quote:Op maandag 23 januari 2006 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Dat kan er maar 1tje zijn. Nr. 23
Oprah for President! En dan iedereen gratis auto's voor z'n deur vinden, waarover je later 3x zoveel belasting moet betalen. Soort sigaar uit eigen zak zeg maar, waar Zalm ook altijd zo goed in isquote:Op maandag 23 januari 2006 10:10 schreef Iblardi het volgende:
[afbeelding]
Is de enige die kans maakt, vrees ik...
"We don't need guncontrol! We need BULLETcontrol! Every bullet should cost five-thousand dollar! If a bullet cost five thousand dollar, there wouldn't be any innocent bystanders. If somebody got shot, everybody would be like "he must've done something". "quote:Op maandag 23 januari 2006 10:41 schreef Frits het volgende:
[afbeelding]
Als hij het maar niet wordt.
oh, illegaal "never scared " downloaden he?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
"We don't need guncontrol! We need BULLETcontrol! Every bullet should cost five-thousand dollar! If a bullet cost five thousand dollar, there wouldn't be any innocent bystanders. If somebody got shot, everybody would be like "he must've done something". "
please, het was uit "Bigger & Blacker"quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
oh, illegaal "never scared " downloaden he?![]()
ik stem voor ijzeren Mike:
[afbeelding]
Denk dat girlie-men als kim il yong en de ayatollah zich dan wel 2 keer bedenken.
Ohw, Ruud Gullit dan ofzo....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:06 schreef Het_Biertje het volgende:
*maakt niet uit wie*
Het zou me niet zo heel veel verbazen als Condoleezza het gaat wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou niet realistisch gaan doen heh.
Och ... een oerconservatiefe knuffelneger van de Republikeinen zou wel door de beugel kunnen denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef Trancelocator het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat er eerder een blanke vrouw als president komt dan een zwarte president.
Alleen jammer dat 'ie uit z'n nek lulde.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:12 schreef Iblardi het volgende:
Hoewel ik zelf ook:
[afbeelding]
wel erg eerlijk vond.
Beter plaatje gevonden voor mensen die weinig gevoelig zijn voor puns...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie is die kerel met die microfoon?
heb jij soms wat tegen negers?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef maartena het volgende:
Kunnen we dit topic eens naar ONZ verhuizen? Ik zie hier eigenlijk weinig politieke discussie in..... er worden alleen wat plaatjes van negers gepost zonder enige vorm van onderbouwing.
Ja doe maar ook, waarom post ik nog serieus?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:05 schreef maartena het volgende:
Kunnen we dit topic eens naar ONZ verhuizen? Ik zie hier eigenlijk weinig politieke discussie in..... er worden alleen wat plaatjes van negers gepost zonder enige vorm van onderbouwing.
Helaas ja...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Oprah Winrey. Waarschijnlijk de enige Amerikaan die op echt veel steun kan rekenen nog voor ze iets gezegd heeft.
Mooie post, helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Ohw, Ruud Gullit dan ofzo....
Een van de regels die grondwettelijk is vastgesteld is dat de president van de Verenigde Staten in de Verenigde Staten geboren moet zijn.
Om dit topic niet te laten uitmonden in een topic waarin we alle willekeurige negers gaan opnoemen die ons wel geschikt lijken (en het eigenlijk in ONZ thuishoord) denk ik dat we ons eens moeten beperken tot zwarte Amerikanen.
Dus ik ga voor:
Senator Barack Obama:
[afbeelding]
Hij werd in November 2004 tot Senator verkozen voor de Democratische Partij, vertegenwoordiger van de staat Illinois. Alhoewel ik denk dat hij nu nog te jong is voor een Presidentiele verkiezing, denk ik dat hij tegen 2012 of 2016 rijp is voor de baan. 2008 is te dichtbij, en hij heeft al aangekondigd voor 2008 geen ambities te hebben, en dat hij eerst zijn 6 jarige termijn als Senator wil uitzitten, dus tot 2010.
Als Senator is hij erg indrukwekkend, het is een goed politicus die zich niet laat meeslepen door "black & white" issues. Hij heeft gestudeerd aan de Harvard universiteit. Hij is slechts de 3e zwarte Senator die gekozen is in de afgelopen 50 jaar.
Nou en?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef maartena het volgende:
Een van de regels die grondwettelijk is vastgesteld is dat de president van de Verenigde Staten in de Verenigde Staten geboren moet zijn.
Als ik stemrecht had en Obama zou verkiesbaar zijn, zou ie mijn stem krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat het nooit zal gebeuren. De zwarte minderheid is lang niet zo groot in de VS als wij denken (of ik tot voor kort dacht)
Hillary Clinton wint nooit. Niet omdat het een slechte president zou zijn hoor, want het is een goed politicus. Maar vrijwel alle republikeinen en een groot gedeelte van de democraten zien liever BILL Clinton niet terug in het Witte Huis. Als "first husband" zit ie veels te dicht op het vuur.quote:
Hillary is ook veel te links om zwevende kiezers die conservatief zweven over te halen op haar te stemmen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Hillary Clinton wint nooit. Niet omdat het een slechte president zou zijn hoor, want het is een goed politicus. Maar vrijwel alle republikeinen en een groot gedeelte van de democraten zien liever BILL Clinton niet terug in het Witte Huis. Als "first husband" zit ie veels te dicht op het vuur.
Desalniettemin zou ik een Democratische campagne voor Hillary best steunen.... ik denk alleen dat het niet gaat lukken.
Dave Chappelle!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef SkaterSam het volgende:
Heeft nog niemand deze gepost: Black Bush
My thoughts exactly!quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Om dit topic niet te laten uitmonden in een topic waarin we alle willekeurige negers gaan opnoemen die ons wel geschikt lijken (en het eigenlijk in ONZ thuishoord) denk ik dat we ons eens moeten beperken tot zwarte Amerikanen.
Dus ik ga voor:
Senator Barack Obama:
[afbeelding]
Hij werd in November 2004 tot Senator verkozen voor de Democratische Partij, vertegenwoordiger van de staat Illinois. Alhoewel ik denk dat hij nu nog te jong is voor een Presidentiele verkiezing, denk ik dat hij tegen 2012 of 2016 rijp is voor de baan. 2008 is te dichtbij, en hij heeft al aangekondigd voor 2008 geen ambities te hebben, en dat hij eerst zijn 6 jarige termijn als Senator wil uitzitten, dus tot 2010.
Als Senator is hij erg indrukwekkend, het is een goed politicus die zich niet laat meeslepen door "black & white" issues. Hij heeft gestudeerd aan de Harvard universiteit. Hij is slechts de 3e zwarte Senator die gekozen is in de afgelopen 50 jaar.
quote:
Tjezes.... en dit topic begon in POL.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:46 schreef Speth het volgende:
Ik zou hem bijna vergeten...
[afbeelding]
Black Petequote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef juiced het volgende:
Zwarte Amerikaanse piet for President!
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Dus ik ga voor:
Senator Barack Obama:
[ afbeelding ]
palmer is the bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
ik hem:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Falco het volgende:
Ik prefereer toch eerder deze knakker:
[ afbeelding ]
En deels ongelijk want ik ik dacht dat ie pas bij de volgende ronde zou meedoen.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welliswaar een post uit 2006 maar je kan nog gelijk hebben ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |