Actueel:quote:Vandaag wordt een aardige winterdag. Vooral in de middag wordt veel zon verwacht. De middagtemperatuur komt in grote delen van het land niet meer boven het vriespunt uit. Alleen in het zuidwesten, westen en zuiden kan nog net een temperatuur boven het vriespunt worden bereikt. De wind is matig en komt uit zuidoostelijke richting.
Morgen is het wisselend bewolkt en de temperatuurverdeling lijkt op die van vandaag. De wind is zwak tot matig en komt uit zuid tot zuidoost.
Woensdag passeert een zwakke storing en dat kan resulteren in wat lichte sneeuw. Overdag komt de temperatuur weer boven nul uit. Ook donderdag worden middagtemperaturen boven het vriespunt verwacht, maar na donderdag wordt het opnieuw kouder. In de nachten wordt dan matige tot strenge vorst verwacht.
Gefeliciteert!quote:Verjaardagen op 23 januari:
• Sebasser
• OllekeBolleke
• robnettie
• andreaslooze
• xwendyx
• amuse
• Face1
• 5mebibyte
• Patricia1968
• Quitama
• MasterOfPuppets-EP
• tomtomtom
• Amersf00rt
• SiemeN
• Enck
• Tuupke
• Sendar
• Langevinger
• DopeMasta
• M.Ram
• Perfect_Dark_Zero
• thijsje123
• Het_Beest
• JaZ86
• kohaku
• igopoopeez
• Wegmisbruiker
• IKKE27
• Monzi
• Jaweh
• Skaai
• BVO
• frankdebruin
• TenB
• chickaboochick
• devo255
• Zletsjhemmer
• kimmelinn
• death-knight
• EL_PINJOW
• wimdebooij
• leider
• rsluis
• patje72
• _RaZoRBlaDe_
• cannibal74
• theSummoner
• Gorgeous_George
• Waspy
• MikeAir
• JackMercy
• aramis
• MaGiCmUsHrOoM
• Blight
• robertobruin
• wdm
• Dromer
• Mariusje
• djrowe
• the_enterprise
• DEM27
• CobraGuy
• piemelbier
• Elwin2
• anjer
• 3NtR0pY
• MatHerben
• groen_lynx
• ruby_soho
• The-Chosen1
• BrAiNiAc
• Quazie
• ImpaileR
• _LOSS_
• Lezzam
• _LoeLoe_
• catharsis2u
• KeRsTmAnNeKe
• KidPaddle
• Stonehead
• WheeleE
• LoeLoe
• Wielo
• BiOCHiP
• DGTL_Magician
• Tania18
• Mox
• Boksic
• pruiter
• big-bart
Moggequote:
SLaap lekkerquote:Op maandag 23 januari 2006 05:56 schreef MaceNL het volgende:
goedemorgen, maar ik ga toch eerst me nest in
Whoepsquote:Op maandag 23 januari 2006 06:01 schreef Sebasser het volgende:
20 januari ?
Maar toch ruikt het wel lekker fris, ik ga straks mijn raam open gooien, effe lekkere frisse lucht erin rammenquote:Op maandag 23 januari 2006 06:05 schreef Sight_key het volgende:
Een verse frisse dag, en het is ook fris buiten. Net ff buiten geweest en het is niet dat je zegt om in t-shirt rond te lopen.
Koffie nu dan maar weer
Ja zo te zien welquote:
Jij bent niet wijs, behalve als je wakker moet worden. Ik heb problemen met wakker zijn, terwijl ik liever zou slapen. Ik ga maar weer een poging wagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar toch ruikt het wel lekker fris, ik ga straks mijn raam open gooien, effe lekkere frisse lucht erin rammen
Ik ben wijs genoegquote:Op maandag 23 januari 2006 06:09 schreef Biene het volgende:
[..]
Jij bent niet wijs, behalve als je wakker moet worden. Ik heb problemen met wakker zijn, terwijl ik liever zou slapen. Ik ga maar weer een poging wagen.
Ik pak het avondtopic er straks wel weer bij.
Jah, hier nog 1.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Baleog het volgende:
slaap poging mislukt, dan maar weer jullie vervelen
bah ik haat wakker zijn, ik ben voor een verplichte winterslaap van oktober tot aprilquote:
Alleen even wakker worden voor de kerstcadeautjes, en dan weer verder slapen.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:21 schreef Baleog het volgende:
[..]
bah ik haat wakker zijn, ik ben voor een verplichte winterslaap van oktober tot april![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Baleog het volgende:
slaap poging mislukt, dan maar weer jullie vervelen
Je doet maarquote:Op maandag 23 januari 2006 06:19 schreef Biene het volgende:
[..]
T'is niet eerlijk.
Trek wel je dekbed tot aan je oren, anders doen ze bevriezen.
quote:
Ben niet eens naar bed geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 06:20 schreef Mauro het volgende:
Nog niet helemaal wakker speedy?
cadeautjes en warme chocolaquote:Op maandag 23 januari 2006 06:21 schreef Biene het volgende:
[..]
Alleen even wakker worden voor de kerstcadeautjes, en dan weer verder slapen.![]()
Ik ga het maar weer eens proberen. Heb nu weer koude voeten. GRMBL.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:23 schreef Baleog het volgende:
[..]
cadeautjes en warme chocolaen daarna weer opgewarmt je warme bedje inkruipen
ik zie potentie![]()
Hoiquote:Op maandag 23 januari 2006 06:33 schreef Baleog het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen het leuk vind om vroeg op te staan![]()
wat is er gebeurd met de chagerijnige, mopperende, naar koffie zoekende nederlanders?
koop een electrische deken, altijd lekker warmquote:Op maandag 23 januari 2006 06:37 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik ga het maar weer eens proberen. Heb nu weer koude voeten. GRMBL.![]()
Truste en zo.![]()
Zeker ruikt het frisquote:Op maandag 23 januari 2006 06:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar toch ruikt het wel lekker fris, ik ga straks mijn raam open gooien, effe lekkere frisse lucht erin rammen
Hoe meer mensen er online komen om goedemorgen te wensen, hoe sneller ik naar bed magquote:Op maandag 23 januari 2006 06:33 schreef Baleog het volgende:
het lijkt wel alsof iedereen het leuk vind om vroeg op te staan![]()
wat is er gebeurd met de chagerijnige, mopperende, naar koffie zoekende nederlanders?
dat lijkt me een prachtbaan, mensen uitlachen die net wakker worden en dan zelf gaan ronkenquote:Op maandag 23 januari 2006 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe meer mensen er online komen om goedemorgen te wensen, hoe sneller ik naar bed mag
gemiddeld 5 active topics in mijn favo sub forumsquote:Op maandag 23 januari 2006 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik heb me de halve nacht rot verveeld. En het is hier koud.
quote:
ja,quote:Op maandag 23 januari 2006 07:05 schreef Guidow het volgende:
sebasser, ben je alweer jarig?
hmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* herkendquote:Op maandag 23 januari 2006 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik heb me de halve nacht rot verveeld. En het is hier koud.
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hmm
nu pas wakker?Kop houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij nou geen leven hebt...![]()
hey dude..quote:Op maandag 23 januari 2006 07:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Kop houden...
Dat jij nou geen leven hebt...![]()
23 is mijn lievelingsgetal.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:16 schreef Doderok het volgende:
Voor degenen die zich vandaag slecht/depressief voelen: Je bent niet alleen. Volgens een Brits psycholoog is vandaag de meest depressieve dag van het jaar. Heeft te maken met rekeningen van kerstuitgaven die binnenkomen, goede voornemens die falen etc...
Koop je wat slaappillen.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hey dude..
heb liever medelijden ..
ik kan er niks aan doen dat ik een slaapritmestoornis heb ..
oh,quote:Op maandag 23 januari 2006 07:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Koop je wat slaappillen.
Na 100 pillen slaap je wel.
quote:Op maandag 23 januari 2006 07:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh,
helpt vast ook niet..
iig kan ik je de melatonine aanraden ..
geeft een leuk effect in je cola
snelle edit helpt niet ! ik zag hetquote:Op maandag 23 januari 2006 07:21 schreef Omaha het volgende:
Mogguh
Pff slecht geslapen
Nu nog het dilemma:
ik moet half 10 ergens zijn, m'n bus komt volgens de dienstregeling om 09:27 aan, het is 1 minuut lopen naar m'n bestemming. Ik kan ook om 08:27 daar aankomen, maar dan moet ik me een klein uur vermaken in een dorp, waar iedereen dan ws nog lekker licht te slapen.
profiel dudequote:Op maandag 23 januari 2006 07:21 schreef Doderok het volgende:
[..]
Is dat zo duidelijk? Hallo Nederland!![]()
Ik ben nog lekker licht in m'n hoofdquote:Op maandag 23 januari 2006 07:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
snelle edit helpt niet ! ik zag het
Goeie tipquote:sla een paar ruiten in en gooi wat cola naar binnen dat geeft een leuk effect
waarom een bus halen als ie langs het bushokje komtquote:Op maandag 23 januari 2006 07:24 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik ben nog lekker licht in m'n hoofd![]()
[..]
Goeie tipMaar ik haal die bus niet meer
Half 10 it is.. Hopen dat ie geen vertraging heeft (
)
of ben jij een persoon dat ook Op de bus wachtquote:Op maandag 23 januari 2006 07:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom een bus halen als ie langs het bushokje komt
Ik wil!quote:Op maandag 23 januari 2006 07:24 schreef Nembrionic het volgende:
mogguh!
Iemand bakkie? Ik heb er één over
[afbeelding]
Allebei.quote:
quote:
quote:
omdat mensen vaak denken lollig te zijn als ze punt 1 en punt 2 intoetsen daaroquote:Op maandag 23 januari 2006 07:40 schreef Omaha het volgende:
Waarom krijg ik als ik via 9292ov.nl van punt 1 naar punt 2 moet de tip:
vanaf punt 1 loop je naar een straat, 11 minuten lopen. Dan neem je de bus terug naar punt 1, en loop je vervolgens naar punt 2, 5 minuten lopen..
ik vraag,quote:Op maandag 23 januari 2006 08:00 schreef Wacka het volgende:
Mogge, Damn Sebasser jou staat op scherp ofzo??
ah ik sta paf,quote:Op maandag 23 januari 2006 08:04 schreef Wacka het volgende:
Alleee kweet niet he? Ben ook maar net wakker...
dag timquote:
neus vingeren .. ?quote:Op maandag 23 januari 2006 08:08 schreef tonks het volgende:
NoZaCe whaha.
en appelsoda is ook niet jouw site zekerquote:Op maandag 23 januari 2006 08:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neus vingeren .. ?
enne.. Nozace.. is een beetje verkut van een inlog naam zaceonna.. (niet eens zelfbedacht of zo ..)
jawel dat heb ik nooit ontkent of zo,quote:Op maandag 23 januari 2006 08:11 schreef tonks het volgende:
[..]
en appelsoda is ook niet jouw site zeker
Zo snel ben ik niet uitgelult hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Sebasser het volgende:
En nu ben je uitgelult
zeg eens wat pimmeke ...
Wist je dat met chili soms crystal meth bedoelt wordtquote:Op maandag 23 januari 2006 08:19 schreef Wacka het volgende:
Woww dames! Chill
heb je het nog gered of zo ?quote:Op maandag 23 januari 2006 07:21 schreef Omaha het volgende:
Mogguh
Pff slecht geslapen
Nu nog het dilemma:
ik moet half 10 ergens zijn, m'n bus komt volgens de dienstregeling om 09:27 aan, het is 1 minuut lopen naar m'n bestemming. Ik kan ook om 08:27 daar aankomen, maar dan moet ik me een klein uur vermaken in een dorp, waar iedereen dan ws nog lekker ligt te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |