Maar als ik zo'n fles antivries koop, is het nog steeds koud buiten. Dus dat helpt helemaal niet.quote:
Ik heb met vooruitziende blik iig geval de kerstboom in de achtetuin gelegd, 't is niet veel maar alle beetjes helpenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen hier op straat maar de eerste boom plat zaag die ik tegen kom.
waar rij jij dan op water?!? benzine en diesel bevriezen niet zomaar met -8quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Rydell het volgende:
Brandstofpomp van mijn auto heeft last van bevriezingsverschijnselen!En ik dacht nog wel een Wintertje in die Yank te kunnen rijden. Laat het maar gauw Zomer worden, dan kan mijn oude vertrouwde Beamertje weer uit de Winter stalling...
Diesel bij -30 ofzo, en benzine idd bij -70quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:24 schreef T42 het volgende:
[..]
waar rij jij dan op water?!? benzine en diesel bevriezen niet zomaar met -8pas ergens bij -75 ofzo
Lekker man, en niet eens krabben vanochtend!quote:
Ik kom nu onveranderd juist veel buiten.... in ieder geval veel meer dan wanneer het regent.... duhquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:47 schreef vbmot het volgende:
Het is inderdaad veel te koud. Ik heb mijn buiten zijn inmiddels tot een minimum gereduceerd. Dat komt allemaal van de zomer wel weer. In februari gelukkig ook nog een paar weken naar Argentinië; als de zon niet naar vbmot komt gaat vbmot wel naar de zon.![]()
Laten we het hopen.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef T42 het volgende:
hoe kouder de winter hoe mooier de lente en zomerzeg ik dan
Mooie avatar!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Liever koud en zonnig dan 6 maanden herfst
Winter
Geheel offtopic (en sorry daarvoor)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |