Heb ik reeds eerder gegroepeerd op inhoudelijke wijze in één van mijn eerdere posts, de man die we zoeken is ook: Davids!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef s0k het volgende:
Alleen aan Majstorovic heb je nog steeds niet genoeg 'vent' in je elftal. Laat ajax ook maar zo'n beer zoeken voor op het middenveld.
Davids is teveel op zn retour. Heb liever iemand die nog een seizoen of 4 mee kan draaien.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik reeds eerder gegroepeerd op inhoudelijke wijze in één van mijn eerdere posts, de man die we zoeken is ook: Davids!²
quote:
Zeker een aanwinst, maar te duur vrees ik!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
http://www.zairi.fr.st/
Topspeler!²
Met alle respect hoor , maar ik vind je toch behoorlijk veel onzin uitkramen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik reeds eerder gegroepeerd op inhoudelijke wijze in één van mijn eerdere posts, de man die we zoeken is ook: Davids!²
Een onderschatte kwaliteitquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Met alle respect hoor , maar ik vind je toch behoorlijk veel onzin uitkramen.
JuanFran is wel degelijk een goede speler voor Ajax, sterk redelijk snel ,redelijk technisch en als het moet schopt hij de bal het stadion uit.
Dat bedoel ik....dus een nuttige,goeie speler voor Ajax en ik hoop dan ook echt dat ze hem overnemen van die Turken....quote:
Wat zei ik nou net?:quote:
Ze luisteren ook nooit naar mijquote:Ik zou eerder een solide verdediger als Majstorovic willen zien komen dan weer een wispelturige vleugelaanvaller
In NL zijn er maar weinig die waardering hebben voor Marco Materazzi, maar van mij zou hij per direct voor Ajax mogen komen voetballen, al is het alleen maar omdat we hem dan in de CL ontwijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Zo zijn er wel meer te vinden, maar die hebben niet allemaal de kwaliteiten.
O ja, die hadden we ook nog...quote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef 2Drix het volgende:
Met die Manchuryan ofzo schiet het ook niet op...Hij is bij z'n rentree alweer geblesseerd geraakt![]()
edit; laat maar.. al gevonden. Zonde voor die jongen, hij heeft wel degelijk kwaliteiten.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:50 schreef 2Drix het volgende:
Met die Manchuryan ofzo schiet het ook niet op...Hij is bij z'n rentree alweer geblesseerd geraakt![]()
Edgar Manucharyan kan voorlopig weinig goeds doen bij Ajax. Hoewel zijn voetballende kwaliteiten niet onopgemerkt blijven, lijkt er geen wedstrijd voorbij te gaan zonder dat de Armeen uitvalt met een blessure.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Jasza het volgende:
Is hij weer geblesseerd?? op ajax.netwerk staat juist dat hij gescoord heeft.
quote:Juanfran heeft nog niet met Ajax gesproken over een langere samenwerking, maar heeft wel de intentie om langer bij de Amsterdammers te blijven. "Ik kon ook naar Engeland, maar ik koos voor Ajax omdat ik graag voor deze club wil spelen", verklaarde Juanfran in Enschede aan Versatel.
Ajax huurt de Spanjaard van het Turkse Besiktas. Juanfran is momenteel vaste waarde in het elftal van Danny Blind. "Nee, we zijn op dit moment niet in gesprek. Maar ik denk dat zowel Ajax als ik de intentie hebben om met elkaar verder te gaan. Onder deze omstandigheden wil ik graag bij Ajax blijven."
De toekomst of De Toekomst?quote:De ernst van de blessure van Manucharyan is nog onduidelijk. Ajax-trainer Danny Blind ziet in hem de linksbuiten van de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |