Schitterend plaatje zon kikker...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Word weer een Joods feestje jongens
[afbeelding]
Kan niet wachten!
telt een scc ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft iedereen hier kaarten voor vak W ofzo?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Erasmusch het volgende:
Basto eindelijk opgeroten Sno op proef bij Everton
![]()
er staat dat hij op proef is, niet dat hij verkocht wordt.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn ze niet wijs ofzo? Die gozer is 18 jaar en is verreweg de beste verdedigger van het 2de. Het lijkt wel of hij 25 is zoals hij speelt.
Heb je trouwens een bron?
Daarom zit ik z, zelfde verhaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef mister_popcorn het volgende:
telt een scc ook?
W is rieleks vak, lekker dicht op 't veld, niet zo duur, prima.
Op proef betekent wel dat hij eventueel weg mag. Ik neem niet aan dat je een speler op proef laat gaan bij een club terwijl hij niet weg mag.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef Fok_you het volgende:
[..]
er staat dat hij op proef is, niet dat hij verkocht wordt.....
overigens best triest dat "onze" 'verreweg de beste verdedigger van het 2de' besmet is met 020![]()
Dat zal het hele punt zijn denk ik. Hoe lang kan hij zich daarin schikken?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:46 schreef Zjakkie het volgende:
Als van Hooijdonk zich gedraagt en zijn rol als pinchhitter accepteert is ie wat mij betreft meer dan welkom!
Volgens mij heeft Guzman al 33!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Pierre nummer 9
Geef die kerel 33 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |