idd., de karakters staan meer in dienst vd aflevering dan andersom, ze staan in de serie in dienst om alle facetten vh Romeinse Rijk zoveel mogelijk in beeld te brengen met als leidraad een beroemde machtsworsteling, en dat gaat ten koste van de karaktervorming vd spelers, dat wordt nu onvoldoende uitgedieptquote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb wel een beetje moeite met de drijfveren van de karakters. Soms zijn de motieven volstrekt onduidelijk.
Het ging erom, omdat die zwager verliefd was op Niobe de sfeer nogal gespannen was.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:05 schreef SlimShady het volgende:
Niobe en Atia zijn zeer mooie vrouwen![]()
Inhoudelijk:
Ik vond het wel bruut dat ze de minnaar van Niobe hebben omgebracht.
Het verbaasd me een beetje dat overspel echt niet getolereerd wordt.
Ook al gaat het over een ander stel.
Ik dacht eerst dat ze hem gingen ondervragen en dan weer vrijlaten.
Kwam de serie ook op Canvas !?!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef zakjapannertje het volgende:
vandaag alweer de laatste aflevering op Canvas
Daar zijn ze nog niet helemaal uit:quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef Murray het volgende:
Dit schreeuwt gewoon om een vervolg.
quote:[HBO chairman Chris] Albrecht announced only a couple of weeks into ["Rome's"] run that he was renewing the series for another season. But in the interview he said, "That ship hasn't entirely sailed yet."
The reason, he said, has nothing to do with how well "Rome" turned out. Mainly, the issue has been money. "Rome" was wildly expensive, costing an estimated $100 million. It initially experienced debilitating production delays, fueling rumors that it was a troubled show. Once it was on the air and was seen to be a quality production, Mr. Albrecht said, those rumors subsided.
But he said those delays meant he had only a short window of time to retain a hold on the actors, which was why he renewed the series so quickly. For now, that means ordering scripts, which will be difficult to write because they need to cover the complicated period following the fall of Caesar.
"The real reason why, even though I ordered the show, we haven't formally gone into production, is how long it's going to take," he said. " 'Rome' won't be back until, at the earliest, March of 2007. Which makes you say to yourself: When I bring the show back, can I build an audience?"
Mee eens. Voor die $100 miljoen had er toch wel een fatsoenlijke veldslag scene in mogen zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef SlimShady het volgende:
Jammer dat het gevecht niet zo werd getoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |