quote:Op maandag 23 januari 2006 13:26 schreef iFuk het volgende:
Dromen dat je seks hebt met Armanda Barten... dat is pas erg![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://www.haroldnaaijer.com/Resources/armanda1a.jpeg
ik vind voor de source van deze foto erg grappig. ik zou een andere fotograaf kiezen
Lucide Dromenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Gstyles het volgende:
dromen heb je niet in de hand!
Het blijft moeilijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Lucide Dromen
Lucide Dromen -deeltje 2-
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik vind voor de source van deze foto erg grappig. ik zou een andere fotograaf kiezen
Ow jawelquote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Gstyles het volgende:
dromen heb je niet in de hand!
Uhm.. ja betaal jij 'm voor me dan? Hallo, alsof iedereen geld over heeft ofzoquote:
en ik dacht dat je eens droomde van dat ik naast je lag:quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef Camplo het volgende:
Ik droom soms ook kut. Maar soms droom ik goed, en merk ik het helaas niet
Arrogante vrouwen zijn onaantrekkelijk, maar dat wist je natuurlijk al in je oneindige wijsheid...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:39 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
en ik dacht dat je eens droomde van dat ik naast je lag:
maar toen werd je wakker arme jij
Dat is geen droom, dat is een nachtmerrie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:30 schreef Oktober05 het volgende:
kut is dat, soms denkje dat je ineens een kind hebt! Wordt je wakker en dan ben je dus ook echt in de veronderstelling dat je luiers moet gaan verschonen....hmmm das pas vaag
nou vertel..quote:
Toevallig een Ipod Video 30 gigabyte van mijn vriendin gekregen. Toen dacht ik ook dat het een droom wasquote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhm.. ja betaal jij 'm voor me dan? Hallo, alsof iedereen geld over heeft ofzo
Volgens mij heb jij de kleinste avatar van heel FOK! !quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhm.. ja betaal jij 'm voor me dan? Hallo, alsof iedereen geld over heeft ofzo
quote:0 KB
Vrijwel altijd wanneer ik droom ben ik me ervan bewust en heb dan vaak veel controle, ik kan in ieder geval wakker worden wanneer ik wil.quote:
Arrogant? Ze heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Arrogante vrouwen zijn onaantrekkelijk, maar dat wist je natuurlijk al in je oneindige wijsheid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |