Nipt denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
Oh, wat gemeen!![]()
Tot de zomer zullen ze het toch wel halen?![]()
Hoezo? Jij weet toch helemaal niet op welke lengte ik wil inzetten?quote:
Kijk, da's nou wél gemeen.quote:Tot de zomer zullen ze het toch wel halen?![]()
Hallo Z, duizelijk weer in vorm na een weekje in de sneeuw?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:46 schreef Z het volgende:
Nipt denk ik.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef pyl het volgende:
Hoezo? Jij weet toch helemaal niet op welke lengte ik wil inzetten?
Ik was het jaartal vergeten. Zomer 2060, moest daar staan.quote:Kijk, da's nou wél gemeen.
nog twee cijfers omgedraaid ookquote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik was het jaartal vergeten. Zomer 2060, moest daar staan.
Kijk. Dat bedoel ik nou. In één keer goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:56 schreef Z het volgende:
Duchamps?
quote:
hij lijkt dan ook sprekend op pedro delgadoquote:Op maandag 23 januari 2006 11:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Kijk. Dat bedoel ik nou. In één keer goed.![]()
Plaatje heeft ruim een week opgestaan, Z. Tsssssk.De eerste reactie van een niet nader de noemen persoon (ja, ja, de mantel der liefde en zo) was: "wielrenner?".
![]()
O...wat leuk...wordt pyl mod?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De sollicitatie-mail, namens pyl, is reeds verstuurd...![]()
Mag ik ook een afschrift?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
De sollicitatie-mail, namens pyl, is reeds verstuurd...![]()
Nee; dan is de verrassing eraf...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef pyl het volgende:
Mag ik ook een afschrift?
Wie niet, pos, wie niet?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef pos het volgende:
Die mevrouw op je plaatje, pyl...heeft zij iets op haar geweten?
Dan weet ik het geloof ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar daarmee is ze niet beroemd geworden.![]()
Mevrouw deed het nog jonger dan Bobby.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Berkery het volgende:
Mogen we een hint?
Heeft ze iets met de politiek te maken? Amerikaanse?quote:
Yep, Judith om precies te zijn, de eerste die nóg jonger grootmeester werd dan Bobby Fischer. Vijftien was ze toen, in 1991 (hij indertijd, in 1958, ook, maar een paar maanden ouder).quote:Op maandag 23 januari 2006 14:34 schreef Berkery het volgende:
Schaakster? 1 van de Polgars?
En ik dacht eerst dat het Anna Corina Pese wasquote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef Berkery het volgende:
Ik had het niet durven gokken, want ze ziet eruit als een groupie van de Josti Band...
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef Berkery het volgende:
Ik had het niet durven gokken, want ze ziet eruit als een groupie van de Josti Band...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |