So what? Omdat het Silvie's ex is?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef BennyNL het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=maarten+atmodikoro+sylvie&btnG=Zoeken&meta=
Wat een agressieveling!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Van der Vaart zo :
"Hey had je wat moet je hierkomen dan timmer ik je op je bek"![]()
Of jaloezie natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:34 schreef Socratestikel het volgende:
Ja, ach, 'waar rook is is vuur' zeggen wij thuis altijd.
Wel zeiken op van der Vaart, maar bij het WK sta je vooraan om hem aan te juichen zeker?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef BennyNL het volgende:
[..]
kijk je eigen posthistorie er even op na aap![]()
Ja filmpjes wil ik zien.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Is er overigens geen link naar het in OP verwezen filmpje.
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die Rafael (Raffiequote:
Tsja Silvie heeft een een absolute voorkeur voor spelers van de 1e klasse, kijk maar naar haar 3 exen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
So what? Omdat het Silvie's ex is?
Dus als jij met een mokkel een relatie krijgt is zij dus ook maar een hoer als ze een vorig vriendje heeft gehad![]()
En filmpje.. bosje bloemen, bonbons, een lief woordje, leuk kettinkje, een gave CD.. vrouw raakt opgewonden... seks..quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja Silvie heeft een een absolute voorkeur voor spelers van de 1e klasse, kijk maar naar haar 3 exen.
Maar dat is haar keuze, maakt haar niet direct een hoer...
Z'n vader is een kamper en z'n moeder een Catalaanse als ik me niet vergis.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:54 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Is hij nou echt een kampjoekel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |