Is dat zo ? Heb ik eigenlijk nog niet over nagedachtquote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef melluk het volgende:
prijs? moet erbij
Simlockvrij sowieso. Knopjes werken ook nog goed, alleen de joystick vertoont (zoals bij alle SE) soms de stroefheid kuren.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Indien alles nog werkt (knopjes bijvoorbeeld) en het toestel simlockvrij is bied ik als opening ¤20,-.
Het probleem met de joystick heb ik dus ook met mijn huidige K700i.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Simlockvrij sowieso. Knopjes werken ook nog goed, alleen de joystick vertoont (zoals bij alle SE) soms de stroefheid kuren.
Edit: Bluetooth heeft hij ook
Ik ga als ik vanavond als ik thuis ben even research doen, en post het dan hier.
Dat heb ik zelfs bij mijn nieuwe k750i . Is af en toe traag bij reageren. Maar zal hem eens schoonmaken, misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het probleem met de joystick heb ik dus ook met mijn huidige K700i.
Dan valt die van jou voor mij af.
Succes met de verkoop.
Kun je dan ook nog wat foto's van je mobiel doen??quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Simlockvrij sowieso. Knopjes werken ook nog goed, alleen de joystick vertoont (zoals bij alle SE) soms de stroefheid kuren.
Edit: Bluetooth heeft hij ook
Ik ga als ik vanavond als ik thuis ben even research doen, en post het dan hier.
Surequote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kun je dan ook nog wat foto's van je mobiel doen??
Ja hoi, tegen de tijd dat je eraan toe bent een richtprijs te vermelden, dan horen we het wel; drie dagen leek me toch ruim voldoende om iets te bedenkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang laat wachten, maar ben tot aankomende vrijdagavond niet thuis. Hoe het maar gewoon in de gaten, ik doe mijn best. Alles moet er nog zijn, maar het is gewoon een teringbende bij me thuis momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |