen nee. | |
FunnyName | dinsdag 24 januari 2006 @ 13:31 |
Ik rij zelf een in 18 jaar oude Porsche die betrouwbaarder is dan menig andere circuit auto. Ik ken ook verhalen van mensen die een Subaru GTT letterlijk krom hebben gereden (totale torsie stijfheid was verdwenen) op de Ring. Daarna met een Porsche na vele male meer kilometers nooit iets aan de hand gehad. En die Porsche maakt nu nog steeds zijn rondjes op de Ring. Als hij/zij van ellende op Peugeot is overgegaan, dan zegt mij dat genoeg. Met een te klein budget kan je een Porsche niet onderhouden en dan gaat ie vanzelf kapot ja, zoals iedere auto met slecht onderhoud. [ Bericht 0% gewijzigd door FunnyName op 24-01-2006 13:54:11 (typo) ] | |
Jimmie | dinsdag 24 januari 2006 @ 14:12 |
quote:Niks mis met Honda hoor, maar ze hebben een saaie burgerbakken imago. Dus ik verwacht hetzelfde als met de NSX, dat het weer niet aan de man te krijgen is... Sowieso als rijke lul, dan koop je een sportwagen of een andere auto met een imago, zo simpel is dat nou eenmaal. | |
MikeyMan | dinsdag 24 januari 2006 @ 14:13 |
quote:Volgens mij valt dat ook heel erg mee met de nieuwere Ferrari's... (de betrouwbaarheid that is... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 24 januari 2006 @ 14:26 |
quote:Valt bij sommige modellen tegen, vooral met de bakken hebben ze wat problemen ![]() maar dat hoort er gewoon bij ![]() | |
ChrisHiss | dinsdag 24 januari 2006 @ 15:11 |
quote:Nadruk, al moet hij niet in het zilvergrijs ![]() | |
Googolplexian | woensdag 22 februari 2006 @ 16:33 |
Hier moest ik dus eigenlijk zijn ![]() NSX Concept? ![]() NSX Concept? ![]() NSX Concept? Is er iemand die meer plaatjes of nieuws heeft? (echo) | |
Mr-Z | woensdag 22 februari 2006 @ 18:00 |
tvp! | |
MikeyMan | woensdag 22 februari 2006 @ 18:01 |
Eerste is mooi, tweede is net een ferrari, derde is lelijk... | |
M5 | woensdag 22 februari 2006 @ 18:03 |
De eerste 2 worden het zeker niet vanwege de voorin geplaatste V10. De derde zou dan misschien kunnen maar die is erg lelijk imo, dus dan de eerste maar met een iets langere neus. ![]() | |
Rosbief | woensdag 22 februari 2006 @ 18:09 |
quote:3=2 dus Ferrari=lelijk ![]() | |
MikeyMan | woensdag 22 februari 2006 @ 18:17 |
Dude... de tweede en derde auto lijken totaal niet op elkaar... ![]() | |
M5 | woensdag 22 februari 2006 @ 19:14 |
quote:tenzij je in de OP kijkt. ![]() ![]() | |
MikeyMan | donderdag 23 februari 2006 @ 09:37 |
euh, jah, daar had ik het niet over ![]() |