Als je dan toch geld aan het uitgeven bent, koop dan gelijk een iPod.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:59 schreef Geesoes het volgende:
Kost me weer een smak geld voor een nieuwe.
Dude, als er een speler is die ik niet ga kopen is het een iPod. Ze zien er geil uit. Das de enige reden om hem te kopen, maar het uiterlijk van een MP3 speler zal me aan mijn anus oxyderen. Dus ga je kut reclame ergens anders maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je dan toch geld aan het uitgeven bent, koop dan gelijk een iPod.
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:05 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Dude, als er een speler is die ik niet ga kopen is het een iPod. Ze zien er geil uit. Das de enige reden om hem te kopen, maar het uiterlijk van een MP3 speler zal me aan mijn anus oxyderen. Dus ga je kut reclame ergens anders maken.
Mooi! Maarja aangezien ik de iPod kut vind, zal ik het niet kopen. Het is gewoon een hype. De iPod wordt veel verkocht, omdat ie hip is.quote:
Kut als in...?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:13 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Mooi! Maarja aangezien ik de iPod kut vind, zal ik het niet kopen.
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.quote:
Die mensen zijn juist slim. De afschrijving door een ander laten betalen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Mute_Me het volgende:
Ipods zijn zoo afgezaagd, die hype is al weer voorbij... alleen kneusjes kopen m nu nog. (liefst 2ehands natuurlijk)
Ja, sorry, maar die Zen touch is kut omdat er een draaischijf aan zit en hij alleen in goudkleur leverbaar is en er alleen maar koptelefoons met een grote plug inpassen. En hij kan niet eens aan de USB, je moet er zo'n diskettedrive-adapter voor gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.
lijkt me een goede reden om hem niet te kopen. en ik heb van de week gezien dat ze erg slecht tegen vallen kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Batterij duur, niet plug en play, batterij duur, Ohja en ik vond een fatsoenlijke batterij duur vrij handig. En hij is veel te duur voor de prestaties.
Kijk ik geef aan waarom ik een iPod kut vind. Dat iemand anders hem gaaf vind, okee, maar zadel mij niet met een iPod op en maak er bij mij ook geen reclame over. Dus om nou zulke onzin uit te kramen....quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar die Zen touch is kut omdat er een draaischijf aan zit en hij alleen in goudkleur leverbaar is en er alleen maar koptelefoons met een grote plug inpassen. En hij kan niet eens aan de USB, je moet er zo'n diskettedrive-adapter voor gebruiken..
Hee, kut op Dirk hé?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef buzzer het volgende:
lijkt me een goede reden om hem niet te kopen. en ik heb van de week gezien dat ze erg slecht tegen vallen kunnen.
Warempel! Ik ben het eens met een mod!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb inmiddels mijn Zen Touch verkocht en een iPod nano gekocht. En al je argumenten slaan als kut op dirk, zoals nietzman al zegt.
Back at ya dude.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Geesoes het volgende:
Dus om nou zulke onzin uit te kramen....![]()
Ik vind een iPod niet beter... Wat snap je niet? Kan je niet bevatten dat iemand gewoon geen iPod wil? Ik heb mijn argumenten om geen iPod te komen. Ik zeg niet: 'het is een kutspeler'. Ik zeg: 'ik vind het een kutspeler'.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:21 schreef rudedeltadude het volgende:
Dude open je ogen en zie dat Apple gewoon een stuk beter product heeft gemaakt dan Creative...
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:15 schreef Geesoes het volgende:
niet plug en play
Klopt maar bij de iPod staat een batterijduur van 14 uur volgens mij en batterijduur duurt altijd wel korter dan op de verpakking staat. Zen touch wordt ook niet mijn volgende speler.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Slarioux het volgende:
Ow trouwens, niet om ook de iPod fanboy uit te hangen, maar ik heb de zen touch nog nooit zolang niet in de buurt gehad van een stopcontact dat ik die 24 uur speeltijd ook echt nodig had.
Nee, je hebt je redenen, want als argumenten heb je dat hele kut en Dirk-verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:24 schreef Geesoes het volgende:
Ik heb mijn argumenten om geen iPod te komen.
Toch zijn het argumenten. Batterij duur is korter dan van veel andere spelers. De iPod is duurder dan veel andere spelers. aangezien de aankoop smaakgebonden is. Dus stop nou met die onzin uitkramen. Als jij geniet met je iPod ben ik blij voor je. MAar probeer mij er nou geen te verkopenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, je hebt je redenen, want als argumenten snijden ze geen hout.
nee niet helemaal (en een beetje wel)quote:
Bullshit. Je kan het niet mooi vinden, maar lelijk zijn ze absoluut niet.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef Mirel het volgende:
iPods zijn juist lelijk. R;r;r;:R;R;r;:R;;R;r;rrrr;;;;;;;R:R;:R;;:R
Ik vind het huist triest dat mensen zeggen dat het de beste speler is. Ik bepaal voor mezelf wat de beste speler voor mij is. En als iemand een iPod lelijk vindt, dat vindt hij/zij dat.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bullshit. Je kan het niet mooi vinden, maar lelijk zijn ze absoluut niet.
Die hele anti-ipod bandwagon is nog triester dan de hype van vorig jaar
Geen van allen bied een complete oplossing zoals Apple dat doet met iTunes + iPod. De kracht van de iPod zit 'm niet alleen in de speler maar ook in de combinatie met de iTMS.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:43 schreef BoterKlontje het volgende:
Terwijl er natuurlijk veel meer, en soms ook alternatieven met meer functies, wie heeft er bijvoorbeeld ooit gehoord van merken als iRiver, Cowon, Philips(als in mp3-speler met hardeschijf markt), Samsung(idem als Philips), MSI, Archos, Xclef, en zo kan ik nog wel even doorgaan...
iTunes maakt me ook niet zoveel uit. De mooiste speler lijkt me die van Cowon, is alleen helemaal duur. En ik zie bij een iPod echt geen voordelen ten opzichte van andere spelers.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:51 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Geen van allen bied een complete oplossing zoals Apple dat doet met iTunes + iPod. De kracht van de iPod zit 'm niet alleen in de speler maar ook in de combinatie met de iTMS.
jah! en die hoes is kut want daar valt ie zo uit en dan doet dat navigatie gedeeldte het niet meer! kan je weer een nieuwe kopen! :Rquote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar die Zen touch is kut omdat er een draaischijf aan zit en hij alleen in goudkleur leverbaar is en er alleen maar koptelefoons met een grote plug inpassen. En hij kan niet eens aan de USB, je moet er zo'n diskettedrive-adapter voor gebruiken..
Ik wel, het is tenminste echt plug & play. Inpluggen en hij verschijnt in iTunes, met alle playlists erbij. Zeker als je op een Mac werkt is er geen enkele speler die vergelijkbaar gebruiksgemak heeft.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:53 schreef Geesoes het volgende:
En ik zie bij een iPod echt geen voordelen ten opzichte van andere spelers.
Ik werk niet met een Mac. Dus dat gaat niet op. Verschijnen in Mediaplayer kan met de Zen touch. En ik wil eigenlijk dat de PC de speler ziet als externe HD.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik wel, het is tenminste echt plug & play. Inpluggen en hij verschijnt in iTunes, met alle playlists erbij. Zeker als je op een Mac werkt is er geen enkele speler die vergelijkbaar gebruiksgemak heeft.
Op een PééCéé moet je eerst ff iTunes installeren, daarna werkt het net zo eenvoudig.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:59 schreef Geesoes het volgende:
Ik werk niet met een Mac. Dus dat gaat niet op.
Mediaplayer vind ik echt een k*t programma.quote:Verschijnen in Mediaplayer kan met de Zen touch.
De iPod ziet ie ook als een externe HD.quote:En ik wil eigenlijk dat de PC de speler ziet als externe HD.
Is dat alleen bij de nieuwste, want dat deed ie eerst toch nie. Nieuwste mediaplayer vind ik wel okee. Was eerst kut, maar ze hebben nu iTuns nageaapt en nu is het wel goed, maar al het feit dat ik iTunes moet installeren vind ik niet relaxt, ze moeten stoppen met mensen programma's opdringen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Op een PééCéé moet je eerst ff iTunes installeren, daarna werkt het net zo eenvoudig.
[..]
Mediaplayer vind ik echt een k*t programma.
[..]
De iPod ziet ie ook als een externe HD.
Valt mij ook op. Gelukkig kan ik zelf denken en bepalen wat ik in een mp3 speler zoek.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Asmodean het volgende:
Grappig dat bij elk topic over mp3-spelers alle Ipod-fanboys weer gaan roepen dat hun overgehypte apparaatje het beste is. Hoe vaker je het roept, hoe meer je het zelf gelooft is het toch?
Bij de Zen Touch moet je ook persé Nomad Explorer installeren, om je muziek en data te beheren.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Was eerst kut, maar ze hebben nu iTuns nageaapt en nu is het wel goed, maar al het feit dat ik iTunes moet installeren vind ik niet relaxt, ze moeten stoppen met mensen programma's opdringen.
Is ook een groot nadeel. Ik zeg hier dat ik de iPod niet wil als speler en men dat ook neit bij moet opdringen. Mijn zen heeft een voordeel tov iPod en dat is de batterijduur. Verder is er geen voordeel, maar batterijduur vind ik vrij belangrijke dingen. De UI van de iPod is een stuk beter.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bij de Zen Touch moet je ook persé Nomad Explorer installeren, om je muziek en data te beheren.
Mensen die roepen dat producenten moeten stoppen met mensen programma's op te dringen terwijl ze zelf Windows gebruikenquote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Geesoes het volgende:
.... ze moeten stoppen met mensen programma's opdringen....
Batterijduur van m'n iPod-Photo is 14-16 uur, vind ik nou ook niet zo slecht...quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Is ook een groot nadeel. Ik zeg hier dat ik de iPod niet wil als speler en men dat ook neit bij moet opdringen. Mijn zen heeft een voordeel tov iPod en dat is de batterijduur. Verder is er geen voordeel, maar batterijduur vind ik vrij belangrijke dingen. De UI van de iPod is een stuk beter.
Ohja en de Zen was toen ik hem kocht 100 euro goedkoper. Van dat geld kan je dus ook weer een fatsoenlijke koptelefoon kopen, want die krijg je nergens bijgeleverd.
Van de MS opdringerij ben ik ook geen fan. En ik heb niet gezegd dat ik iTunes kut vind, ik heb er niet zoveel mee. Niet duurzaam... Ik heb niet gezegd dat een iPod niet duurzaam, ik ga niet duurzaam met dingen om, en dan is een iPod helemaal duur. Van andere gebruikers hoor ik geen 18 batterij verbruik van een iPod. Ik hoor zelf alleen effectieve duur van ongeveer 10 uur. Bij de specificaties staat 14 uur.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:54 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Mensen die roepen dat producenten moeten stoppen met mensen programma's op te dringen terwijl ze zelf Windows gebruiken![]()
Wel eens gehoord windows media player, internet explorer, etc?? Wordt je ook je strot ingeduwd. Maar daar kan je dus 3rd party software voor gebruiken en zo werkt het ook voor de iPod. Zoek eens online en je vindt genoeg proggies die hetzelfde doen als iTunes.
Je mag de iPod te duur vinden of niet mooi, maar kom niet met onzin argumenten als iTunes zuigt (je zegt zelf dat WM ook kut was totdat ze iTunes naapenten (spelling?)), kutte batterijduur (is 14 tot 18 uur niet genoeg voor je?), niet duurzaam etc.
De Cowon is wel degelijk beter dan de iPod, want:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:10 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Is dat alleen bij de nieuwste, want dat deed ie eerst toch nie. Nieuwste mediaplayer vind ik wel okee. Was eerst kut, maar ze hebben nu iTuns nageaapt en nu is het wel goed, maar al het feit dat ik iTunes moet installeren vind ik niet relaxt, ze moeten stoppen met mensen programma's opdringen.
Kortom, jouw voordelen voor de iPod gaan niet op voor mij. Als ik een nieuwe koop wordt het de
Cowon iAudio X5L 30 GB.
Dit slaat nou werkelijk nergens op...Je zit zelf de ipod af te zeiken en vind dat prima, maar zodra iemand jouw prul afkraakt loop je te zaniken....huilliequote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Kijk ik geef aan waarom ik een iPod kut vind. Dat iemand anders hem gaaf vind, okee, maar zadel mij niet met een iPod op en maak er bij mij ook geen reclame over. Dus om nou zulke onzin uit te kramen....![]()
Ik vond mijn zen touch een relaxtere speler dan een iPod. Komt vooral door de batterijduur die langer is. Daarbij komt ook nog is dat mijn zen touch destijds ¤100 goedkoper was dan een iPod. En zoals ik zei boeit het uiterlijk me niet.
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dit slaat nou werkelijk nergens op...Je zit zelf de ipod af te zeiken en vind dat prima, maar zodra iemand jouw prul afkraakt loop je te zaniken....huillie
En nee, ik heb nog een ipod, noch zon zen gebeuren...Ik heb een fatsoenlijke autoradio en derhalve geen mp3 speler nodig....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |