Komen de meubels van Hedef ook uit China , net zoals die bagger van Tempoline ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef ami007 het volgende:
Woonwinkel in Deventer met o.a. bankstellen, woonkamers, slaapkamers, kinderkamers, hallstands etc.
Voor meer informatie zie
www.HEDEFMEUBELEN.NL
Voor douchecabines, stoomcabines, whirlpools, spa's, sauna's, wastafels, badmeubelen, kranen, douchepanelen etc zie
www.TEMPOLINE.NL
Even een kick.quote:
Goede genade...wat duur!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef patriciamuller het volgende:
Leuke online interieurwinkel . Leuke, overzichtelijke ste. Ik kocht er kerstversiering ...goede service en scherpe prijzen. En nu ga ik die schitterende quilt bestellen !!!
Van mij wel maar niet op bovenstaande manier.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:45 schreef k_man het volgende:
Oh, mag je tegenwoordig niet meer aangeven dat de 'leuke' winkels die anderen noemen, eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn?
Dat was vroeger nooit een probleem (zie eerder in het topic).
Is helemaal niet aan jou om dat zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef k_man het volgende:
Ah. En als ik zeg dat Riviera Maison zo ongeveer het tegenovergestelde is van goede smaak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |