abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34384828
Jenner mag dit seizoen mooi in Breda afmaken en duidelijk maken waarom hij dan naar Ajax mag komen. En 17 scharen is geen goede reden m.i. Diba is te wisselvallig (hij heeft wel kwaliteiten, maar de begeleiding bij Ajax is niet goed genoeg om dat er structureel uit te laten komen). Zaïri ken ik niet. Medunjanin heeft me ook nog niet overtuigd, Davids is altijd welkom. Majstorovic zouden we wel kunnen gebruiken denk ik, Mathijsen is ook wel ok.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 23 januari 2006 @ 18:00:00 #102
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34384904
Dan zie ik liever Stam komen inplaats van Majstorovic, als Stam niet lukt kun je over Majstorovic nadenken.
Jawel, je keek.
pi_34384977
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef jna het volgende:
Dan zie ik liever Stam komen inplaats van Majstorovic, als Stam niet lukt kun je over Majstorovic nadenken.
De vraag is of Stam volgend seizoen nog op niveau kan spelen en hij niet té blessuregevoelig wordt.
Met Majstorovic kun je ook een team opbouwen, met Stam niet gezien zijn leeftijd.
Beiden welkom lijkt me bij iedere club in NL.
Yeah baby Yeah!
pi_34385047
Liever Majstorovic dan Stam, Stam is duurder en Majstro gaat nog langer mee.
pi_34385064
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het gaat niet om tientallen miljoenen he, die 3,5 miljoen is door beide clubs makkelijk op te hoesten.
PSV heeft financiele problemen, horen helemaal geen geld te hebben
pi_34385066
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Majstorovic moet je gewoon halen
Idd, onze vorige speler van Twente de heer van Halst nam Ajax ook op sleeptouw, en dat was ook een bikkelharde.

En wat dacht je van Chivu die kon ook hakken, daarnaast missen we gewoon een speler met de uitstraling van "je komt er niet langs"
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34385115
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

PSV heeft financiele problemen, horen helemaal geen geld te hebben
Een tekort is wat anders dan financiele problemen en bovendien gaan de kosten voor de baten, dus financieel is Majstorovic makkelijk te halen voor PSV.
De vraag is wie wat biedt.
Yeah baby Yeah!
pi_34385142
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, onze vorige speler van Twente de heer van Halst nam Ajax ook op sleeptouw, en dat was ook een bikkelharde.

En wat dacht je van Chivu die kon ook hakken, daarnaast missen we gewoon een speler met de uitstraling van "je komt er niet langs"
Majstorovic heeft die uitstraling wel itt bijv Heitinga.
Yeah baby Yeah!
pi_34385203
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Majstorovic heeft die uitstraling wel itt bijv Heitinga.
Dat bedoel ik ook .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_34385332
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, doe ik niet.

Maar ff inhoudelijk, ik heb wel een punt toch met die versterkingen die ik opnoemde?

²
En ik heb een punt als ik zeg dat ik verdeeld over vijf pagina's 36 keer het woord inhoudelijk van jouw zijde af tegenkom dat dat best gaat vervelen. Dat je overigens je post aflsluit met ² is niet erg hoor. Maar haal dan die andere weg. Jij wilt "inhoudelijk" graag serieus genomen worden, althans zo doe je je voor. Misschien dat je dan eens wat normaler moet posten in plaats van drammen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34385755
Waar blijft je topic over onbekende voetbalhelden Bansheeboy, of doe je daar niet aan?

Majstorovic zie ik niet zo zitten, ik vrees dat de top net iets te hoog gegrepen is voor hem. En het is een te dure gok om het te proberen.
That's all folks!
pi_34385786
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft je topic over onbekende voetbalhelden Bansheeboy, of doe je daar niet aan?

Majstorovic zie ik niet zo zitten, ik vrees dat de top net iets te hoog gegrepen is voor hem. En het is een te dure gok om het te proberen.
Ajax heeft volgens mij weinig moeite met dure gokjes de laatste jaren.
Majstorovic lijkt me in dit verhaal een koopje
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 januari 2006 @ 18:31:29 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34385892
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

[..]

Dat komt niet helemaal met elkaar overeen.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Je spreekt jezelf een beetje tegen, .
Heren, ik probeerde hiermee ironisch aan te geven dat BansheeBoy zichzelf tegenspreekt.

Juanfran vond hij voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax:
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.
Maar Daniël Majstorovic wel:
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Haal als keeper Boy Waterman terug, vind ik een betere keeper dan de huidige van Ajax. In de voorhoede kunnen ze Diba en Zaïri posteren. Sneijer achter de spitsen. Die zweedse verdediger van Fc Twente als boom van een kerel achterin. Tevens moeten ze hun stinkende best doen om Davids terug te halen om te kunnen fungeren als de Cocu van Ajax zeg maar.Dan ben je m.i. al heel ver.

Ik zou overigens ook erg blij zijn met de komst van Saïdi, een nette degelijk verdediger met snelheid en simpel spel, lost alles "schoon" op, is bij Feyenoord (zomaar) op een zijspoor beland.

²
Daarom reageerde ik letterlijk met zijn woorden: "Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax. "

Snappez vous?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34385935
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gast, ik probeerde hiermee ironisch aan te geven dat BansheeBoy zichzelf tegenspreekt.

Juanfran vond hij voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax:
[..]

Maar Daniël Majstorovic wel:
[..]

Daarom reageerde ik letterlijk met zijn woorden: "Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax. "

Snappez vous?
Je kent de user toch wel van andere topics?
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 januari 2006 @ 18:35:08 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34385996
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je kent de user toch wel van andere topics?
Kende hem niet, maar ik lees/post ook niet in alle topics, eigenlijk maar een select aantal topics.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 23 januari 2006 @ 18:47:22 #116
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34386358
majstorovic wil toch niet naar psv (of feyenoord)
  maandag 23 januari 2006 @ 18:53:41 #117
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34386574

Lobont gepresenteerd bij Fiorentina, en nu val ik jullie verder niet meer lastig
pi_34386781
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Lobont gepresenteerd bij Fiorentina, en nu val ik jullie verder niet meer lastig
Succes Lobont!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34386824
Vermeer bij FC Godenzonen en Ali B lol
pi_34386840
quote:
23/1/2006 - 'Dortmund wil De Jong al deze week presenteren'
BRON: Der Kicker

Volgens het Duitse voetbalblad Der Kicker stelt Borussia Dortmund alles in het werk om Nigel de Jong snel te strikken voor de Duitse club. Kicker denkt dat de club De Jong nog deze week zou willen presenteren. vanuit Borussia Dortmund werd dat niet bevestigd. Wel werd gemeld dat ze de middenvelder heel graag willen aantrekken. Op de stand van zaken van de onderhandelingen wilden ze echter niet ingaan.
Borussia Dortmund legde eerder al Steven Pienaar vast voor het komende seizoen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34386848
Wie speelden de basis 11 dit weekend?

Kan iemand het ff uittekenen?

Idd, Lobont, succes!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 23 januari 2006 @ 19:02:22 #122
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34386867
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:

Misschien dat je dan eens wat normaler moet posten in plaats van drammen.
Ik heb mijn mening gegeven, zonder daarbij modder te gooien naar andere Fok!kers, ik zie heel veel Fok!kers niet verder komen dan hooligan-taal, een beetje raar dat je je dan ergert aan mijn inhoudelijke posts.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34386887
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Badabingea het volgende:
Wie speelden de basis 11 dit weekend?

Kan iemand het ff uittekenen?

Idd, Lobont, succes!
Stekelenburg
Heitinga-Grygera-Maduro-Juanfran

Galasek-Lindenbergh
Sneijder

Rosales-KJH-Rosenberg

pi_34387028
Jop, thanks!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 23 januari 2006 @ 19:34:45 #125
32402 s0k
..............................
pi_34388050
Alleen aan Majstorovic heb je nog steeds niet genoeg 'vent' in je elftal. Laat ajax ook maar zo'n beer zoeken voor op het middenveld.

Edit: en Charisteas met zn wasbeer kop schiet natuurlijk ook niet op. Niemand die bang van hem word. Ja, wel schrikken, dat zou iedereen de eerste 5x doen als je hem ziet, maar dan is het er ook wel vanaf.
..................................................................................................................................................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')