Waar komen die verwachtingen vandaan, door het grote aantal awards dat ik heb gewonnenquote:
Geen idee, ze zijn er gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar komen die verwachtingen vandaan, door het grote aantal awards dat ik heb gewonnen?
pff moet jij zeggen.. blokkendoos kneus.. flikker op man...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Niet baggeren ok ?
jij wil ook zo een kampkneus met nep award worden en stelt de ts als jouw idoolquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij weet waarom ik in jouw topics kom![]()
correctie +2 viewsquote:
Je kent me niet eensquote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
jij wil ook zo een kampkneus met nep award worden en stelt de ts als jouw idool![]()
ik weet echt niet waarom ik in paultjuhhh's topics komquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent m'n lieve woefiequote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Normen en waarden weet je...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd dan
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef RoosJaCee het volgende:
Misschien wel om TR's te plaatsen met smeekbedes als: Ban deze graflul .. ?
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef RoosJaCee het volgende:
en ja de actie is gewenst...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef dutchmage het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:38 schreef RoosJaCee het volgende:
Wat knap dat je die zin uit je hoofd kent... een frequente zeikerd?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef dutchmage het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Maar je deelt ook geen bier uit, dát is het punt... totdat je iets goeds doet voor de gemeenschap wordt je gehaatquote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou jongens ff lief doen he ik doe niemand kwaad
De standaard zeikerdsquote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat knap dat je die zin uit je hoofd kent... een frequente zeikerd?
ctrl c ctrl vquote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat knap dat je die zin uit je hoofd kent... een frequente zeikerd?
Jazeker wel: Netvlies, de AT, bloeddruk... etc. etc.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou jongens ff lief doen he ik doe niemand kwaad
Of niet natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 00:44 schreef Sebasser het volgende:
Zie die views..
kan je niet gewoon zoals herman doen.. en van het hilton of een ander hoog gebouw in de buurt af springen.?quote:
Of gewoon zónder publiciteit sterven, nog beterquote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef dutchmage het volgende:
[..]
kan je niet gewoon zoals herman doen.. en van het hilton of een ander hoog gebouw in de buurt af springen.?
of zeg dat je een helicopter wil om te aftoch af te blazen omdat je andersspringt..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of gewoon zónder publiciteit sterven, nog beter
opera...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
hehe..
die opera autorefresh met 5 seconden werkt prima
Over die refresh gesproken, als ik blader door een site zie ik vaak ouwe dingen voorbij komen, dan moet ik telkens ctrl F5 indrukken om nieuwe dingen te kunnen zien... Dit heb ik regelmatig op zowel elk site, hoe zorg ik ervoor dat ie echt goed refreshed?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
hehe..
die opera autorefresh met 5 seconden werkt prima
Cerrorkloonquote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef dutchmage het volgende:
[..]
kan je niet gewoon zoals herman doen.. en van het hilton of een ander hoog gebouw in de buurt af springen.?
wahaha cerrorkloonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |