Het is de infrastructuur op kreta eigenlijk, staat alles goed aangegeven of heb je echt een kaart nodig om die cultuurdingen te bezoeken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Typmuts het volgende:
Ik ben in 1 van de 3 bergdorpen geweest. Ik zat in Koutouloufari en keek uit op Chersonissos. 1 Weg naar beneden aflopen en je komt bij Starbeach uit. Berg af 10 min. Berg op tja...ietsje langer dus. 2e Dorp is Piskopiano en 3e dorp heette Oud-Chersonissos of iets dergelijks....Vanuit Koutouloufari rijdt er een treintje naar de andere dorpen. Best grappig om te doen.
Voor de rest heb ik me prima vermaakt op Kreta. Leuk is ook om een auto te huren (als je een beetje van Cultuur houdt...). Wij zijn zelf toen naar Rethymnon gereden en naar Heraklion. Als je een beetje van geschiedenis houdt is Spinalonga erg interessant: een voormalige leprakolonie. Klinkt eng, maar is het niet hoor! Wel erg indrukwekkend.
Uitgaansleven in Chersonissos was erg leuk. Ik heb me prima vermaakt de 15 dagen dat ik op Kreta ben geweest. Een echte aanrader!
Aan 2 telefoons met TomTom moet je wel genoeg hebben toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het is de infrastructuur op kreta eigenlijk, staat alles goed aangegeven of heb je echt een kaart nodig om die cultuurdingen te bezoeken?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef keijz het volgende:
[..]
Aan 2 telefoons met TomTom moet je wel genoeg hebben toch?
Als je van Porto Village naar Starbeach gaat kun je het beste een taxi nemenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben benieuwd of Porto Village een beetje dicht bij Starbeach ligt, heb er niet echt veel over kunnen vinden.
Ik ben normaal gesproken ook iemand die liever alles zelf regelt, auto huren enz. Maar voor die kloof moet je gewoon lekker een georganiseerde busreis nemen. Is niet te doen als je t zelf wil regelen. Je vertrekt namelijk om 5:30am, uur of 3 1/2 in de bus, dan 8 uur lopen, dan de boot, dan weer bus terug compleet ergens anders en dan weer 3 1/2 uur terug om 11pm weer thuis.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef loesjegirl het volgende:
Hallo mensen!
Iemand bekend met de Samaria-kloof?
Wij zitten in het Star beach hotel en vragen ons af of je er makkelijk naar toe kunt rijden (wij huren een auto) en dan zonder begelijding en/of gids daar kan lopen? Hoe lang loop je er ongeveer over?
En als je aan het eind bent, sta je dan weer op het beginpunt of moet je dan een taxi nemen om weer terug te komen bij de plaats waar je je auto neer hebt gezet?
Maakt geen fuck uit waar je zit, zit allemaal bij mekaar en is allemaal tzelfde.quote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spanje en Chersonissos. heeft iemand tip voor een leuk appartement midden in de stad (in een zijstraat tussen de bars).
Ik raad je in ieder geval aan voor Chersonissos te kiezen en niet voor Spanjequote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Zit te twijfelen tussen Spanje en Chersonissos. heeft iemand tip voor een leuk appartement midden in de stad (in een zijstraat tussen de bars).
mijn tip is om gewoon naar het reisbureau te gaan en ff de gidsen door te nemen. tip 2 is doe het snel aangezien toen wij paar maanden geleden wouden boeken veel van de appartementen al weg warenquote:Op woensdag 26 april 2006 01:29 schreef voidmage het volgende:
eey
ik ben van plan om dit jaar naar chersonissos te gaan met een paar vrienden.
ik ben ook van plan om een klein appertementje te nemen midden in het centrum, heeft iemadn wat tips qua hotels en waar ze te boeken zijn (vakantiediscounter dotnl?)
en ohja wat ben je daar kwijt aan het stappen en eten in 8 dagen of i.a.w. hoeveel moet ik als uitgavegeld meenemen naast mijn hotelboeking?
greetz en mischien tot op kreta
Maar ik denk dat hij inderdaad nu al te laat is met boeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef greetoz_ het volgende:
[..]
mijn tip is om gewoon naar het reisbureau te gaan en ff de gidsen door te nemen. tip 2 is doe het snel aangezien toen wij paar maanden geleden wouden boeken veel van de appartementen al weg waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |