Gast, je noemt vandaag de namen van Edgar Davids en Dennis Bergkamp. Morgen Ronaldinho, Frank Lampard, Alessandro Nesta, Zinedine Zidane en Luca Toni? Je brengt of namen in verband met Ajax die absoluut onhaalbaar zijn (om welke reden dan ook) of je noemt persoonlijke favorieten, die Ajax niet eens wilt hebben. Kap daar nou eens mee, anders wordt je echt niet serieus genomen hier.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heitinga is eigenlijk ook een bikkelaar, maar hij komt te kort als voetballer, hij parasiteert volledig op zijn passing, dat is wat mij betreft zijn enige kwaliteit. Kortom: met alleen houthakken en bikkelen kom je er niet.
Als je Davids haalt ben je al een stap verder, zie het een beetje als het Rijkaard verhaal.²
No shit sherlock, iedereen wilt Davids terug.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je Davids haalt ben je al een stap verder, zie het een beetje als het Rijkaard verhaal.²
Het zal mij mijn reet roesten als coach/club hoe goed de passes zijn van mijn sterkst no-nonsens verdediger, maar uit de pas lopen bij de heren Cruijf en consorten komt je veelal op een door de media ingezette oorwassing te staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Da's in Nederland meteen de kritiek op Alex: opbouwend is hij zwak. So? Het is een ver-de-di-ger. In Italie zien die vaak de middellijn alleen bij het opkomen en verlaten van het veld.
Ik ken de trainerscapaciteiten niet van Frank en Ajax heeft er een handje van om oud gedienden het baantje als jeugdcoach toe te schuiven, of ze nu kunnen coachen of niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom geen Italiaanse jeugdtrainer halen in plaats van Frank de Boer?
Maar de namen die jij in verband brengt met Ajax zijn uit de lucht gegrepen, het heeft totaal geen zin om daarover te discussiëren. Edgar Davids en Dennis Bergkamp zijn niet beschikbaar, want willen niet naar Ajax en al jouw landgenoten staan niet in de belangstelling van Ajax. En kom nu niet met jouw Julian Jenner, want die gast wordt al vanaf oktober met Ajax in verband gebracht.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Best wel lastig om ontopic te blijven met Montana, hij is zelden inhoudelijk. Kun je ook op de inhoud ingaan in plaats van mijzelf als inhoudelijke debater af te kraken?²
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar de namen die jij in verband brengt met Ajax zijn uit de lucht gegrepen, het heeft totaal geen zin om daarover te discussiëren. Edgar Davids en Dennis Bergkamp zijn niet beschikbaar, want willen niet naar Ajax en al jouw landgenoten staan niet in de belangstelling van Ajax. En kom nu niet met jouw Julian Jenner, want die gast wordt al vanaf oktober met Ajax in verband gebracht.
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, je noemt vandaag de namen van Edgar Davids en Dennis Bergkamp. Morgen Ronaldinho, Frank Lampard, Alessandro Nesta, Zinedine Zidane en Luca Toni? Je brengt of namen in verband met Ajax die absoluut onhaalbaar zijn (om welke reden dan ook) of je noemt persoonlijke favorieten, die Ajax niet eens wilt hebben. Kap daar nou eens mee, anders wordt je echt niet serieus genomen hier.
Moet opeens aan Trappatoni in Duitsland denkenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:44 schreef s0k het volgende:
Je gaat toch geen gekke italiaan voor een groep van 16jarigen neerzetten... die snappen geen snars van wat de trainer bedoelt, et vice versa.
Ghehe, dat moet ook een bizarre combinatie geweest zijn. 2 culturen die beiden meesters zijn in het counteren, maar toch lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Moet opeens aan Trappatoni in Duitsland denken
Al speelde Bayern destijds niet echt met 16-jarigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Moet opeens aan Trappatoni in Duitsland denken
Hoe weet jij dat? Heb je daar mensen intern zitten, van Bergkamp weten we inmiddels dat hij zelf niet naar Ajax wil, dat heeft hij meerdere malen verteld, maar Davids lijkt me toch enigzins haalbaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:44 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids en Dennis Bergkamp zijn niet beschikbaar, want willen niet naar Ajax en al jouw landgenoten staan niet in de belangstelling van Ajax.
Ok, dat wist ik niet. Zit ik toch op één lijn met de scouts.quote:En kom nu niet met jouw Julian Jenner, want die gast wordt al vanaf oktober met Ajax in verband gebracht.
Kom nou toch Banshee, Davids heeft echt geen zin om ná een fo meerdere jaren bij de Spurs voor dát salaris in die stadions nog effe zijn kunstje in Amsterdam te laten zien hoor, bovendien is het de vraag hoe lang zijn lijf het harde spel van Davids aan kan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
, maar Davids lijkt me toch enigzins haalbaar.
[..]
Edgar Davids haalbaar? Die fuckin' Edgar Davids deed het uitstekend met Barça en er lag daar een contract klaar, waar veel waardering uit sprak en waar hij goed van kon leven, maar hij koos voor nóg meer geld bij Internazionale en kwam op de bank terecht. Afgelopen zomer kon Edgar Davids naar Ajax, maar koos hij voor het geld van Tottenham Hotspur en ook volgend seizoen zal hij daar echt nog wel blijven, met andere woorden: onhaalbaar!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je daar mensen intern zitten, van Bergkamp weten we inmiddels dat hij zelf niet naar Ajax wil, dat heeft hij meerdere malen verteld, maar Davids lijkt me toch enigzins haalbaar.
[..]
Ok, dat wist ik niet. Zit ik toch op één lijn met de scouts.²
Als je nou eens, niet zoals vandaag eenmalig in een topic verschijnt, en al jarenlang hier alle Ajax-topics zou hebben gevolgd, zou je ook kunnen weten dat Davids niet haalbaar was en dat die voorlopig voor meer geld dan Ajax hem kan betalen nog wel een tijdje bij Tottenham zit.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe weet jij dat? Heb je daar mensen intern zitten, van Bergkamp weten we inmiddels dat hij zelf niet naar Ajax wil, dat heeft hij meerdere malen verteld, maar Davids lijkt me toch enigzins haalbaar.²
Er moet toch wat te regelen zijn met sponsorcontracten en externe financiers, zoals het van Hooijdonk-model?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nou eens, niet zoals vandaag eenmalig in een topic verschijnt, en al jarenlang hier alle Ajax-topics zou hebben gevolgd, zou je ook kunnen weten dat Davids niet haalbaar was en dat die voorlopig voor meer geld dan Ajax hem kan betalen nog wel een tijdje bij Tottenham zit.
Ajax gaat zichzelf daarmee ook echt voor schut zetten voor een speler van inmiddels 34(?) jaar?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er moet toch wat te regelen zijn met sponsorcontracten en externe financiers, zoals het van Hooijdonk-model?²
Edgar Davids wil dat niet eens, zit daar best bij de Spurs. Dus kom maar op met je volgende (haalbare) naam, die wat toevoegt aan Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er moet toch wat te regelen zijn met sponsorcontracten en externe financiers, zoals het van Hooijdonk-model?²
Mbark Bousoufa, oud speler van Ajax in de jeugd, mooie spelmaker, helaas wat aan de kleine kant, maar zeer technisch.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids wil dat niet eens, zit daar best bij de Spurs. Dus kom maar op met je volgende, haalbare naam.
Ik gok kluivert. En volgende week maakt Finidi George zn rentree als rechtsbuiten bij ajaxquote:Op maandag 23 januari 2006 22:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edgar Davids wil dat niet eens, zit daar best bij de Spurs. Dus kom maar op met je volgende (haalbare) naam, die wat toevoegt aan Ajax.
Ook nog Nederlandse spelers? We moeten wel aan ons imago denken hehquote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mbark Bousoufa, oud speler van Ajax in de jeugd, mooie spelmaker, helaas wat aan de kleine kant, maar zeer technisch.²
Niet dat ik wil discrimineren, maar heb je ook nog opties die niet Islamitisch én haalbaar zijn?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mbark Bousoufa, oud speler van Ajax in de jeugd, mooie spelmaker, helaas wat aan de kleine kant, maar zeer technisch.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |