Nietquote:Op maandag 23 januari 2006 10:55 schreef dribbel79 het volgende:
Want slangen en krokodillen leggen ook eieren
Reptielen waren er eerder, vogels hebben het van reptielen afgekeken...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nietslangen en krokodillen zijn vogels, want zij leggen ook eieren
jaja... en de eenvoudige meercelligen levensvormen voor de reptielen dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Reptielen waren er eerder, vogels hebben het van reptielen afgekeken...
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
Je moeder is homo, want ze neemt het anaal.
Geen onzin dus!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef sleepflower het volgende:
Vogels zijn afstammelingen van dinosaurussen, wat reptielen waren. Je hebt dus gelijk.
Offtopic enneh...waar het hart van vol is...bel Jambers eens, verneuk mijn supertopic niet...quote:Op maandag 23 januari 2006 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Offtopic enneh...waar het hart van vol is...bel Jambers eens, verneuk mijn supertopic niet...
Mijn hart is inderdaad vol van je homoseksuele moeder.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:50 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Offtopic enneh...waar het hart van vol is...bel Jambers eens, verneuk mijn supertopic niet...
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:04 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn hart is inderdaad vol van je homoseksuele moeder.
Op je 15e kan je inderdaad vast nergens anders aan denken, flippo's zijn niet meer in, spongebob is niet op TV...dus dan Fok! maar vernaggelen hè??quote:Op maandag 23 januari 2006 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn hart is inderdaad vol van je homoseksuele moeder.
Feeling pwned?!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:07 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Op je 15e kan je inderdaad vast nergens anders aan denken, flippo's zijn niet meer in, spongebob is niet op TV...dus dan Fok! maar vernaggelen hè??
Nu oprotten aap!
nee anders ga je even serieus doen in onzquote:Op maandag 23 januari 2006 18:53 schreef Ramenta het volgende:
dan zou het vogelbek dier ook een reptiel zijn, want die legt ook eieren. dat kan echter niet, omdat het vogelbekdier een soort van melk geeft aan de nakomelingen, waardoor het weer een zoogdier is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |