quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:02 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Trouwens in meerdere steden heb je:
LifeStyle Wonen
Engels, Verre Oosten, Klassiek
www.lifestylewonen.nl/
Riviera maison is zo leuk!!! Veel van die white wash meubels met letters erop..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Oblivion het volgende:
Rivièra-Maison
Interieur en vooral een dure winkel...![]()
Interessante lamp.quote:
Whehehequote:
Ja. Nou. Ik ben al lang blij dat je voor meubels kiest die ónder de gemiddelde prijs van Maupertuus zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Whehehe![]()
O en liefje? Zag je dat Maupertuus ook was genoemd?![]()
Daar dames en heren, kreeg ik de beste offerte voor zes Catifa-stoeltjes [afbeelding]
![]()
![]()
Nog wel een bom duiten hoor, dus dat wordt nog even sparen![]()
Da's toch een soort alternatieve Leen Bakker geworden?quote:Overigens behoort Trendhopper ook tot mijn favorieten. Daar kom ik nóóit met legen handen vandaan![]()
Trendhopperquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:03 schreef Koningin het volgende:
De lifestyle winkels zijn heel erg leuk, heb nog bonnen liggen volgens mij!
Bij de Trendhopper hebben ze ook leuke dingen: www.trendhopper.nl
Alsof alles exclusief moet zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef dnzl het volgende:
[..]
Trendhopper![]()
Veel te duur voor wat je ervoor krijgt (lees: niet exclusief en niet erg kwalitatief)
Nog 11 maanden en dan zijn er weer de "iets-moois-voor-de-prijs-van iets-lelijks-dagen" bij Maupertuusquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Nou. Ik ben al lang blij dat je voor meubels kiest die ónder de gemiddelde prijs van Maupertuus zitten.![]()
O? Wat is dat? Vertel! Klinkt leuk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:12 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Nog 11 maanden en dan zijn er weer de "iets-moois-voor-de-prijs-van iets-lelijks-dagen" bij Maupertuus![]()
* Kalender verrukt tegen het hart druktquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef Saabmobiel het volgende:
Dan gaan bepaalde designartikelen met hoge korting de deur uit. (meestal incourante kleuren). Dan is het ook stervensdruk opeens. Maar vorig jaar toch een kartell lamp van ¤ 56,- voor ¤ 27,- meegenomen
Dat is toch een leuke korting nietwaar?
Ze adverteren dan op de voorpagina van het dvhn. Op hun website was vorig jaar een prijslijst te vinden van de artikelen die verkocht gaan worden.
Ik moet me trouwens voornemen om volgend jaar meer te gaan sparen en dan er naar toe te rijden. De verleiding is groot op dat soort momenten, veels te groot..![]()
Tongelresestraat zit nog een leuke "ongewone" designzaak, op de Kruisstraat een goeie behangzaak, zijstraat in de binnenstad (die straat met BCC, Van Leest e.d.) zit een klein zaakje, weet er zo de naam niet van.... Mjaah en verder... Zou ik me er beter in moeten verdiepenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Mwoa.
In Eindhoven heb je de eerder gememoreerde Sfeervol Wonen op de Keizersgracht. Je hebt op de Kleine Berg (zijstraat ervan) een tweetal aardige zaakjes, op de Stratumsedijkstraat zit Leolux en een designmeubel zaak + een lampenzaak (niets bijzonders trouwens). En onderin de Heuvelgallerij zit een cadeau/kitch zaakje waar ze ook een paar Oosterse meubeltjes hebben.
Dat zijn de echte 'leuke' woonwinkeltjes. Op Ekkersrijt zitten alleen ketenzaken (zoals die op elk meubelboulevard zitten). Natuurlijk heb je nog wel wat beddenzaken (Aalsterweg) en wat goedkopere meubelzaken (Verouden enzo), maar dat is allemaal Tante Annie en Ome Sjaak meuk.
Maareh, mis ik nog wat leuke zaakjes dan?
Do's geloof ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:23 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Zijstraat in de binnenstad is Eigen Stekje trouwens, maar daar hebben ze vooral accesoires, nauwelijks meubels (op een enkel kastje en een paar kapstokjes na dan). Wat is de naam van die winkel in de Tongelresestraat?
Bedoel jij niet Ter Tafel op de Vestdijk in Eindhoven?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Do's geloof ik.
Der is nog een *schijnt* leuke meubelzaak, schuin tegenover de Dela, maar daar weet ik de naam niet van. Zal zo ff kijken als ik er langs kom.
Nope, Kek Living op de Bleekstraatquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:33 schreef DanielaJurcevice het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Ter Tafel op de Vestdijk in Eindhoven?
Alles voor een verzorgde tafel
Ennieweej, volgens mij moeten er veel meer leuke woonwinkels zijn, dus laat je horen
Daar komt mijn eettafel lamp vandaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:21 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Trug On-Topic:
Bij HoogSpoor in Tilburg
hebben ze heel, heel erg veel verlichting in alle stijlen.
Niet goedkoop trouwens, zeg maar gerust duur.
www.hoogspoor.nl/
Ow ja, de 'discounter'.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope, Kek Living op de Bleekstraat
Seats & Sofa's :')quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:34 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Nog erg veel 'witte vlekken' op de landkaart mensen.... Utrecht bijvoorbeeld... koopt daar iedereen hun meubels bij Seats & Sofa's of IKEA?
Of een heel Bo huisquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef Razz_Gul het volgende:
http://www.www.boconcept.nl/
ga ik mn bankstel + evt bed bij halen
Ik ben wel eens in zo'n winkel geweest, niet duur, het lijkt best aardig maar als je even in die winkel loopt dan krijg je toch een beetje een nep gevoel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef Razz_Gul het volgende:
http://www.www.boconcept.nl/
ga ik mn bankstel + evt bed bij halen
quote:
leg eens uit ?? bedoel je bo design of iets soortgelijksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:10 schreef Bahar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in zo'n winkel geweest, niet duur, het lijkt best aardig maar als je even in die winkel loopt dan krijg je toch een beetje een nep gevoel.
Ben er afgelopen weekend geweest, en vond het enorm tegenvallen!quote:
Effe rechtzettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:45 schreef DanielaJurcevice het volgende:
In Helmond heb je in elk geval
Life and Living
http://www.lifeandliving.nl/
maar dat is eigenlijk qua assortiment exact hetzelfde als http://www.lifestylewonen.nl
Hopelijk nog meer input, kan me niet voorstellen dat er in Nederland niet meer leuke, verborgen interieurwinkel juweeltjes zijn
Das ook een van mijn favo winkelsquote:Op maandag 22 mei 2006 18:18 schreef ABBAfan het volgende:
Marktplaats![]()
Dagelijks speur ik op de site naar tweedehands meubeldesign in mijn woonomgeving (prov Groningen). Eindelijk had ik een keer geluk. Ik ben afgelopen weekend voor een heel zacht prijsje aan 4 vlinderstoelen van Arne Jacobsen gekomen.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef SHE het volgende:
Ik ben verliefd op :
www.urban-living.nl
betaalbaar, lekker techno en toch stijlvol![]()
Die naam kwam me al bekend voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:21 schreef S_oepstengel het volgende:
http://www.kewlox.nl/home.php
Voordelig en praktische meubelen met een tijdloos karakter. Multifunctionele meubelen, gegarandeerd duurzaam! Er zijn duizenden combinaties, eenvoudige montage door iedereen!
De kleurcombinaties, vorm van de kast, etc. kun je helemaal zelf bepalen!
Niet héél goedkoop, maar je kunt je hele leven met zo'n kast doen![]()
Komen de meubels van Hedef ook uit China , net zoals die bagger van Tempoline ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:32 schreef ami007 het volgende:
Woonwinkel in Deventer met o.a. bankstellen, woonkamers, slaapkamers, kinderkamers, hallstands etc.
Voor meer informatie zie
www.HEDEFMEUBELEN.NL
Voor douchecabines, stoomcabines, whirlpools, spa's, sauna's, wastafels, badmeubelen, kranen, douchepanelen etc zie
www.TEMPOLINE.NL
Even een kick.quote:
Goede genade...wat duur!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:26 schreef patriciamuller het volgende:
Leuke online interieurwinkel . Leuke, overzichtelijke ste. Ik kocht er kerstversiering ...goede service en scherpe prijzen. En nu ga ik die schitterende quilt bestellen !!!
Van mij wel maar niet op bovenstaande manier.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:45 schreef k_man het volgende:
Oh, mag je tegenwoordig niet meer aangeven dat de 'leuke' winkels die anderen noemen, eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn?
Dat was vroeger nooit een probleem (zie eerder in het topic).
Is helemaal niet aan jou om dat zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef k_man het volgende:
Ah. En als ik zeg dat Riviera Maison zo ongeveer het tegenovergestelde is van goede smaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |