Godver de godver, heb er al een topic over geopend in WSR, maar ik schiet er niet mee op.. wat een gedoe zeg, krijg er hoofdpijn van... waarom kunnen ze zoiets niet makkelijk maken? Of duidelijke wizards, ik moet zo nog slapen man...
hoezo? ik klaag over het hoge ingewikkelheidsfactor van het financiele gedoe in nederland.. of ik zal wel ontzettend dom wezen (alvast bedankt voor komende bevestigingsposts...) maar met de belasting enzo zie ik ook al vele KLB topics voorbij komen, dus ik zal echt niet de enige wezen waarbij het gaat duizelen in de hoofd van zoiets... kan het nooit es makkelijk?
Waar een slachtoffer van de notoire inefficiėntie en spilzucht van het ambtelijk apparaat, die we misschien met onze spaarcentjes alleen maar verder aanmoedigen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
dude...StuFi, gewoon even een ding invullen van Ib-groep....en opeens heb je 238,- p/maand, je stelt je een beetje aan hoor er gaan je er elk jaar weer 10 duizenden voor
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
Als de IB-groep zegt dat je geen schuld hebt, heb je die niet. Je moet je studie wel binnen 10 jaar afronden. En mocht je in je eerste jaar minder dan 30 ects halen, dan moet je in het geval dat je stopt met die studie de tijd die je daar door gebracht hebt wel betalen.
ik heb nog een mooie langlopende studieschuld openstaan; alleen ben ik nu 1,5 jaar bezig op een andere school en zolang ik studeer hoef ik hem nog niet af te lossen. Ik heb al een wijzigingsformulier ingestuurd dat ik weer studeer en i kheb ook netjes een onderwijs kaart van de ibg. heb al 2x gebeld waarom ik steeds acceptgiro's krijg om af te lossen, en steeds wordt t geregeld zeggen ze. volgens mij hebben ze last van het paarse krokodil syndroom.