Daar ging je al de mist inquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Haal als keeper Boy Waterman terug,
Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Die zweedse verdediger van Fc Twente als boom van een kerel achterin.
Als hij de ballen tegenhoud vind ik het best, voetballende verdedigers hebben we zat.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. Ik vind hem voetbaltechnisch gezien absoluut geen toegevoegde waarde voor Ajax.
Dat komt niet helemaal met elkaar overeen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Je hoeft niet per sé een technicus te zijn om te slagen bij Ajax, we missen juist enkele keiharde verdedigers.
Inderdaad, ik ben geen Ajax-fan (integendeel) maar ik vind het allemaal van die jochies die op het veld staan, geen kerels. Sneijder, de Jong, Heitinga, Rosenberg, Pienaar, Vermalen, etc. Daar win je de oorlog niet mee. En daarnaast heeft de helft ervan ook nog eens last van kapsones.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Je hoeft niet per sé een technicus te zijn om te slagen bij Ajax, we missen juist enkele keiharde verdedigers.
Op Ajax netwerk hadden ze het erover dat de verkoop voor voorrangsuitkaarthouders op woensdag gaat beginnen en voor gewone uitkaarthouders op zaterdag. Echter nog niks bevestigd..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is in 1 van de vorige edities....
Bron: www.ajax.nl
Voorverkoop Feyenoord - Ajax uitgesteld
Ajax stelt de voorverkoop van kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - Ajax d.d. 5 februari 2006 uit. Reden voor het uitstel is dat de onderhandelingen over het vervoer van Ajax-supporters met de NS nog niet zijn afgerond. Knelpunt in de onderhandeling is de verdeling van aansprakelijkheidsrisico's in verband met eventuele schades. Zodra de onderhandelingen tussen Ajax en de NS zijn afgerond zal de club hierover nader berichten.
De Rotterdamse overheid heeft, zoals te doen gebruikelijk, voor deze risicowedstrijd bepaald dat Ajax-supporters alleen met een verplichte trein-combi naar de Kuip kunnen reizen. Dat wil zeggen dat zij alleen een toegangskaart kunnen kopen in combinatie met een treinkaart en dat een andere manier van aanreizen niet is toegestaan.
GRRRRRRRR... !!!!
Ik wil gewoon live kijken hoe wij daar gaan winnen ! En nee.....niet in een of ander Feyenoord vak natuurlijk.
Eenschhquote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen,quote:Op maandag 23 januari 2006 16:36 schreef M0NTANA het volgende:
Bikkelaars heb je ook nodig: Saïdi, Majstorovic. Zijn m.i. wel degelijk van nut voor Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als hij de ballen tegenhoud vind ik het best, voetballende verdedigers hebben we zat.
Bikkelaars heb je ook nodig: Saïdi, Majstorovic. Zijn m.i. wel degelijk van nut voor Ajax.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit heb je al gezegd.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bikkelaars heb je ook nodig: Saïdi, Majstorovic. Zijn m.i. wel degelijk van nut voor Ajax.²
Was een reply op de verkeerde tekst, is me dat lachenquote:
Het zijn 2 totaal verschillende spelers die niet vergelijken zijn, maar Mathijsen is inderdaad een leuke speler voor Ajax, één van de beste verdedigers in de HCE.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef marsu het volgende:
Wanneer Grygera wel weggaat, zou ik Mathijsen halen. Hij is Nederland en is ook nog eens veel beter dan die gekke zweed van Twente.
ik vraag me af of nederlandse clubs nog in staat zijn om Mathijssen bij AZ weg te kopen, ik betwijfel het.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn 2 totaal verschillende spelers die niet vergelijken zijn, maar Mathijsen is inderdaad een leuke speler voor Ajax, één van de beste verdedigers in de HCE.²
Neen, doe ik niet.quote:
Je hebt een punt dat er inderdaad versterkingen bij moeten komen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, doe ik niet.
Maar ff inhoudelijk, ik heb wel een punt toch met die versterkingen die ik opnoemde?²
Eigenlijk in elke linie minimaal één aankoop:quote:Op maandag 23 januari 2006 17:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt een punt dat er inderdaad versterkingen bij moeten komen.
Maar welke linie heeft nu de hoogste prioriteit voor de versterkingen?
Wordt een leuke strijd tussen Ajax en PSV om die bikkel denk ik.quote:
PSV hoort geen geld te hebbenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wordt een leuke strijd tussen Ajax en PSV om die bikkel denk ik.
Maar Ajax heeft ook goede leiding nodig en niet dat halfzachte gedoe van de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |