Die banner met "Games.fok... voor mensen met een grote piemel"quote:
Jawel.... Als ik paint iets verklein dan fucked ie de kleuren op.quote:
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel.... Als ik paint iets verklein dan fucked ie de kleuren op.
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.
Zal hem eens proberenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom, gebruik irfanview, die tip kreeg ik uit FOT forum.. is het beste om mee te verkleinen en je hoeft geen zwaar prog te gebruiken zoals fotoshop ofzo.
Google.comquote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberen
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Gedowned en naar huis gemailed !
800KB iddquote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opmaar de mogelijkheden
![]()
Van die batch functie wist ik niet eens..quote:Op maandag 23 januari 2006 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de grootte van het progje slaat echt nergens opmaar de mogelijkheden
![]()
Op het internet hequote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En waar vind ik dat dan? Wil het best eens proberen
ik gebruik die batch functie vaak voor het verkleinen van veel foto's... of het renamen van foto's....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van die batch functie wist ik niet eens..
Maar inderdaad geweldig prog, verkleinen kan op allerlei waarden, croppen en kutten.. meer heb je eik niet nodig. Ja tenzij je echt wil gaan shoppen dan.
Heb volgens mij van jou nog nooit een shop gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van die batch functie wist ik niet eens..
Maar inderdaad geweldig prog, verkleinen kan op allerlei waarden, croppen en kutten.. meer heb je eik niet nodig. Ja tenzij je echt wil gaan shoppen dan.
Ja is wel ideaal dan.. want je schiet zo 20 foto's.. en wil je ze wel verkleinen en doorsturen, maar 1 voor 1 altijd zo'n gedoe. Misschien moet ik hem eens updaten dan.. heb deze versie pas een jaar er op staanquote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik gebruik die batch functie vaak voor het verkleinen van veel foto's... of het renamen van foto's....
die namen die ze van die camera's meekrijgen gaan nergens over
Ja dezequote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb volgens mij van jou nog nooit een shop gezien
Maar die batch funtie is makkelijk om je foto's thuis te verkleinen idd..
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja deze [afbeelding]
En iets met Ker in een SM pak... zo slecht... maar heb gewoon geen zin om dat programma te leren kennen ook.
Heb thuis iets anders als Photoshop als ik wat wil kutten.. ff de naam van kwijt maar vergelijkbaar.
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
Die shop die je net poste is best vies trouwens![]()
![]()
![]()
Je kijkt echt VOL die anus in .........
voor kleuren bewerken enzo voor veel foto's tegelijk kan je beter de batch functie in fotoshop gebruiken, maar voor het simpel verkleinen is dit ideaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb volgens mij van jou nog nooit een shop gezien
Maar die batch funtie is makkelijk om je foto's thuis te verkleinen idd..
wa kost die??quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil 'm
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?activeCategory=&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&productId=42PF9830_10_NL_CONSUMER
Je kan m bijna ruiken inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef silver-surfer het volgende:
Die shop die je net poste is best vies trouwens![]()
![]()
![]()
Je kijkt echt VOL die anus in .........
Wil niet weten wat ie kostquote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil 'm
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/product.jsp?activeCategory=&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&productId=42PF9830_10_NL_CONSUMER
Dat is een draaaama idd.... De Canon software doet ook batch renames... heerlijk is dat !quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik gebruik die batch functie vaak voor het verkleinen van veel foto's... of het renamen van foto's....
die namen die ze van die camera's meekrijgen gaan nergens over
De 32" versie is gekozen tot beste 32" LCD tv van het moment, en deze is gewoon nog eens 10" groter en heeft Ambilight 2quote:Op maandag 23 januari 2006 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil niet weten wat ie kost
Maar wel een prachtige tv..
Stink PSV
Heeft fotoshop ook een batch functiequote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
voor kleuren bewerken enzo voor veel foto's tegelijk kan je beter de batch functie in fotoshop gebruiken, maar voor het simpel verkleinen is dit ideaal.![]()
Fotoboek checkedquote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef Angelcakes het volgende:
Queen.. gooi je msn eens aan
*weer vlug wegrent
Prachtig ding.... maar ik poep op LCDquote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil 'm
Een ronde wat?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeft fotoshop ook een batch functie... nooit geweten
Jij hebt nog wel meer van die geinige apps... zoals die ronde desktop..![]()
Heb ambilight wel eens gezien (1e generatie) maar dat vond ik echt bagger,...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 32" versie is gekozen tot beste 32" LCD tv van het moment, en deze is gewoon nog eens 10" groter en heeft Ambilight 2Beter is er gewoon niet te krijgen op het moment...
Kampioenen
Ja heb hem nog eens goed bekeken maar die aluminium strip gaan me opzekers ergeren.... ! Sony Bravia lijn vind ik dan mooier !!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb ambilight wel eens gezien (1e generatie) maar dat vond ik echt bagger,...
Deze is dus beter?
Maar het design is prachtig
Sonyquote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja heb hem nog eens goed bekeken maar die aluminium strip gaan me opzekers ergeren.... ! Sony Bravia lijn vind ik dan mooier !!
Ja dat spyware prog.. ben de naam kwijt.. beetje werking als head en shoulders.. erg aggreisef wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Ja leuk.... leuke progjes uitwisselen !! Tips mensen.... wat MOOOET je op je desktop hebben?
Zou ik ook heel eng vinden als je dat nodig had... maar nogmaals Gijs... heeeel lelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks, maar jou goedkeuring heb ik ook niet nodig
Waarschijnlijk ook 10x zoo duur.. maar zoiezo hou ik niet van witquote:Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb zelf deze..... briljant ding en heeeerlijk gay
[afbeelding]
Nee Gijs... gigasets zijn naar mijn nederige mening de beste telefoons.... en niet zo duur hoor. Dit is een uitgebreide met antwoordapparaat enzo etc. etc. 139 euro....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook 10x zoo duur.. maar zoiezo hou ik niet van wit
Siemensquote:Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Thanksquote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SiemensWat een slechte smaak heb jij zeg
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs... gigasets zijn naar mijn nederige mening de beste telefoons.... en niet zo duur hoor. Dit is een uitgebreide met antwoordapparaat enzo etc. etc. 139 euro....
Zonder antwoord apparaat 99 euro geloof ik !
Check plasmavisie.nl voor goede prijzen en erg goede garantievoorwaarden op plasma's en lcd's !quote:Op maandag 23 januari 2006 11:12 schreef QueenR het volgende:
wat kost zo'n tv nu???
die functies op dat ding van jou iddquote:Op maandag 23 januari 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor achtbaan fans: *klik*
Ding gaat fokking VERTIKAAL! !Jammer dat we zuklke dingen niet in NL hebben...
Die functies op jouquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die functies op dat ding van jou idd![]()
![]()
![]()
En vliegen vind je eng?quote:
de nieuwe attractie van de efteling lijkt me ook zeker coolquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
typhussssssquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:
Teveel tekstquote:Op maandag 23 januari 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
[..]
de nieuwe attractie van de efteling lijkt me ook zeker cool
De Vliegende Hollander
Tering wat engquote:Op maandag 23 januari 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat is alweer veranderdquote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het lekker koud vandaag
En ze hebben beloofd dat het de komende 10 dagen zo blijft
Wat een kutland op alle mogelijke fronten danquote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is alweer veranderd
het blijft een beetje schommelen tussen echt koud en echt warm
logisch... al het uitschot zit hierquote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een kutland op alle mogelijke fronten dan
Ik ga denk ik maar naar Marokko, schijnen lieve mensen te wonen.
Daar is het wel altijd warm. Ik ga liever naar Zweden dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een kutland op alle mogelijke fronten dan
Ik ga denk ik maar naar Marokko, schijnen lieve mensen te wonen.
oeh oeh oeh.... zweden= lekkere chickiesquote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar is het wel altijd warm. Ik ga liever naar Zweden dan.
My point exactly. Blond. Blauwe ogen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oeh oeh oeh.... zweden= lekkere chickies![]()
*kuch* Plasma TV van het jaar * kuch*quote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 32" versie is gekozen tot beste 32" LCD tv van het moment, en deze is gewoon nog eens 10" groter en heeft Ambilight 2Beter is er gewoon niet te krijgen op het moment...
Kampioenen
Hitman Pro 2quote:Op maandag 23 januari 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat spyware prog.. ben de naam kwijt.. beetje werking als head en shoulders.. erg aggreisef wel.
1) Panasonic is geen Philipsquote:Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*kuch* Plasma TV van het jaar * kuch*
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2938|603|602|601|4|1
Smaak +8quote:Op maandag 23 januari 2006 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
My point exactly. Blond. Blauwe ogen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*kuch* Plasma TV van het jaar * kuch*
http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2938|603|602|601|4|1
1) Panasonic is geen Philips = beter?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1) Panasonic is geen Philips
2) Plasma is geen LCD
3) http://www.denguru.com/20(...)ime_time/page13.html
Mond dicht als je ergens geen verstand van hebt
Correct,.... blacklevel is briljant op de Panasonic's en heel belangrijk op je totale film ervaring. Tevens is de kijkhoek en contrast beter. Echter.... er zijn LCD's die vreselijk goed zijn hoor... tis een kwestie van smaak... geef mij maar een plasmaquote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
1) Panasonic is geen Philips = beter?
2) Plasma is geen LCD = dus heeft meer branduren en een betere zwartweergave
3) [afbeelding]
Gijs, die tv is gewoon lelijk. En verder ja, Philips > alles.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
1) Panasonic is geen Philips = beter?
2) Plasma is geen LCD = dus heeft meer branduren en een betere zwartweergave
3) [afbeelding]
Er wordt hier door een HT kenner van grote hoogten gepoept op Philips Gijs.... !quote:Op maandag 23 januari 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, die tv is gewoon lelijk. En verder ja, Philips > alles.
quote:
Al ben ik de enige die Philips produkten koopt. Ik blijf trouw. Philips staat qua merk op dezelfde hoogte als Nintendo bij mij. Dan weet je het wel!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er wordt hier door een HT kenner van grote hoogten gepoept op Philips Gijs.... !
Had voor mijn plasma een Philips... wereld ding.... Breedbeeld 82 cm natural motion
ik wil er wel een, heb nu een projectietvquote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er wordt hier door een HT kenner van grote hoogten gepoept op Philips Gijs.... !
Had voor mijn plasma een Philips... wereld ding.... Breedbeeld 82 cm natural motion
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al ben ik de enige die Philips produkten koopt. Ik blijf trouw. Philips staat qua merk op dezelfde hoogte als Nintendo bij mij. Dan weet je het wel!
Dat is best dom Gijs.....quote:Op maandag 23 januari 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al ben ik de enige die Philips produkten koopt. Ik blijf trouw. Philips staat qua merk op dezelfde hoogte als Nintendo bij mij. Dan weet je het wel!
Als je altijd het beste wilt, dan kom je uit bij Philipsquote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best dom Gijs.....
Ik ben niet zo merk gebonden zeg maar..... wil van een bepaald model gewoon de beste... althans dat probeer ik.
Plasma.... beter wordt je beeld nietquote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik wil er wel een, heb nu een projectietvhet is groot en daar is het ook mee gezegt. S'avonds ok kijken maar overdag kan je het wel schudden (vooral omdat ik erboven enkele lichtkoepels heb) Maar ik weet dus niet goed of ik voor plasma of goede lcd moet gaan. Hij moet minimaal 107 cm zijn en tja vind die plasma's dan wel errrrug duur
maar ze zijn dan wel weer veel mooier dan de lcd. dus
heb ik geen flauw idee wat te doen
Ok Gijsquote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je altijd het beste wilt, dan kom je uit bij Philips
Ik heb begrepen dat juist LCD de toekomst heeft.. zoiezo al goedkoper in energie, maar ook meer mogelijkheden mee, terwijl plasma niet beter kan worden meer.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Plasma.... beter wordt je beeld nietVanaf 1500 euro..... goed geprijst hoor !
Organische LED techniek.... DAT wordt de toekomst.... O-LED tv's..... schijnt het helemaal te worden !quote:Op maandag 23 januari 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat juist LCD de toekomst heeft.. zoiezo al goedkoper in energie, maar ook meer mogelijkheden mee, terwijl plasma niet beter kan worden meer.
Maar wat weet ik er van
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Organische LED techniek.... DAT wordt de toekomst.... O-LED tv's..... schijnt het helemaal te worden !
Ja ok .. maar wat ik begreep is dat de strijd nu tussen PLASMA en LCD is, die is vergelijkbaar met BETA en VHS toendertijd. Waarbij 1 een langer leven bekoren zal zijn dan de ander.. de verwachting is dan LCD omdat ze daar nog veel verder mee kunnen gaan... maar ook ik praat nu gewoon iemand na, niet gehinderd door enige vorm van kennis.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Organische LED techniek.... DAT wordt de toekomst.... O-LED tv's..... schijnt het helemaal te worden !
BETAMAXquote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ok .. maar wat ik begreep is dat de strijd nu tussen PLASMA en LCD is, die is vergelijkbaar met BETA en VHS toendertijd. Waarbij 1 een langer leven bekoren zal zijn dan de ander.. de verwachting is dan LCD omdat ze daar nog veel verder mee kunnen gaan... maar ook ik praat nu gewoon iemand na, niet gehinderd door enige vorm van kennis.
Ik ookquote:Op maandag 23 januari 2006 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
maar ook ik praat nu gewoon iemand na, niet gehinderd door enige vorm van kennis.
Geen ideeee... die jongen spreekt af en toe wartaal hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Moet altijd zo lachen om GZ,................... organisch... wat is er organisch aan![]()
Ja schijnen ook beter te zijn maar VHS had betere marketing ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
BETAMAX... echt prima videorecorders hoor
Neef van me is professor (ofzo)op de TU.. en houdt zich bezig met die verbeting van DVD media opslag dingen. Zodra die begint te praten over wat ie aan het onderzoeken is.... ben ik m kwijt.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen ideeee... die jongen spreekt af en toe wartaal hoor
Formaat Xbox.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ik vond zelf die Beta dingen echt te groot
Je hebt ZULKE intelligent mensen gijs... daar hebben wij geen ideeee van.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neef van me is professor (ofzo)op de TU.. en houdt zich bezig met die verbeting van DVD media opslag dingen. Zodra die begint te praten over wat ie aan het onderzoeken is.... ben ik m kwijt.
Schei maar uit gewoon
Wij hebben een betamax gehad vroeger thuis,... prima ding hoor!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja schijnen ook beter te zijn maar VHS had betere marketing ofzo.
Ik vond zelf die Beta dingen echt te groot
ja.... en het is hoogbegaafdquote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt ZULKE intelligent mensen gijs... daar hebben wij geen ideeee van.
Mijn neefje... hij is 17 jaar... is hoogbegaaft (zit in de familie) en dat kereltje lult de oren van je kop over wiskunde en natuurkunde... Hij wint ALTIJD van zijn vader in een discussie..![]()
Sprak zijn pa ooit eens... en die zei ook gewoon.. "Ik voel je soms echt dom bij hem"
Maar ja... sociaal is hij van het pad... (zit ook in de familie)
chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK !!quote:
WHOEHAHAHAHAHA ... hier moest je opzeker om lachen...quote:
nee....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHA ... hier moest je opzeker om lachen...![]()
quote:
Hoi schatjesquote:Op maandag 23 januari 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICK !!![]()
kwam niet meer bij toen ik het lasquote:
quote:
Jaaaaa,... bakkie,... praatje,... kusje,....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
Hoi schatjes
Cho bakkie![]()
zo'n trek in!
Direct,........... he heeerlijk ! Ik mis je....quote:
Ohquote:Op maandag 23 januari 2006 14:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
[..]
Hoi schatjes
Cho bakkie![]()
zo'n trek in!
Schat jij lust geen koffiequote:
Ik jou ookquote:Op maandag 23 januari 2006 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Direct,........... he heeerlijk ! Ik mis je....![]()
![]()
![]()
Dit weekend of volgend weekend ?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:18 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik jou ook![]()
Wanneer zien we elkaar weer?![]()
theequote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schat jij lust geen koffie![]()
Wil jij een bakkie thee dan![]()
Zondag de 29ste is een optie....quote:
Dat zal hij wel vaker hebben bij mensen wa?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt ZULKE intelligent mensen gijs... daar hebben wij geen ideeee van.
Mijn neefje... hij is 17 jaar... is hoogbegaaft (zit in de familie) en dat kereltje lult de oren van je kop over wiskunde en natuurkunde... Hij wint ALTIJD van zijn vader in een discussie..![]()
Sprak zijn pa ooit eens... en die zei ook gewoon.. "Ik voel je soms echt dom bij hem"
Maar ja... sociaal is hij van het pad... (zit ook in de familie)
Sorry foutje....quote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Zondag de 29ste is een optie....![]()
Kijken of onze wederhelftjes ook kunnen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:17 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Schat jij lust geen koffie![]()
Wil jij een bakkie thee dan![]()
Hoest met Merlijn Gijsquote:Op maandag 23 januari 2006 15:47 schreef Magneet het volgende:
gtvp
Ook thuisquote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er is niets wat mij minder zou boeien.
Ik noem dat owned.... en ik zou niet moeilijk doen !!quote:
Heerlijk lichaam inderdaadquote:Op maandag 23 januari 2006 16:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik noem dat owned.... en ik zou niet moeilijk doen !!
[afbeelding]
[afbeelding]
DAT EENALAATSTE KIND OOK WHOOEOEOEEHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Oh plaatjes alweer weg
IIG,... compilatie van mensen die zich de teeering schrikken... erg gelachen
http://www.dumpalink.com/(...)_Moments_Compilation
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Oh plaatjes alweer weg
Whahahhaahahahahahahquote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Die neger met die grote bandquote:Op maandag 23 januari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
Oh plaatjes alweer weg
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik begin een beetje te begrijpen waarom jij geen vrienden hebt
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijsssssssssss , je mobiel nummer staat nu op een tafel in de Ikea, had geen papier op zak
dat terugzoeken ookquote:
ik een stukje schrijven over de AFC en NFC kampioenswedstrijden gisteravond. Seahawks en de Steelers in de SuperBowl XL over 2 wekenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik een stukje schrijven over de AFC en NFC kampioenswedstrijden gisteravond. Seahawks en de Steelers in de SuperBowl XL over 2 weken
Een foto van mijquote:
quote:BesteKeus.nl
------------------------------------------------------
Order Nummer: 12345
Faktuur:
Datum Order: maandag 23 januari, 2006
Producten
1 x Philips Universele Flessenwarmer SBCSC215 (HON#SBCSC215) = 30,00EUR
1 x Alecto Draadloze Geluidsmelder en Babyfoon DBX-88 - op voorraad (HON#DBX88) = 78,95EUR
1 x Sony Starterkit ACC-FM30A (KAS#ACC-FM30A) = 65,00EUR
1 x Sony HC Style DV camcorder DCR-HC19 - Voordelige Keus Consumentenbond November 2005 (KAS#DCRHC19) = 369,00EUR
Subtotaal incl. BTW: 542,95EUR
Afhalen (Afhalen Magazijn Best ( alleen op afspraak )): 0,00EUR Totaal incl. BTW: 542,95EUR
goed je best gedaan...quote:
en dan toch een extraquote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struik, je zegt wel iets over mij en geen vrienden. Maar als jij zoveel vrienden hebt, ga hun dan vertellen dat je van Twi wint. 'Cause we don't give a flying poo.
Hoelaat gaat jouw wekker iedere ochtend gijs??quote:
Gijssssssssssssssssssssssss... de 11e mag ik weer in je rollen knijpen.quote:
05.40 uur gijsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelaat gaat jouw wekker iedere ochtend gijs??
quote:
Hoe hou je het vol gijsquote:
Versatel Voetbalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:20 schreef mr_Brown het volgende:Discovery
![]()
![]()
Animal Planet....... beestjes
Eurosport![]()
![]()
Versatel Voetbal![]()
![]()
![]()
Spice Platinum
*zucht* ik heb echt een hoop gemist in mijn leven![]()
mogguh pikkies![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:09 schreef Magneet het volgende:
vannacht lekker door kunnen slapen, geen hol van gemerkt dat Merlijn wakker is geweest
Gijs................ zo fantastischquote:
Versatel Voetbalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Versatel VoetbalTering jong
Spice Platinum.. wat een kut zender
![]()
Discovery![]()
![]()
Ik haat je ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Versatel Voetbalwat een kut zender
maar wel leuk dat het er is
Beeldkwaliteit is ook goed zeg![]()
Grrrrrrraauuwww..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssss... de 11e mag ik weer in je rollen knijpen.
Beeeestjesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:20 schreef mr_Brown het volgende:Discovery
![]()
![]()
Animal Planet....... beestjes
Eurosport![]()
![]()
Versatel Voetbal![]()
![]()
![]()
Spice Platinum
*zucht* ik heb echt een hoop gemist in mijn leven![]()
mogguh pikkies![]()
DC vind ik de laatste tijd minder, teveel herhalingen, visprogramma's en sommige documentaires zijn veels te poppie joppie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Beeeestjes![]()
Gisteren weer DC gekeken.... zoo'n briljante zender... altijd wat interessants,... behalve zondagochtend.... vissen
whoehahahhaaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik haat je ...![]()
Betaal er 50 euro in de maand voor
Ah,... afscheidingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DC vind ik de laatste tijd minder, teveel herhalingen, visprogramma's en sommige documentaires zijn veels te poppie joppie.
Ik kijk de laatste tijd steeds meer National Geographic!
Ik vind voetbal best grappig, maar om er nou een complete zender voor in te richtenquote:
'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Nee ja mij stoort het niet... zo vaak kijk ik DC nou ook niet dat ik me al ga irriteren aan rerunsMaar National Geographic is idd cool,...
Ik ben voor! Net als Talpa. Gewoon alle bagger op een zender!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
Ik vind voetbal best grappig, maar om er nou een complete zender voor in te richten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben voor! Net als Talpa. Gewoon alle bagger op een zender!![]()
Talpa staat hier tussen de Turk en de Italiaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:48 schreef mr_Brown het volgende:![]()
daar heb je dan ook wel weer gelijk in..... kan je er gewoon bewust langs zappen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Talpa staat hier tussen de Turk en de Italiaan.![]()
Ik hoop dat ze snel stoppen.... trek die zender echt niet... best hard... al die honden die even een snelle euro wilden verdienen staan nu raar te kijken.... Barend en van Dorpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik kijk het ook echt noooooooooit wat een kutzender....
Hoor de gisteren een reclame van Talpa op de radio...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Talpa staat hier tussen de Turk en de Italiaan.![]()
Ja idd, wou van Speijk terugkijken via internet, moet je daar nu voor betalenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoor de gisteren een reclame van Talpa op de radio...
Vorig jaar kon je programma's, als je dat zou willen, gratis terug kijken..
Nu moet je daar dan 1,50 voor betalen![]()
Ze slaan door daar hoor...
Scherp vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben voor! Net als Talpa. Gewoon alle bagger op een zender!![]()
Amerika en Israel zijn de duivelquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
Hoor de gisteren een reclame van Talpa op de radio...
Vorig jaar kon je programma's, als je dat zou willen, gratis terug kijken..
Nu moet je daar dan 1,50 voor betalen![]()
Ze slaan door daar hoor...
Ja tuurlijk Gijs, ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... laat je je vrouw er uit gaan gijs
![]()
Vering versleten?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:22 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen naar de garage geweest, is ws wel te fixen voor 100 euro..
Heb de herhaling van Expeditie Robinson wel eens gekeken nadat ik em gemist had...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Één keer moeten kijken is al straf.
Misschien moet hij eens wat lood onder de bijrijderstoel leggen.quote:
*eens*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vind het eerder schandalig :
?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:33 schreef kepler het volgende:
ik kan Talpa niet eens ontvangen hier in Delft, alleen maar sneeuw
Oh jij bent er zo eenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
Wat een huillies hier weer zeg.. mijn vrouw geeft de borst EN is verder vrij.. IK NIET.
Papa zijn is niet alleen maar mooie teksten schrijven hoorquote:
Ik kan hem moeilijk aan me tiet hangen, daar komt niks uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... laat je je vrouw er uit gaan gijs
![]()
Ja ach gijs... ik weet niet waar ik over praat...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vind het eerder schandalig :
Ben erg benieuwd of ik het zou horen als m'n kind zou huilenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:59 schreef Quinny het volgende:
Je kan je kind toch ook even halen voor je vrouw. Luiertje verschonen enzo. En je vrouw kan dan half slapende de borst geven.
En dat gebeurt ook heus wel eens.. maar inderdaad niet altijd... sue mequote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:59 schreef Quinny het volgende:
Je kan je kind toch ook even halen voor je vrouw. Luiertje verschonen enzo. En je vrouw kan dan half slapende de borst geven.
Ook dat.. ik word er niet eens wakker van.. en tegen de tijd dat ik wakker word staat mn vrouw er vaak al.. of heeft ze al de borst gegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd of ik het zou horen als m'n kind zou huilen
Slaap nogal vast
Joh stel je niet aan. Ik zit je gewoon een beetje op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook heus wel eens.. maar inderdaad niet altijd... sue me
Niemand hier weet hoe mijn thuissituatie er uit ziet, en hoe wij de dingen samen doen. Laat alsjeblieft woorden als schandalig daarom achterwege, want je weet niet eens waar je over praat.
En ten tweede... bemoei je met je eigen zaken.
Huilie +8quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook heus wel eens.. maar inderdaad niet altijd... sue me
Niemand hier weet hoe mijn thuissituatie er uit ziet, en hoe wij de dingen samen doen. Laat alsjeblieft woorden als schandalig daarom achterwege, want je weet niet eens waar je over praat.
En ten tweede... bemoei je met je eigen zaken.
Een goede por in je zij wilt ook wel eens helpen. En anders moet Karen aan je beenharen trekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd of ik het zou horen als m'n kind zou huilen
Slaap nogal vast
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik dit hier zou moeten vertellen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een goede por in je zij wilt ook wel eens helpen. En anders moet Karen aan je beenharen trekken
Gijs,... ben je gek.. je hoeft je niet te verantwoorden hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook dat.. ik word er niet eens wakker van.. en tegen de tijd dat ik wakker word staat mn vrouw er vaak al.. of heeft ze al de borst gegeven.
Afgelopen weekend heeft zij ook mooi uitgeslapen, heb ik die kleine uit bed gehaald, eten gegeven, verschoond, getut en heeft ze door kunnen slapen.
Ik snap niet eens waarom ik dit hier zou moeten vertellen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een goede por in je zij wilt ook wel eens helpen. En anders moet Karen aan je beenharen trekken
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
... nee liever niet...
Wat ze ook wel eens doet... en dat is fucking irritant..
Als je lekker ligt... ineens het complete dekbed eraf trekken...STEENKOUD!!
Zal best, maar ik kan vinnig reageren over woordgebruik ivm mijn familie, logisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huilie +8![]()
Denk dat niemand oordeelt over hoe iemand dingen doet hoor Gijs ! Denk dat je het te serieus neemt allemaal nu hier. Het is niemands bedoeling een gevoelige snaar te raken bij je... en if so.... boeit me dat nietJe bent groot genoeg om die tot je te nemen !
Zag je MSN berichten........ die Unkult ofzo is ook coolquote:
TelInternational mbx is klaar gijs..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal best, maar ik kan vinnig reageren over woordgebruik ivm mijn familie, logisch.
Ja jij en 1 miljard anderen........ iedereen heeft dat!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal best, maar ik kan vinnig reageren over woordgebruik ivm mijn familie, logisch.
Hou toch eens op met lachen joh !quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TelInternational mbx is klaar gijs..
Ik mail je terug nu!
Ik heb geen zin om te werken vandaagquote:
Kut, nu alquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
TelInternational mbx is klaar gijs..
Ik mail je terug nu!
Laat me met rust... stink mofquote:
All I want for Christmas is youuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laat me met rust... stink mof![]()
wiegje staat naast me, de rest van de nachten heb ik hem er ook nog uitgehaald als hij wakker was maar nu heb ik hem dus niet eens gehoordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:59 schreef Quinny het volgende:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef mr_Brown het volgende:
af en toe zo'n lekkere nutteloze struik post is toch wel eens lekker
KT TUNSTALL!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag je MSN berichten........ die Unkult ofzo is ook coolRest heb ik niet kunnen bekijken
Heeft trouwens iemand zondagavond dat over die geesten gezien op discovery?quote:
Quinny heeft het nog niet gehoordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
KT TUNSTALL!!moeilijk he zo'n naam
Fijn dat je het mooi vind Gijs, Quinny ook?
Nee nog niet gehoordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
KT TUNSTALL!!moeilijk he zo'n naam
Fijn dat je het mooi vind Gijs, Quinny ook?
Ik heb het Surfer verteld.... wat een stink demoon !!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft trouwens iemand zondagavond dat over die geesten gezien op discovery?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
wiegje staat naast me, de rest van de nachten heb ik hem er ook nog uitgehaald als hij wakker was maar nu heb ik hem dus niet eens gehoord
Had het er met Cho over in de auto...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heeft trouwens iemand zondagavond dat over die geesten gezien op discovery?![]()
nehquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:
Dit is die familie,...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Had het er met Cho over in de auto...... kreeg er rillingen van..
Probeer die aflevering te zoeken op internet om te downen... maar weet niet hoe het programma heet..
Zat die cunt helemaal in het verhaal... ik hing aan zijn lippen zeg maar (ja figuurlijk ja) zegt ie ineens: "En toen viel ik in slaap"
![]()
![]()
Weet ik nog niet hoe het is afgelopen
Over koude rillingen gesprokenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit is die familie,...
http://www.tangledforest.com/tangledf/parkersnedx.html
Quinny,... dit is die kelder waar die demoon zat. De vrouw op de foto is de vrouw in kwestie.
[afbeelding]
Discovery aflevering heet: A haunting in Connecticut
Je had toch gepoept danquote:
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Over wat Sjo hier boven post en van nog een ander gezinquote:
Een demoon waar zelfs de Katholieke kerk het zwaar mee had. De dude kreeg zelfs een naam.... denk niveau "Legion" bv,... naam van een demoon. Geloof er in of niet,.. maar het was eng !quote:
Wat deed deze demoon dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een demoon waar zelfs de Katholieke kerk het zwaar mee had. De dude kreeg zelfs een naam.... denk niveau "Legion" bv,... naam van een demoon. Geloof er in of niet,.. maar het was eng !
Zaterdag die film kijken?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een demoon waar zelfs de Katholieke kerk het zwaar mee had. De dude kreeg zelfs een naam.... denk niveau "Legion" bv,... naam van een demoon. Geloof er in of niet,.. maar het was eng !
Emily Rosequote:
Deze demoon was erg geweldadig. En hun kelder was de poort nar de hel of zoiets. Ik weet ook niet of die weg is gegaan want ik viel in slaapquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat deed deze demoon dan?
Vlgs mij is er een topic van truth wat ik snel zag vanmorgen.
Bij mij komt het niet verder dan "aanwezig" zijn gelukkig.. je komt niet makkelijk van een demoon af denk ik
Misschien word het nog een keer herhaald op discoveryquote:
Kan niet want je zit bij mij op de msnquote:
Nu niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan niet want je zit bij mij op de msn
Daar heeft die geen tijd meer voorquote:
Lijkt me schitterend om straks die kleine en angeliek bij elkaar te zien liggen slapenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Te mol dus
Hier ligt Jort ook naast me hoor. Vanuit mijn bed vis ik hem eruit en krijgt die eten. Dan vallen we weer in slaap al drinkende
Die is eeeng,.... die zondag op tv was was een haunting in Connecticut !quote:
Ja,...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lijkt me schitterend om straks die kleine en angeliek bij elkaar te zien liggen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |