Je gaat nu kaneel met kersen vergelijken? En cherry coke is gewoon niet te zuipen, dat dien je gewoon door de gootsteen te spoelenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Fool het volgende:
Geef mij maar Cherry coke Heb ik eigenlijk altijd al lekkerder gevonden.
inderdaad zeg, gadverredammequote:Op maandag 23 januari 2006 15:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dr. Pepper is echt heul smerig spul!![]()
Niets, smaakt gewoon hetzelfde als altijd..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef Blackhouse het volgende:
what the fuck hebben ze met je gedaan???
Ik doe meestal ook nog een klontje of drie bij m'n cola.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef yosander het volgende:
Gewoon een klein beetje suiker of zoetjes bij in gooien en dan!![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:10 schreef TrustNo het volgende:
Dr pepper hoor je uit blik te dirnken
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Fool het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Maikuuul het volgende:
Dr pepper is okemaarja als ze het weer gaan veranderen omdat die vetkleppen niet kunnen stoppen met drinken, vind ik maar gaar
Inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Dr Pepper is lekker joh!
Nieuwe nog niet geprobeerd.. Beetje jammer als ze het hebben verkloot, Cherry Coke is trouwens ook lekker
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Samcali het volgende:
Dan moet je deze kopen, die smaakt nog steeds hetzelfde als de oude Dr. Pepper![]()
[afbeelding]
True.. als je het zo nu en dan drinkt is het lekker!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
Dr. Pepper, lekker als je het niet te vaak drinkt.
Een hele fles vind ik altijd alweer te veel van het goede... ik hou het bij een blikje per maand.
Bij deze genomineerd voor de meest zinloze website ever...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef The_Verve het volgende:
Er zijn genoeg neppers (KLIK). Zal vast wel eentje tussen zitten die op de oude Dr. Pepper lijkt...
Das toch heel wat andersquote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef MrBean het volgende:
Cherry Coke bestaat toch al heel lang in de States?
toora loora looraquote:
Te veel drugsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
toora loora loora [afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Samcali het volgende:
Dan moet je deze kopen, die smaakt nog steeds hetzelfde als de oude Dr. Pepper![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:40 schreef Fool het volgende:
FOOTS heerscht,quote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Samcali het volgende:
[afbeelding]
Behoort het niet "piep je wel anders" te zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:34 schreef MrBean het volgende:
Dr. Pepper vind ik wel lekker hoor.
Jullie lusten gewoon niks.
Wacht maar tot dat jullie opeen onbewoond eiland komen, met alleen maar dr. Peppers. Dan Pep je wel anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |