abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34655169
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Omdat zo'n ding te strak zit in je oor. Gaatje zitten dan schuin. Krijg al pijn als ik eraan denk. Plus dat je dan ook een stukje van het staafje ziet, buiten het balletje om. Je zal iets moeten zoeken met rondere.. hoek?

En je moet wel stretchen. Heb je het verschil in grote gezien? Je krijg echt niet zomaar 1.2 of 1.6 mm in een gewoon gaatje. Misschien dat je zweerknopjes meehelpen, dat is waar.
Ja maar je hebt ook kleine, die je in je wenkbrauwen doet Weet iemand hoeveel mm die zijn van bolletje naar bolletje?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 18:58:29 #32
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_34655433
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Ja maar je hebt ook kleine, die je in je wenkbrauwen doet Weet iemand hoeveel mm die zijn van bolletje naar bolletje?
die zijn alsnog een stuk dikker dan een gewone oorbel hoor
an urge to help mankind overcomes me
pi_34655651
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

De hoek is niet groot genoeg. Je kunt er wel langere of kortere in zetten, maar de hoek moet groter.

In principe zou een surface-bar het beste zitten.
pi_34655873
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:04 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

De hoek is niet groot genoeg. Je kunt er wel langere of kortere in zetten, maar de hoek moet groter.

In principe zou een surface-bar het beste zitten.
wat is een surface-bar, dit:

Oja dat is eigenlijk nog veel beter & vetter.
Zijn die ook in het dun met een heel klein glimmend knopje ?

Of misschien weet iemand een andere oplossing dus zonder rare achterkantjes. Nou ja tijd genoeg om over na te denken moet ze eerst nog schieten.
pi_34655891
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Net een horizontale wenkbrauw piercing laten zetten

[afbeelding]

Jammer dat ik dan weer scheel kijk, maarja kan ik nix aan doen
He zo 1 wilde ik ook maar ze weigerde hem te zetten ivm uitgroeien binnen 2 maanden dus toen heb ik hem maar gewoon verticaal laten zetten die overigens na een half jaar er ook uitgegroeid was
pi_34656233
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef -babydoll- het volgende:

[..]

He zo 1 wilde ik ook maar ze weigerde hem te zetten ivm uitgroeien binnen 2 maanden dus toen heb ik hem maar gewoon verticaal laten zetten die overigens na een half jaar er ook uitgegroeid was
Toch hebben veel mensen helemaal geen last van het uitgroeien... Bij mij heb ik er nog geen idee van, ik heb net 3 weken een wenkbrauwpiercing.
pi_34656395
Met al die sieraden zit je meer richting de piercing kant ipv normale oorbellen hoor imo...
† The 3 Kings †
pi_34656414
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef _mimic het volgende:

[..]

Toch hebben veel mensen helemaal geen last van het uitgroeien... Bij mij heb ik er nog geen idee van, ik heb net 3 weken een wenkbrauwpiercing.
Tegen mij zeiden ze dat voor wenkbrauwen de kans iets van 80% is dat hij uitgroeit.Nou ja je merkt het gauw genoeg bij jezelf dus gewoon ff afwachten
pi_34656577
quote:

[..]

Ja ik vroeg aan hem van 'ik wil graag een horizontale wenkbrauw piercing' ....toen keek ie me al vaag aan Maarja, hij heeft m wel gewoon gezet, en ik heb er absoluut geen last van whatsoever, vanaf t begin al Kan er aan friemelen zonder pijn, heen en weer etc, alles, ik merk er niets van.... bij mn vorige piercings voelde ik dat ie er zat, paar dagen na t zetten,maar bij deze absoluut niet
† The 3 Kings †
pi_34656966
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ja ik vroeg aan hem van 'ik wil graag een horizontale wenkbrauw piercing' ....toen keek ie me al vaag aan Maarja, hij heeft m wel gewoon gezet, en ik heb er absoluut geen last van whatsoever, vanaf t begin al Kan er aan friemelen zonder pijn, heen en weer etc, alles, ik merk er niets van.... bij mn vorige piercings voelde ik dat ie er zat, paar dagen na t zetten,maar bij deze absoluut niet
Hij is echt super! Ik wilde hem vlak boven mijn wenkbrauw hebben, bij jou zit hij er net wel in of niet (in je wenkbrauw dus)?
pi_34657113
Jep Kan ik als ik stage heb hem makkelijk uit doen, dan zie je ook de gaatjes niet Ik had zelf eerst een beetje gemeten hoe ik hem wou, en ik vond dit het gaafste staan
† The 3 Kings †
pi_34657146
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Met al die sieraden zit je meer richting de piercing kant ipv normale oorbellen hoor imo...
tegen mij? ik vind 't wel grappig maakt me niet zo veel uit of het dan een oorbel of piercing is
zijn deze piercings naam even kwijt die in zo een hoekje [ surface bar
hebben die een vaste lengte of in verschillende en hoelang is dat dan
pi_34657267
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:40 schreef TheSorrow het volgende:
Jep Kan ik als ik stage heb hem makkelijk uit doen, dan zie je ook de gaatjes niet Ik had zelf eerst een beetje gemeten hoe ik hem wou, en ik vond dit het gaafste staan
Hmmm ja het wisselt heel erg per piercing studio wat ze wel en wat ze niet willen zetten best stom eigenlijk. Ik werd ook heel erg vreemd aangekeken toen ik met dat idee aankwam. Zo raar is het niet toch
pi_34657334
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef -babydoll- het volgende:

[..]

Hmmm ja het wisselt heel erg per piercing studio wat ze wel en wat ze niet willen zetten best stom eigenlijk. Ik werd ook heel erg vreemd aangekeken toen ik met dat idee aankwam. Zo raar is het niet toch
Hij zei ook niets tegen me toen ik het zei.... Toen zei ik van 'die zetten jullie wel toch'? "Ja we gaan het proberen" zei ie toen
De dag erna liet ik mn 1ste tattoo zetten en toen kwam er ook een meid van een jaar of 15 binnen voor een normale wenkbrauw piercing, behoorlijk aso etc..... en toen zei ie ook toen ze wegging: "we maken er maar weinig mee zoals jou" dus ik helemaal verbaasd "ja je bent hier nu een paar keer geweest en je blijft altijd netjes beleefd etc, dat bevalt me wel" "de jeugd van tegenwoordig is zo beleefd niet meer " .... ik helemaal in die stoel daar Was wel grappig
† The 3 Kings †
pi_34657376
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Hij zei ook niets tegen me toen ik het zei.... Toen zei ik van 'die zetten jullie wel toch'? "Ja we gaan het proberen" zei ie toen
De dag erna liet ik mn 1ste tattoo zetten en toen kwam er ook een meid van een jaar of 15 binnen voor een normale wenkbrauw piercing, behoorlijk aso etc..... en toen zei ie ook toen ze wegging: "we maken er maar weinig mee zoals jou" dus ik helemaal verbaasd "ja je bent hier nu een paar keer geweest en je blijft altijd netjes beleefd etc, dat bevalt me wel" "de jeugd van tegenwoordig is zo beleefd niet meer " .... ik helemaal in die stoel daar Was wel grappig
Haha ja ik ken het Over vooroordelen gesproken he
pi_34658463
quote:
Ik heb 2 keer een wenkbrauwpiercing laten schieten De 1e keer was 4 jr geleden die ik na een tijdje voor mijn werk (serveerster) elke keer uit moest doen. Hij had dus niet echt de kans om te genezen en omdat ik m wel na het werk er terug inzette, terwijl er nog niet echt een soort "buisje" was ontstaan waar de piercing zat, drukte ik m waarschijnlijk niet goed terug Dus na een half jaar ongeveer zag het stukje metaal door mijn huid heen. Niet dat het erg opviel, maar ik kon het zien en vond het niet echt mooi Ik heb ook niet veel huid boven mn oog, dus dat heeft misschien ook meegespeeld De 2e keer was in datzelfde jaar en die heb ik wel iets langer gehad, maar ook hetzelfde jaar. Ik ben nu 2 jaar "piercingclean" zeg maar
Bla....:P
AutoFans.nl
pi_34658911
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Neteru het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer een wenkbrauwpiercing laten schieten De 1e keer was 4 jr geleden die ik na een tijdje voor mijn werk (serveerster) elke keer uit moest doen. Hij had dus niet echt de kans om te genezen en omdat ik m wel na het werk er terug inzette, terwijl er nog niet echt een soort "buisje" was ontstaan waar de piercing zat, drukte ik m waarschijnlijk niet goed terug Dus na een half jaar ongeveer zag het stukje metaal door mijn huid heen. Niet dat het erg opviel, maar ik kon het zien en vond het niet echt mooi Ik heb ook niet veel huid boven mn oog, dus dat heeft misschien ook meegespeeld De 2e keer was in datzelfde jaar en die heb ik wel iets langer gehad, maar ook hetzelfde jaar. Ik ben nu 2 jaar "piercingclean" zeg maar
Zonder piercings voel ik me heel erg kaal denk ik...eng wil ik niet aan denken
pi_34660195
* guitarist.nl heeft een wenkbrauwpiercing!!
PS4 online: micro_nl
pi_34660285
Help!
Ik heb sinds ruim 2 maanden alweer behoorlijk last van m'n tepelpiercing. Ik heb hem sinds april, dus nu 10 maanden.
Het probleem is dat er een wondje op de tepelhof zit, net naast de piercing (waarschijnlijk ontstaan doordat ik s nachts een beetje jeuk aan m'n piercing had en onbewust de huid ernaast opengekrabt).

Het is een heel vervelende plaats voor een wondje, omdat er bijna geen frisse lucht bijkomt, altijd vrij strak stof overheen zit, en ook nog eens elke keer nat wordt onder de douche. Het heelt dus voor geen meter.

Ik doe er nu steeds waterdichte pleisters op en probeer het een beetje droog te houden.
Het probleem is alleen dat als het helemaal droog blijft, de pleister toch aan de wond plakt met het wondvocht en ik de boel weer open trek als ik de pleister verwissel.
Als het een beetje nat wordt weken de korstjes en het nieuwe huidje weer los en is de wond toch weer open.

Van de piercing zelf heb ik eigenlijk geen last, het is verder ook niet ontstoken. maar ik vond het probleem toch wel aardig piercing gerelateerd (en zo'n probleem kan nooit goed zijn voor de piercing vlak ernaast), dus vandaar dat ik het hier probeer.

Ik word er onderhand helemaal gestoord van, m'n piercer wist ook geen andere tips dan wat ik al probeerde, maar misschien is er hier iemand die enig idee heeft wat ik hieraan kan doen?
pi_34660503
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef Adurothiel het volgende:
Help!
Ik heb sinds ruim 2 maanden alweer behoorlijk last van m'n tepelpiercing. Ik heb hem sinds april, dus nu 10 maanden.
Het probleem is dat er een wondje op de tepelhof zit, net naast de piercing (waarschijnlijk ontstaan doordat ik s nachts een beetje jeuk aan m'n piercing had en onbewust de huid ernaast opengekrabt).

Het is een heel vervelende plaats voor een wondje, omdat er bijna geen frisse lucht bijkomt, altijd vrij strak stof overheen zit, en ook nog eens elke keer nat wordt onder de douche. Het heelt dus voor geen meter.

Het enige wat ik kan bedenken is proberen het te laten opdrogen. Als er water op komt is niet erg, het moet immers wel schoon blijven. Maar als het snachts gebeurd dat het wondje weer opengaat misschien kun je dan proberen om geen hempje of zo aan te doen waar het aan kan blijven plakken en het zo in te laten drogen.

Ik doe er nu steeds waterdichte pleisters op en probeer het een beetje droog te houden.
Het probleem is alleen dat als het helemaal droog blijft, de pleister toch aan de wond plakt met het wondvocht en ik de boel weer open trek als ik de pleister verwissel.
Als het een beetje nat wordt weken de korstjes en het nieuwe huidje weer los en is de wond toch weer open.

Van de piercing zelf heb ik eigenlijk geen last, het is verder ook niet ontstoken. maar ik vond het probleem toch wel aardig piercing gerelateerd (en zo'n probleem kan nooit goed zijn voor de piercing vlak ernaast), dus vandaar dat ik het hier probeer.

Ik word er onderhand helemaal gestoord van, m'n piercer wist ook geen andere tips dan wat ik al probeerde, maar misschien is er hier iemand die enig idee heeft wat ik hieraan kan doen?
pi_34660549
Ow hahaha sorry. Ergens tussen je eigen verhaal zit mijn stukje.Geen idee hoe het ertussen is gekomen maar goed
pi_34660578
Het enige wat ik kan bedenken is proberen het te laten opdrogen. Als er water op komt is niet erg, het moet immers wel schoon blijven. Maar als het snachts gebeurd dat het wondje weer opengaat misschien kun je dan proberen om geen hempje of zo aan te doen waar het aan kan blijven plakken en het zo in te laten drogen.

dat stukje dus
† The 3 Kings †
pi_34660611
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:13 schreef TheSorrow het volgende:

dat stukje dus
Ja muts ben ik
pi_34661117
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef -babydoll- het volgende:

[..]

Ja muts ben ik
Ik heb het gevonden hoor, dankjewel

Het gaat juist open als ik m'n pleister verwissel, doordat ik het korstje weer lostrek.
En als het al te nat wordt, weekt het "nieuwe huidje" weer los en gaat het weer open...

maar misschien is het een idee om 's nachts de pleister eraf te halen inderdaad... dan hoop ik alleen dat ik het niet weer open wrijf aan m'n dekbed ofzo.
pi_34661625
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:27 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Ik heb het gevonden hoor, dankjewel

Het gaat juist open als ik m'n pleister verwissel, doordat ik het korstje weer lostrek.
En als het al te nat wordt, weekt het "nieuwe huidje" weer los en gaat het weer open...

maar misschien is het een idee om 's nachts de pleister eraf te halen inderdaad... dan hoop ik alleen dat ik het niet weer open wrijf aan m'n dekbed ofzo.
Ik zou er zo weinig mogelijk pleisters op plakken, heb bij mij altijd het idee dat pleisters wel het vuil weg houden, maar genezen ho maar.

En weet niet of met mogelijk is, maar misschien werkt 2 dagen zonder bh of strakke bh ook, dan krijgt het de kans om lekker rustig te genezen

(toen in mijn tepelpiercing net had, ging het genezen slecht omdat ik mijn tepel steeds ertegen aan stootte met sporten)
pi_34661755
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

Ik zou er zo weinig mogelijk pleisters op plakken, heb bij mij altijd het idee dat pleisters wel het vuil weg houden, maar genezen ho maar.

En weet niet of met mogelijk is, maar misschien werkt 2 dagen zonder bh of strakke bh ook, dan krijgt het de kans om lekker rustig te genezen
Kan ik ook wel proberen

Ik ben alleen bang dat het dan juist eerder open gaat, omdat er alsnog stof overheen zit. En omdat het minder strak zit schuurt en schuift het juist meer...
pi_34688133
Ik heb m'n gaten ^^
laten schieten.. alleen is 1 misschien scheef.
Die laat ik dan overnieuw doen, ik zie wel
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:47:31 #58
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34700650
@adurothiel: beetje zinkzalf erop, elke keer voordat je pleister erop doet. Is vettig, dus voorkomt dat pleister aan wondvocht gaat plakken, en zink helpt genezingsproces te versnellen (misschien scheelt het maar 1 op 100 dagen ofzo, da weet ik niet - maar het schijnt te helpen).

En dan ook even mijn introductie wat betreft niet-aangeboren-lichaams-gaten: heb nu naast oorbellen, n neuspiercing - maar da vind ik zelf allemaal niet ZO boeiend. Wat ik wel erg leuk vind is de piercing die ik nog wil: in m'n bovenarm.
*Think outside the box*
pi_34710051
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Nordic_Blue het volgende:

[..]

(toen in mijn tepelpiercing net had, ging het genezen slecht omdat ik mijn tepel steeds ertegen aan stootte met sporten)
Ik mocht met me tepelpiercing juist geen pleisters erop doen, omdat die wel vuil tegen houden, maar geen lucht door laten. dus ik had bij een drogist van die gaasjes gehaald (2 euro ofzo) en deze met plakband (schilderstape achtig) elke dag vervangen.
en smorgens en savonds schoonmaken met die uni cura zeep en daarna dat bruine vloeistof eroverheen.
Die van mij was na 2/3 weken helemaal genezen.

Moet wel zeggen dat toen k ging zwemmen het wel een vreemd gevoel was als je erin duikt, net alsof er veel water achter blijft hangen hehe maar voel er nu nix meer van
really..
pi_34718844
Ik dacht even kijken hoe 't gaatje van m'n oorbel er uitziet en nu krijg ik em niet meer terug En met een naald ook niet. Nou ja hij zat toch al scheef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')