Waar komen die verwachtingen vandaan, door het grote aantal awards dat ik heb gewonnenquote:
Geen idee, ze zijn er gewoon.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar komen die verwachtingen vandaan, door het grote aantal awards dat ik heb gewonnen?
pff moet jij zeggen.. blokkendoos kneus.. flikker op man...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Niet baggeren ok ?
jij wil ook zo een kampkneus met nep award worden en stelt de ts als jouw idoolquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Jij weet waarom ik in jouw topics kom![]()
correctie +2 viewsquote:
Je kent me niet eensquote:Op maandag 23 januari 2006 00:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
jij wil ook zo een kampkneus met nep award worden en stelt de ts als jouw idool![]()
ik weet echt niet waarom ik in paultjuhhh's topics komquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent m'n lieve woefiequote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Normen en waarden weet je...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |