Ben je blij met de terugkeer van Pierre van Hooijdonk? Ik wel, die fuckin' Pi-Air heeft de laatste twee jaar (Fenerbahçe en NAC) niets gepresteerd, dus jullie lijn naar beneden is weer ingezet. Feyenoord snel weer onder Ajax, zoals het hoort en zoals het altijd zal zijn.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JennerWillen ze volgend jaar weer voor de 4de plek spelen?
Ben jij soms Diba?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba is wellicht nog beter met goede spelers om hem heen. Laten we inhoudelijk eerlijk zijn: hij heeft toch alle voetbaltechnische kwaliteiten om zijn potentieel uit te bouwen, ja toch?²
Ik kan ook charme ontdekken in het spel van Materazzi, hoewel ik denk dat hij niet in de eredivisie zou passen omdat wij hier nichten trainen ipv voetballers. Materazzi is hét voorbeeld van een compromisloze verdediger pur sang, niet een buitenspeler die in enkele jaren twee linies is teruggezet en geen speler die alsmaar opbouwt, met fluwele passes strooit en altijd de voetballende oplossing zorgt, maar net op het moment supreme wegens die zaken het nét niet brengt itt een Materazzi.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In NL zijn er maar weinig die waardering hebben voor Marco Materazzi, maar van mij zou hij per direct voor Ajax mogen komen voetballen, al is het alleen maar omdat we hem dan in de CL ontwijken.
Pi-air is dan ook niet direct gehaald voor de basis. Jenner neem ik aan van wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je blij met de terugkeer van Pierre van Hooijdonk? Ik wel, die fuckin' Pi-Air heeft de laatste twee jaar (Fenerbahçe en NAC) niets gepresteerd, dus jullie lijn naar beneden is weer ingezet. Feyenoord snel weer onder Ajax, zoals het hoort en zoals het altijd zal zijn.
Ik wil ze allebei bij Ajax, en als het even kan ook Jaouad Zaïri.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ik wil Mbark Boussoufa en niet die Diba.
Leuke voetballer die Diba, met af en toe onnavolgbare acties danwel goals, jammer alleen dat ie 9 van de 10 wedstrijden op 80% van zijn kunnen speelt en verzuipt in de middenmoot.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat het in deze meer dan een mening is. Niemand kan ontkennen dat hij een geweldige voetballer is, de meeste klagen over zijn vermeende mentaliteit, maar voetbaltechnisch is het een vrij complete voetballer, ook de voetbalkenner Mulder opperde dit gisteren in De Wedstrijden.²
Uitstekend gesproken!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan ook charme ontdekken in het spel van Materazzi, hoewel ik denk dat hij niet in de eredivisie zou passen omdat wij hier nichten trainen ipv voetballers. Materazzi is hét voorbeeld van een compromisloze verdediger pur sang, niet een buitenspeler die in enkele jaren twee linies is teruggezet en geen speler die alsmaar opbouwt, met fluwele passes strooit en altijd de voetballende oplossing zorgt, maar net op het moment supreme wegens die zaken het nét niet brengt itt een Materazzi.
Wat zou er mis zijn met Stijn Vreven bij Ajax?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Uitstekend gesproken!![]()
op De Toekomst destijds allemaal gescout zijn als aanvaller.
Met talent win je geen wedstrijden en trek je geen team uit de blubber.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba is wellicht nog beter met goede spelers om hem heen. Laten we inhoudelijk eerlijk zijn: hij heeft toch alle voetbaltechnische kwaliteiten om zijn potentieel uit te bouwen, ja toch?²
Waar is de nieuwe Wim Suurbier?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verdedigers moeten in mijn optiek dan ook geen afgekeurde aanvallers zijn, maar échte mannen! Die af en toe met een opgeheven kop met "rood" van het veld gestuurd worden, maar die alles geven voor hun club en af en toe een bal het stadion uitschieten. Maar Ajax zal al dat soort mannen moeten kopen, aangezien de verdedigers op De Toekomst destijds allemaal gescout zijn als aanvaller.
Ik wil me morgen wel melden op de Toekomst hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verdedigers moeten in mijn optiek dan ook geen afgekeurde aanvallers zijn, maar échte mannen! Die af en toe met een opgeheven kop met "rood" van het veld gestuurd worden, maar die alles geven voor hun club en af en toe een bal het stadion uitschieten. Maar Ajax zal al dat soort mannen moeten kopen, aangezien de verdedigers op De Toekomst destijds allemaal gescout zijn als aanvaller.
Hij postte eerder hier dan in het Feyenoord topicquote:
We willen echte mannen met strijd. Geen gevaarlijke debielquote:Op maandag 23 januari 2006 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met Stijn Vreven bij Ajax?
Lijkt me een leuke optie.²
Hij heeft wel potentie, maar ik vind dat dat nog te weinig naar voren komt. Als hij eerst is laat zien dat hij 30 wedstrijden op een enigsinds gelijkmatig niveau kan spelen, kan je pas verder gaan praten.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niks mis met wedstrijdmentaliteit, maar als je praat over een geschifte belg die letterlijk over lijken wilt gaan, gaat het me idd iets te ver.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We willen echte mannen met strijd. Geen gevaarlijke debiel
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We willen echte mannen met strijd. Geen gevaarlijke debiel
Ik vind het niet alleen een probleem voor Ajax, maar voor het Nederlandse voetbal in het algemeen, ook Oranje kampt eigenlijk met dat soort problemen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu chargeer je een beetje, ik volg Diba al langer en baseer mij dus niet op dat oogstrelende doelpunt van gisteren, vanwege mijn Marokkaanse achtergrond ben ik geneigd iets meer een oogje te hebben voor spelers van dezelfde komaf. Maar ik probeer toch objectief te blijven, zo kan ik ondanks het feit dat Boukhari ook Marokkaan is toch zien dat hij het niet is voor Ajax, hij heeft geen durf en speelt zonder lef, en ik denk dat Diba dat wel heeft, en bovenal vind ik hem gewoon een completere speler.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:21 schreef s0k het volgende:
Best bizar... als spelers 15minuten per wedstrijd wat leuks laten zien, verdienen ze tegenwoordig al een transfer naar Ajax.
[..]
Bij NL heb je dat alleen een beetje bij Bouhlarouz, en nog minder bij Mathijssen...maar dan heb je het wel gehad.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen een probleem voor Ajax, maar voor het Nederlandse voetbal in het algemeen, ook Oranje kampt eigenlijk met dat soort problemen.
Wij denken in NL dat we het voetbal hebben uitgevonden en dat we immer de totaal-voetbalschool aan moeten hangen en dat verdedigers aanvallers zijn die toevalligerwijs wat vaker op eigen helft spelen dan de rest.
In mijn ogen zou een type Majstorovic een aanwinst kunnen zijn voor Ajax, daar kunnen de fruitcakes achterin nog eens wat van leren.
Als j Alex van PSV bekijkt, vraag je je meteen af hoe het mogelijk is at hij met een Braziliaans paspoort voetbalt, hij loopt en passt als een kreupele, maar zijn primaire taak (nemand komt er langs en alle ballen rossen/koppen we weg) voert hij perfect uit en dáárom staat hij centraal achterin.
Da's in Nederland meteen de kritiek op Alex: opbouwend is hij zwak. So? Het is een ver-de-di-ger. In Italie zien die vaak de middellijn alleen bij het opkomen en verlaten van het veld.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als j Alex van PSV bekijkt, vraag je je meteen af hoe het mogelijk is at hij met een Braziliaans paspoort voetbalt, hij loopt en passt als een kreupele, maar zijn primaire taak (nemand komt er langs en alle ballen rossen/koppen we weg) voert hij perfect uit en dáárom staat hij centraal achterin.
Nou zit je hem te vergelijken met boukhari, niet met de Ajax-standaard, waar we naar toe willen werken.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu chargeer je een beetje, ik volg Diba al langer, vanwege mijn Marokkaanse achtergrond ben ik geneigd iets meer een oogje te hebben voor spelers van dezelfde komaf. Maar ik probeer toch objectief te blijven, zo kan ik ondanks het feit dat Boukhari ook Marokkaan is toch zien dat hij het niet is voor Ajax, hij heeft geen durf en speelt zonder lef, en ik denk dat Diba dat wel heeft, en bovenal vind ik hem gewoon een completere speler.²
Ik geef dus aan dat hij beter is dan Boukhari, op eigenlijk alle fronten denk ik zo.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef s0k het volgende:
[..]
Nou zit je hem te vergelijken met boukhari, niet met de Ajax-standaard, waar we naar toe willen werken.
Klopt wel, de tijd dat we over échte Feyenoorders (qua mentaliteit) spraken is ook alweer even voorbij, maar ik denk dat het bij Ajax nóg erger is dan bij de rest. We moeten mannen opleiden die met het mes tussen de tanden gaan spelen, mannen die in het veld staan om de tegenstander niet te laten scoren. Wat nou voetballend oplossen? Dat doen de middenvelders en aanvallers maar, verdedigers moeten verdedigen. Daarom was Cristian Chivu ook zo geweldig, drie rode kaarten in zijn eerste wedstrijden, maar het tekende zijn mentaliteit. Cristian Chivu was de laatste échte verdediger van Ajax (hoewel ik Zdenek Grygera ook wel hoog heb zitten) en Jaap Stam of Daniël Majstorovic moet de volgende zijn, naast een linksbuiten heeft dat de prioriteit. Waarom geen Italiaanse jeugdtrainer halen in plaats van Frank de Boer?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen een probleem voor Ajax, maar voor het Nederlandse voetbal in het algemeen, ook Oranje kampt eigenlijk met dat soort problemen.
Wij denken in NL dat we het voetbal hebben uitgevonden en dat we immer de totaal-voetbalschool aan moeten hangen en dat verdedigers aanvallers zijn die toevalligerwijs wat vaker op eigen helft spelen dan de rest.
In mijn ogen zou een type Majstorovic een aanwinst kunnen zijn voor Ajax, daar kunnen de fruitcakes achterin nog eens wat van leren.
Heitinga is eigenlijk ook een bikkelaar, maar hij komt te kort als voetballer, hij parasiteert volledig op zijn passing, dat is wat mij betreft zijn enige kwaliteit. Kortom: met alleen houthakken en bikkelen kom je er niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:34 schreef M0NTANA het volgende:
Cristian Chivu was de laatste échte verdediger van Ajax (hoewel ik Zdenek Grygera ook wel hoog heb zitten) en Jaap Stam of Daniël Majstorovic moet de volgende zijn, naast een linksbuiten heeft dat de prioriteit.
Toch wel raar dat de topclubs hem over het hoofd hebben gezien. Eerlijk gezegd was hij me ook nooit echt opgevallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef s0k het volgende:
[..]
Bij NL heb je dat alleen een beetje bij Bouhlarouz, en nog minder bij Mathijssen...maar dan heb je het wel gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |