De vraag is of Stam volgend seizoen nog op niveau kan spelen en hij niet té blessuregevoelig wordt.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:00 schreef jna het volgende:
Dan zie ik liever Stam komen inplaats van Majstorovic, als Stam niet lukt kun je over Majstorovic nadenken.
PSV heeft financiele problemen, horen helemaal geen geld te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het gaat niet om tientallen miljoenen he, die 3,5 miljoen is door beide clubs makkelijk op te hoesten.
Idd, onze vorige speler van Twente de heer van Halst nam Ajax ook op sleeptouw, en dat was ook een bikkelharde.quote:
Een tekort is wat anders dan financiele problemen en bovendien gaan de kosten voor de baten, dus financieel is Majstorovic makkelijk te halen voor PSV.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV heeft financiele problemen, horen helemaal geen geld te hebben![]()
Majstorovic heeft die uitstraling wel itt bijv Heitinga.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, onze vorige speler van Twente de heer van Halst nam Ajax ook op sleeptouw, en dat was ook een bikkelharde.
En wat dacht je van Chivu die kon ook hakken, daarnaast missen we gewoon een speler met de uitstraling van "je komt er niet langs"
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Majstorovic heeft die uitstraling wel itt bijv Heitinga.
En ik heb een punt als ik zeg dat ik verdeeld over vijf pagina's 36 keer het woord inhoudelijk van jouw zijde af tegenkom dat dat best gaat vervelen. Dat je overigens je post aflsluit metquote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, doe ik niet.
Maar ff inhoudelijk, ik heb wel een punt toch met die versterkingen die ik opnoemde?²
Ajax heeft volgens mij weinig moeite met dure gokjes de laatste jaren.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar blijft je topic over onbekende voetbalhelden Bansheeboy, of doe je daar niet aan?
Majstorovic zie ik niet zo zitten, ik vrees dat de top net iets te hoog gegrepen is voor hem. En het is een te dure gok om het te proberen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
[..]
Dat komt niet helemaal met elkaar overeen.
Heren, ik probeerde hiermee ironisch aan te geven dat BansheeBoy zichzelf tegenspreekt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen,.
Maar Daniël Majstorovic wel:quote:Op maandag 23 januari 2006 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.
Daarom reageerde ik letterlijk met zijn woorden: "Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haal als keeper Boy Waterman terug, vind ik een betere keeper dan de huidige van Ajax. In de voorhoede kunnen ze Diba en Zaïri posteren. Sneijer achter de spitsen. Die zweedse verdediger van Fc Twente als boom van een kerel achterin. Tevens moeten ze hun stinkende best doen om Davids terug te halen om te kunnen fungeren als de Cocu van Ajax zeg maar.Dan ben je m.i. al heel ver.
Ik zou overigens ook erg blij zijn met de komst van Saïdi, een nette degelijk verdediger met snelheid en simpel spel, lost alles "schoon" op, is bij Feyenoord (zomaar) op een zijspoor beland.²
Je kent de user toch wel van andere topics?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, ik probeerde hiermee ironisch aan te geven dat BansheeBoy zichzelf tegenspreekt.
Juanfran vond hij voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax:
[..]
Maar Daniël Majstorovic wel:
[..]
Daarom reageerde ik letterlijk met zijn woorden: "Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax."
Snappez vous?
Kende hem niet, maar ik lees/post ook niet in alle topics, eigenlijk maar een select aantal topics.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je kent de user toch wel van andere topics?
Succes Lobont!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lobont gepresenteerd bij Fiorentina, en nu val ik jullie verder niet meer lastig![]()
quote:23/1/2006 - 'Dortmund wil De Jong al deze week presenteren'
BRON: Der Kicker
Volgens het Duitse voetbalblad Der Kicker stelt Borussia Dortmund alles in het werk om Nigel de Jong snel te strikken voor de Duitse club. Kicker denkt dat de club De Jong nog deze week zou willen presenteren. vanuit Borussia Dortmund werd dat niet bevestigd. Wel werd gemeld dat ze de middenvelder heel graag willen aantrekken. Op de stand van zaken van de onderhandelingen wilden ze echter niet ingaan.
Borussia Dortmund legde eerder al Steven Pienaar vast voor het komende seizoen.
Ik heb mijn mening gegeven, zonder daarbij modder te gooien naar andere Fok!kers, ik zie heel veel Fok!kers niet verder komen dan hooligan-taal, een beetje raar dat je je dan ergert aan mijn inhoudelijke posts.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien dat je dan eens wat normaler moet posten in plaats van drammen.
Stekelenburgquote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef Badabingea het volgende:
Wie speelden de basis 11 dit weekend?
Kan iemand het ff uittekenen?
Idd, Lobont, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |