abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34396965
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mbark Bousoufa, oud speler van Ajax in de jeugd, mooie spelmaker, helaas wat aan de kleine kant, maar zeer technisch.

²
Die heb je dan weer niet van jezelf. (Zie paar pagina's geleden.)
  maandag 23 januari 2006 @ 23:01:58 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34396978
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef s0k het volgende:

[..]

Ik gok kluivert. En volgende week maakt Finidi George zn rentree als rechtsbuiten bij ajax

Dat zijn geen reële opties ben ik bang: Finidi is te oud en heeft echt geen inbreng meer, en Kluivert wil gewoon niet denk ik.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34397004
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er moet toch wat te regelen zijn met sponsorcontracten en externe financiers, zoals het van Hooijdonk-model?

²
Volgens mij moet er ook een wilsuiting van beide partijen zijn en daar schort het met name aan bij Davids, een terugkeer bij Ajax zet teveel op het spel en kan eigenlijk alleen maar tegenvallen omdat iedereen parallelen gaat trekken met de terugkeer van Rijkaard, die was alleen wat klasses beter dan Davids en speelde in een 'ietwat' beter team dat bovendien 'een beetje meer' in balans was.
Zet Davids icm Ajax maar uit je hoofd, hij heeft de aanbiedingen van Ajax afgeslagen en daar zal hij wel zijn (¤ $) redenen voor hebben.
Ik zou het bovendien als Ajax-bestuur heel dom vinden om externe middelen te zoeken om Davids naar Amsterdam te kunnen halen, het is Ronaldinho niet.
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:02:29 #229
32402 s0k
..............................
pi_34397009
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zijn geen reële opties ben ik bang: Finidi is te oud en heeft echt geen inbreng meer, en Kluivert wil gewoon niet denk ik.

²
Krijg bijna zin om met de nostalgische term Relkloon te gaan roepen.
..................................................................................................................................................
pi_34397054
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mbark Bousoufa, oud speler van Ajax in de jeugd, mooie spelmaker, helaas wat aan de kleine kant, maar zeer technisch.

²
kleine technische jongens zonder ballen lopen er al genoeg rond.
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:05:54 #231
13462 BansheeBoy
pi_34397154
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet dat ik wil discrimineren, maar heb je ook nog opties die niet Islamitisch én haalbaar zijn?
Zijn ze Islamitisch? Daar let ik niet eens op, is ook niet relevant, Jenner is toch ook geen Moslim, het gaat me om hun voetballende kwaliteiten. Alle spelers die ik heb opgenoemd zijn stuk voor stuk (potentieel) zeer goede voetballers met als uitsteker Jaouad Zaïri.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34397179
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Finidi is allang gestopt hoor.
That's all folks!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:06:48 #233
32402 s0k
pi_34397185
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn ze Islamitisch? Daar let ik niet eens op, is ook niet relevant, Jenner is toch ook geen Moslim, het gaat me om hun voetballende kwaliteiten. Alle spelers die ik heb opgenoemd zijn stuk voor stuk (potentieel) zeer goede voetballers met als uitsteker Jaouad Zaïri.

²
Dacht dat van Geel weer wilde werken aan een Nederlands ajax. Kan me vergissen hoor, dan moet je me maar ff op de woorden wijzen waaruit het anders blijkt.
..................................................................................................................................................
pi_34397306
Omdat de geruchten rond Jenner steeds sterker worden, hier een artikel dat ik op VI.nl over hem vond.
quote:
Julian Jenner: ‘Als voetballer ben ik een artiest’

21/9/2005 9 :55

Hij volgt nog steeds twee keer per week individuele techniektraining volgens de methode van Wiel Coerver en eet op advies van Tscheu La Ling alleen nog maar magere producten. Julian Jenner (21), rechterspits van NAC Breda en Jong Oranje, over zijn lange weg naar de top, de techniek van Ruud van Nistelrooy en de vergelijking met Robin van Persie. ‘Ja, ik weet dat ik een arrogant mannetje kan zijn.’

Wat is het geheim van een goede schaar?

‘Techniek, timing en automatisme. Als ik op een tegenstander afloop weet ik dat ik mijn bewegingen beheers. Dat is een geruststellende gedachte: gewoon dóen, pats, actie en er langs. Ik heb een heel arsenaal aan bewegingen in huis en ik beheers ze allemaal tot in de perfectie, alles erop en eraan. Dat is een kwestie van heel veel oefenen, herhalen, herhalen, herhalen. Ik zal altijd mijn actie maken, ook al mislukt het de eerste keer in een wedstrijd. Twijfel is funest. Ik ben aanvaller, ik moet een meerderheid zien te creëren op het veld en dat kan alleen met een individuele actie. Natuurlijk overdrijf ik niet. Het kan zijn dat ik niet goed in de wedstrijd zit en dan speel ik in eerste instantie simpel, probeer ik combinerend de acties te maken. Maar meestal zoek ik mijn tegenstander gewoon op. Als ik voor een wedstrijd de linksback in zijn ogen kijk, denk ik: Jou ga ik vandaag dus helemaal gek maken. Het is een kwestie van durven, lef tonen. Het maakt mij niet uit of ik in De Kuip speel of op een veldje achteraf hier in Delft. De kunst is je helemaal af te sluiten en vertrouwen te hebben in je individuele actie.’

Waar komt jouw techniek vandaan?

‘Het is deels aanleg maar ook voor een groot gedeelte ontwikkeld. Ik speelde in de B-jeugd van DHC en mijn vader was trainer. Hij constateerde dat het met onze technische vaardigheid niet al te best gesteld was en wist dat er in Delft een man woonde die veel verstand had van individuele techniektraining. Die meneer – Chris Kronshorst heet hij – had ooit met Wiel Coerver gewerkt en daarvan veel opgestoken. Mijn vader belde hem op een dag gewoon op en nodigde Chris uit eens een training te komen geven bij DHC. Chris reageerde in eerste instantie nogal terughoudend. Hij was ooit trainer geweest bij DHC en destijds namen ze daar zijn trainingsmethodes niet echt serieus. Gelukkig wist mijn vader hem toch over te halen en vanaf die eerste training die hij gaf was ik verkocht. Ik wilde méér leren en zo zijn we individueel aan de slag gegaan. Gingen we het Delfse Hout in en zochten we een veldje dat er redelijk vlak bij lag, zodat ik de hele middag oefeningen van Wiel Coerver kon doen. Er kwamen steeds meer jongens bij maar die vielen ook weer af, omdat ze hun tijd aan andere dingen wilden besteden. Ik ging door want ik voelde dat ik vooruitgang boekte. Ik kreeg steeds meer zelfvertrouwen, was heel vrij in mijn spel, durfde volop acties te maken omdat ik me baas voelde over de bal. Ineens kon ik ook naar veel clubs en Ajax nodigde me uit voor een stage. Liep ik ineens als zestienjarige tussen jongens als Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Ik viel uiteindelijk af omdat die jongens verder waren dan ik. Daarna ben ik teruggegaan naar DHC, tot Jo Janssen zich meldde namens NAC Breda. Ik speelde wat oefenwedstrijdjes mee en mocht komen. Die overstap heb ik toch voor een groot gedeelte te danken aan die individuele training met Chris Kronshorst. Het is gewoon bewezen dat het werkt. Ik train nog steeds iedere week twee keer individueel met Chris Kronshorst en zal dat ook de rest van mijn carrière blijven doen. Maakt niet uit waar ik kom te spelen, al is het bij wijze van spreken bij Real Madrid. De samenwerking van mijn vader met Kronshorst heeft gerealiseerd in een voetbalacademie in Delft. Dat loopt als een tierelier, er staan jongens ingeschreven uit heel Nederland en een aantal heeft al de overstap gemaakt naar Sparta. Als ik vrij ben bij NAC ga ik helpen training geven. Dat vind ik prachtig, bewegingen voordoen, zien dat die jongetjes er beter van worden. Ik weet zelf hoe belangrijk het is om die oefeningen te blijven herhalen. Ik was onlangs met Jong Oranje weggeweest voor een oefeninterland in en tegen België en toen heb ik die oefeningen twee weken niet kunnen doen. Het is raar, maar toen miste ik toch een beetje het fijne gevoel. Ik train nu zeven jaar met Chris en hij is niet meer weg te denken uit mijn carrière. Als ik nu nog weleens bij DHC kom, denk ik: Wat zijn jullie stom geweest om hem niet serieus te nemen. Ze hadden Chris gewoon z’n gang moeten laten gaan, zou DHC nu nog in de hoofdklasse hebben gespeeld in plaats van de eerste klasse zondag.’

De Coerver-methode wordt in Nederland niet overal gewaardeerd.

‘In Zeist niet, nee en waarom? Ik denk dat veel mensen bang zijn voor vernieuwing. In Zeist zitten de trainers goed, dus als er dan iemand komt die voetballers écht beter maakt zijn ze misschien bang voor hun positie. Ik weet ook wel dat de Coerver-methode slechts een onderdeel van het totale voetbal behelst, maar het is wel een belangrijk onderdeel. In Zeist draait het vooral om positiespelletjes, maar die kun je toch alleen maar goed uitvoeren als je baas bent over de bal? Hoe ga je in een wedstrijd een man passeren? Hoe creëer je een meerderheid? De Coerver-methode is niet alleen maar schijnbewegingen oefenen, het is ook positiespel, combineren, een-tweetjes. Een voorbeeld: we oefenden met NAC in de voorbereiding tegen Celta de Vigo en het leek wel dat die ploeg alleen maar volgens Coerver werkte. Wat een techniek! Ze maakten alleen maar korte combinaties, inspelen, een-tweetje en doorlopen, doorlopen, doorlopen. Zo spelen ze een tegenstander kapot en het werkt echt. Als ik zeg dat ik veel Coerver-werk doe hoor ik nog steeds van mensen dat ze dat niet serieus nemen. Chris Kronshorst hoort die verhalen ook, maar iemand zoals René Meulensteen werkt wel bij Manchester United. Je kon aan Ruud van Nistelrooy zien dat hij veel met Meulensteen heeft gewerkt, want ik zag hem op een gegeven moment steeds fantastisch van een tegenstander wegdraaien en hij scoorde aan de lopende band. Het opvallende is dat Meulensteen nu van de assistent-trainer bij United niet meer met Van Nistelrooy mag werken, dat heb ik uit betrouwbare bron. Je kunt dat ook terugzien aan zijn spel. Ik vind Van Nistelrooy tegenwoordig technisch minder goed dan hij was. En ik ben niet de enige die er zo over denkt. Het is gewoon jammer dat mensen niet openstaan voor nieuwe dingen zoals de Coerver-methode. Ik doe dat wel, ik wil mezelf als voetballer verbeteren om te zien waar mijn top ligt. Daar heb ik alles voor over.’

Geef daar eens een voorbeeld van.

‘Ik let tegenwoordig heel erg op mijn voeding en volg daarvoor een programma bij Tscheu La Ling. Ik at vroeger heel onregelmatig, je kent het wel, ’s avonds laat nog even een broodje. Dat is niet goed. Mijn vader had een artikel gelezen met Tscheu La Ling over wat topsporters moeten doen om tot een prestatie te komen. Voeding speelt daarin een belangrijke rol, want je moet brandstof opbouwen. Neem wielrenners, die eten een bord spaghetti bij het ontbijt en zelfs stukken vlees. Die lui leven helemaal voor hun sport en eten zo veel op een dag, omdat ze anders niet tot een prestatie komen. Ik heb een afspraak gemaakt met Ling en hij zag meteen dat ik veel te mager was. Er zit geen spiermassa aan bij jou, zei hij. Zo is-ie, eerlijk en keihard. Ik moest van hem opschrijven wat ik per dag at en aan de hand daarvan maakte hij een dieet voor me. Ik mag nu alleen nog maar magere producten en geen patat en het gevolg is dat ik in drieënhalve maand zes kilo zwaarder ben geworden aan spierkracht. Ik voel me topfit. Wesley Sneijder en John Heitinga volgen ook een dieet bij Ling, net als Ronald de Boer en Jaap Stam dat vroeger ook hebben gedaan. En waarom denk je dat Rafael van der Vaart zo fit oogt? Heeft ook weer met Ling te maken. Zo’n dieet vereist wel discipline. Als mijn moeder en broertjes tussen de middag lekker aan de raspatat zitten, eet ik een bordje rijst. Nee, dat is niet moeilijk, ik weet waar ik het voor doe? Ik wil alles uit mijn carrière halen.’

Je schetst een beeld van jezelf dat niet strookt met het vooroordeel dat andere mensen over je hebben. Julian Jenner zou flegmatiek zijn, nonchalant en bovendien last hebben van arrogantie.

‘Ik weet dat dat beeld van mij bestaat, maar het is afkomstig van mensen die mij niet kennen. Als voetballer ben ik een artiest, zoals mensen dat altijd zeggen. Ik maak mijn acties en als die niet lukken hebben ze al snel het idee dat ik er niets aan doe. Maar ik heb ook echt wel geleerd hard te werken, zeker vorig seizoen. Toen moesten we knokken voor de punten. Er zijn mensen die zeggen: Juul, wat heb jij een prachtig leven. Héb ik ook, maar ze weten niet wat ik er voor moet laten. Als mijn vrienden gaan stappen kan ik niet mee. Belt er weer eentje op vrijdagavond met de vraag of ik zin heb mee de stad in te gaan. Tuurlijk heb ik zin, maar ik ga niet en dat weet die jongen ook dondersgoed. Dus bel me dan ook in het vervolg niet meer, zeg ik dan. Na een wedstrijd ga ik wel de stad in, stoom afblazen, even niet aan voetbal denken. Dat hoort er ook bij, maar de volgende dag gaat de knop weer om. Ik kan er niet mee zitten dat mensen zo over mij denken. Ja, ik weet van mezelf dat ik een arrogant mannetje kan zijn, die uitstraling heb ik nu eenmaal, maar ik probeer altijd zo beleefd mogelijk te zijn tegen mijn trainers en medespelers. Robin van Persie heeft daar ook last van, die wordt ook arrogant genoemd terwijl hij het niet is. Als je eenmaal die naam hebt, kun je die moeilijk veranderen. Weet je wat het is, ik ben opgegroeid in Delft, dicht bij Den Haag en mensen uit het Westen hebben toch altijd hun mondje bij zich. Daar hebben ze bij NAC wel aan moeten wennen, want als ik het ergens niet mee eens was, zéi ik dat ook gewoon. Dan was ik het kwijt en wisten de trainers hoe ik erover dacht. Dat is in het westen gebruikelijker dan in Brabant. Wat dat betreft heb ik me echt wel aangepast. Ik weet precies hoe ver ik kan gaan.’

Wat is tegenwoordig belangrijker in het topvoetbal: techniek of mentaliteit?

‘De tijd dat je het als voetballer met alleen techniek kon redden is wel voorbij. Je moet óók een goede mentaliteit hebben om te slagen, maar technische voetballers trekken toch de meeste mensen naar het stadion. Je gaat naar Manchester United voor Cristiano Ronaldo. En als je op tv kunt kiezen voor NEC-RBC Roosendaal of een wedstrijd van Real Madrid, kies je voor het laatste want bij Real lopen de mooiste voetballers rond. Als ik naar voetbal kijk, let ik ook op de mooie voetballers. Dennis Bergkamp, Thierry Henry en Arjen Robben, dat zijn voorbeelden, daar probeer ik van te leren. Er zijn weinig echt goede rechtsbuitens, dus concentreer ik me op Robben. Kijk ik hoe hij beweegt, wat hij doet bij balverlies en hoe hij aanspeelbaar is. En op welk moment hij een actie inzet. Joaquin van Betis Sevilla vind ik ook een prachtige voetballer, het is alleen jammer dat de wedstrijden van Betis niet altijd worden uitgezonden. Die spelers zijn technisch sterk, maar ze hebben de top gehaald omdat ze ook mentaal goed in elkaar steken. Ik weet van mezelf dat er niets mis is met mijn doorzettingsvermogen. Ik heb de middelbare school afgemaakt en daarna alles op het voetbal gegooid. Mijn ouders hebben me daarin altijd gesteund maar ik moest het wel zelf doen. Ik liep elke dag een krantenwijk, dat betekende dat ik uit school direct aan het werk moest en zaterdagochtend om acht uur ging het wekkertje alweer af. Ik liep de Haagsche Courant en Delftse Post. Het was hard werken, maar ook leuk. Als je een week geen klachten had omdat je de krant goed had bezorgd, kreeg je en zak snoep. Na een paar weken zat mijn kluisje op school vol met zakken snoep. Had ik overdag weer wat te eten. Het geld dat ik verdiende spaarde ik voor een autootje. Ik kocht voor vijfhonderd euro een oude Hyundai, een kale aftandse auto met helemaal niets erop, maar goed genoeg om mij naar Breda te rijden. Ik heb dus weldegelijk hard moeten werken om ergens te komen.’

Voor hetzelfde geld had je dit jaar bij Fortuna Sittard gespeeld.

‘Dat had gekund, ja. NAC vond dat ik moest gaan spelen op een hoger niveau dan het tweede elftal en Fortuna was heel concreet. Toch wilde ik het trainingskamp in Duitsland afwachten, dan kon ik daarna altijd nog naar Fortuna. Achteraf is het goed dat ik het zo heb gedaan, want in Duitsland veranderde alles. Er waren wat blessures en ik kreeg tegen Hannover 96 mijn kans hangend op rechts in een 4-4-2-systeem. Ik wist dat het misschien wel mijn laatste kans zou zijn, ik moest het laten zien anders zou ik nooit aan spelen toekomen in het eerste elftal. Ik vlóóg die wedstrijd, alles lukte en het was een aanzet tot een geweldige voorbereiding. Toen de competitie begon kreeg ik een mindere periode, maar dat hoort er ook bij. Tegen Willem II speelde niemand goed, maar ik werd gewisseld, waarna ik een week later uit bij Sparta op de bank begon. Dat heb ik geaccepteerd terwijl ik vroeger zeker bij de trainer zou hebben aangeklopt. Maar ik moest geduld hebben en dat werd weer beloond met een basisplaats tegen ADO Den Haag. Ik speelde een goede wedstrijd waarin heel veel lukte en dat niveau probeer ik vast te houden. Ik zit dicht tegen een basisplaats aan maar ik vind het te vroeg mezelf basisspeler te noemen. Het trainingskamp in Duitsland is wat dat betreft heel belangrijk voor me geweest, zie het als een soort ontgroening. De jongens hebben me daar ook te pakken genomen. Nico van Zoghel kwam vlak voor de prijsuitreiking naar me toe en vertelde dat ik gekozen was tot Man of the Match. “Je moet effe wachten, want je krijgt een mooie prijs”, zei hij. Dus ik stond daar te wachten, maar wat er ook werd uitgereikt, geen prijs voor Julian Jenner. Ik heb een kwartier naast dat podium gestaan voordat ik door had dat ze een geintje met me hadden uitgehaald. Kon ik wel om lachen, voetbalhumor hoort erbij. Ik voelde me heerlijk in Duitsland en dat heb ik nodig. Om goed te spelen moet ik vrij zijn in mijn hoofd. We speelden onlangs met Jong Oranje in en tegen Armenië en toen zat ik niet lekker in mijn vel. Mijn ouders zijn pas gescheiden en ik woon met mijn twee broers bij mijn moeder. We hadden net een verhuizing achter de rug en ik zat met m’n gedachten bij thuis, waar mijn moeder was achtergebleven met die twee badgasten. Foppe de Haan, de bondscoach, kon aan me zien dat ik me niet lekker voelde. We hebben erover gepraat en dat luchtte op.’

Hoe moeilijk is het speler van NAC Breda te zijn?

‘Het is vooral heel leuk, maar ik begrijp de vraag. Het publiek van NAC Breda is ontzettend kritisch en als je niet presteert laten ze dat merken ook. Ik heb daar niet zo veel problemen mee. Ik kan best tegen kritiek, als het maar terecht is. Ik weet dat als ik goed speel het publiek van NAC Breda mij altijd zal steunen. Wat dat betreft hebben we goede zaken gedaan tegen ADO Den Haag. Het was best onrustig na de nederlaag tegen Sparta, maar dat hebben we met z’n allen rechtgezet.’

En dan nu maar hopen dat Pierre van Hooijdonk lang geblesseerd blijft.

‘Hoe bedoel je?’

Een terugkeer van Van Hooijdonk betekent ook een terugkeer naar het 4-4-2 systeem en dat kan ten koste gaan van jouw positie.

‘Ik weet niet of het zo werkt.’

Pierre van Hooijdonk bepaalt toch alles bij NAC Breda?

‘Dat denkt iedereen maar in de praktijk valt het wel mee. Er is er maar eentje die bepaalt en dat is de trainer. Dat wil niet zeggen dat Pierre niet belangrijk is. Pierre is NAC, heel belangrijk voor de club en het elftal. Met zijn komst is ook de sfeer veranderd. Er wordt in tegenstelling tot vorig jaar weer gelachen en ook als jonge jongen kun je een geintje maken zonder dat daar moeilijk over wordt gedaan. Pierre is een grote voetballer, maar je kunt alles tegen hem zeggen. Laatst moest ik na een training de ballen verzamelen en liep hij langs zonder wat te doen. “Zou jij ook niet eens je handen laten wapperen, lange”, vroeg ik. Dat kan hij hebben. Het is bekend dat Van Hooijdonk graag 4-4-2 speelt, dat is zijn favoriete systeem en dat geeft hij eerlijk toe. Ik speel liever 4-3-3 maar kan in een systeem met twee spitsen ook uit de voeten. Het is aan de trainer te beslissen wat we doen. Eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit, als ík maar speel.’
Die jongen zegt een paar leuke en interessante dingen. Goede houding wat betreft acties maken en lef tonen, past prima bij het soort vleugelspeler dat Ajax zoekt.

Bovendien komt hij uit Delft (ondergetekende ook ), wat alleen maar een pluspunt kan zijn.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:09:56 #235
13462 BansheeBoy
pi_34397316
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:06 schreef s0k het volgende:

[..]

Dacht dat van Geel weer wilde werken aan een Nederlands ajax. Kan me vergissen hoor, dan moet je me maar ff op de woorden wijzen waaruit het anders blijkt.
Jenner >>>> Nederlander
Diba>>>>>> Nederlander
Majstorovic>>>>>> Mens

De taal die voetbal heet is universeel, of verwacht je van Ronaldinho dat hij ook Nederlands gaat leren als hij bij Ajax zou komen, neen, die verwelkom je zonder eisen te stellen.

²
  maandag 23 januari 2006 @ 23:10:57 #236
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34397364
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

kleine technische jongens zonder ballen lopen er al genoeg rond.

Zijn de Denen trouwens op? Vroeger kwam er nog wel eens een Lerby, Arnesen of Olsen naar Amsterdam. OK, dat was heel vroeger, maar toch. Of worden ze nu allemaal in Heerenveen uit de auto getrokken?
Ofwel: er moet toch nog wel een stoere viking-verdediger of creatieve en noeste middenvelder voor Ajax te vinden zijn?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34397432
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jenner >>>> Nederlander
Diba>>>>>> Nederlander
Majstorovic>>>>>> Mens

De taal die voetbal heet is universeel, of verwacht je van Ronaldinho dat hij ook Nederlands gaat leren als hij bij Ajax zou komen, neen, die verwelkom je zonder eisen te stellen.

²
Lul niet zo dom man
  maandag 23 januari 2006 @ 23:13:20 #238
13462 BansheeBoy
pi_34397447
  maandag 23 januari 2006 @ 23:13:45 #239
32402 s0k
pi_34397461
quote:

[..]

Jenner >>>> Nederlander
Diba>>>>>> Nederlander
Majstorovic>>>>>> Mens

²
Er komt naast de taal een heel stuk meer kijken. Alleen al de mentaliteit. Ik denk dat Majstorovic een stuk dichter qua denkwijzes en mentaliteit zit bij wat er voor Ajax gezocht word, dan Diba in zich heeft.
pi_34397494
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article110738.ece

Wat een speler.

²
Nu ben je wel aan het rellen. Of je doet nu normaal, of bent de zoveelste die een tijdelijke ban uit het Ajax topic krijgt.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:15:02 #241
32402 s0k
pi_34397525
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nu ben je wel aan het rellen. Of je doet nu normaal, of bent de zoveelste die een tijdelijke ban uit het Ajax topic krijgt.
Kan het ook in het permanent?
  maandag 23 januari 2006 @ 23:15:15 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34397532
Finidi

Je bent weer lekker op de hoogte BSB.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34397557
quote:

[..]

Jenner
Diba
Majstorovic

²
Wat een vergelijkingen ook weer...
Yeah baby Yeah!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:16:27 #244
13462 BansheeBoy
pi_34397574
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
Finidi

Je bent weer lekker op de hoogte BSB.
Ik moest er ook om lachen. Was een goede zet van me.

²
pi_34397611
Finidi, zou er nou op de hele wereld niet nog zo'n kerel rondlopen? Wat was ik een fan van hem zeg...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 23 januari 2006 @ 23:18:17 #246
32402 s0k
pi_34397642
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:17 schreef Suijk het volgende:
Finidi, zou er nou op de hele wereld niet nog zo'n kerel rondlopen? Wat was ik een fan van hem zeg...
In Afrika zijn vast nog wel een paar negers die hard kunnen rennen en een balletje kunnen voorzetten. Alleen moet ajax is verder kijken in Afrika dan alleen Ajax Cape Town
  maandag 23 januari 2006 @ 23:18:20 #247
13462 BansheeBoy
pi_34397646
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Neen, ik zocht op Ad Sportwereld naar Diba informatie en kwam bij toeval dit artikel tegen, het ademt één en al vertrouwen uit en zegt eigenlijk hetzelfde als wat ik al een tijdje opper in VBL: types als Bousoufa horen bij Ajax.

²
pi_34397683
Maar goed, De Jong waarschijnlijk naar de Spurs. Goede stap voor hem? Ik denk dat hij net als Van der Vaart een positieve boost kan krijgen door de transfer, waardoor hij zijn oude niveau weer weet te halen. Wat in een basisplaats resulteert. Bij de Spurs moet dat kunnen.

Goede ploeg, goede coach, goede toekomst. Goede keuze dus.
  maandag 23 januari 2006 @ 23:22:50 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34397831
Jaouad Zaïri zou wellicht een aanwinst voor Ajax zijn, maar lijkt me net zoals bijvoorbeeld Marouane Chamakh niet haalbaar, daarbij zijn Anouar Diba en Mbark Boussoufa niet in the picture en maken Ajax niet sterker. Naast deze vier landgenoten van je, heb je vandaag Dennis Bergkamp en Edgar Davids met Ajax in verband gebracht, beide even onhaalbaar als Ronaldinho, Frank Lampard, Alessandro Nesta, Zinedine Zidane en Luca Toni. Wat is je bedoeling hiervan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 23 januari 2006 @ 23:27:51 #250
13462 BansheeBoy
pi_34398022
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:22 schreef M0NTANA het volgende:
Jaouad Zaïri zou wellicht een aanwinst voor Ajax zijn, maar lijkt me net zoals bijvoorbeeld Marouane Chamakh niet haalbaar, daarbij zijn Anouar Diba en Mbark Boussoufa niet in the picture en maken Ajax niet sterker.
Ik denk dus wel degelijk dat ze Ajax sterker zouden maken. Bousoufa is bij AA Gent wekelijks de smaakmaker, hij kan wel een niveautje hoger denk ik. Diba spreekt voor zich, iedereen kent zijn kunnen. Jaouad Zaïri, ik weet niet of iemand van Geel heeft gesproken en hem heeft gevraagd naar concrete stappen die zijn gezet? Hij is m.i. echt een versterking voor Ajax zoals je zelf al aangeeft.
quote:
Naast deze vier landgenoten van je, heb je vandaag Dennis Bergkamp en Edgar Davids met Ajax in verband gebracht. Wat is je bedoeling hiervan?
Van Davids wist ik niet hij niet zou willen, ik heb het nooit uit zijn mond gehoord. Van Bergkamp daarentegen wel, maar ik heb nooit iets van concrete stappen gehoord van Ajax om hem over te halen.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')