abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34364555
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van zaterdag 21 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_34364799

Viola praat met Bart over de samenstelling van het team en de manier waarop met dingen om gegaan wordt. Ze vindt dat Henk het wel goed doet want hij heeft haar gister goed geholpen. Toch heeft ze verschillende punten van kritiek richting Micky en Henk. Bart zegt dat een volgende Big Boss al wel 2 weken lang naar de streams heeft kunnen kijken en daar dan conclusies uit kan trekken wat er beter kan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34364890
Viola geeft onder andere aan dat ze zich in haar positie bedreigt voelt door Bart. Hij voelt zich teveel de 2e man naast de Big Boss voor haar gevoel. Viola houdt meer van hierarchie zegt ze.
pi_34364922
Viola roept BB op om de gordijnen dicht te doen van de slaapkamer want Monique kan niet slapen.
"Yes or No" vraagt ze na herhaaldelijke oproepen.

Bart zegt : Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is nu.
pi_34364930
Monique komt klagen dat ze niet kan slapen. Ze ziet de anderen gewoon zitten als ze in bed ligt in de mannenslaapkamer zegt ze. Viola zegt dat ze het wel even zal regelen.

"Attention BB. Monique heeft een klacht zodat ze vanuit de mannenslaapkamer hier naar binnen kan kijken. De gordijnen van de mannenslaapkamer zijn open. Kan iemand die gordijnen dicht doen want Monique kan niet slapen".

Ze loopt nog even naar verschillende plekken toe om het door te geven.

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 23-01-2006 00:33:27 ]
pi_34364958
Volgens Viola kon ze vanuit haar eigen slaapkamer Monique in bad zien liggen.

Het enige wat Bonnie gezien heeft is wat gezichten en een raar schijnsel. Meer niet.

Viola zegt nogmaals dat ze Monique in bad heeft zien liggen. "Maar ze had een bikini aan, dus niks aan de hand", zegt Viola.

Bart mist Micky zegt Viola. Viola vindt dat Bonnie best de nieuwe Micky kan worden, wat betreft vertouwensmaatje.
pi_34365216
Nu heeft Viola het er even over dat Rick Van der Linden van Ekseption is overleden. Ze vond het een goede muzikant.

Viola geeft voor de zoveelste keer weer aan dat ze zo ontzettend moe is en gaat slapen. En weer meldt ze nog is een keer dat de gordijnen dicht moeten op de slaapkamer. Bart zegt dat ze dat misschien al lang gedaan hebben.

[ Bericht 17% gewijzigd door M-en-A op 23-01-2006 00:36:30 ]
pi_34365403
Bart zegt dat hij Frank de Grave nog wel eens ziet binnen lopen als Big Boss. Viola denkt dat de eerstvolgende weer een vrouw is. Bonnie denkt dat ze gelijk heeft.
Bonnie zegt dat wat Kelly is overkomen dat het haar ook zo maar zou kunnen overkomen.
Bart zegt nu: "Jullie moeten gaan slapen dames".
"Halloooo, dat maak ik zelf wel uit", reageert Viola direkt.
pi_34365483
Bonnie gaat nu naar bed toe, maar Viola blijft nog even praten in het kantoor met Bart. Ze hebben het er over hoe het vanmorgen ging toen Viola en Frank weggingen
pi_34365530
Viola had op de stand van de beurs op een bruidsjurk een zelfgeschreven briefje geprikt om de bruidssuite te huren in het Hotel Big Brother. Toen werd de juffrouw van de stand een beetje boos, wilde niet dat het op de jurk hing omdat de mensen dan de jurk niet meer goed konden zien. Viola heeft haar toen voorgesteld dat zij een bruidsshow in het Hotel Big Brother komt geven waar de hoteliers dan een 100-tal stoelen mee kunnen verkopen. De dame van de stand had daar wel oren naar, maar de tijd was te kort om verder te bespreken.
pi_34365755
Viola zegt dat ze naar bed toe gaat. Bart pakt nog even een glas water, ruimt de drankglazen in het kantoor op, controleert daarna de eetzaal nog even en gaat naar het toilet.
Viola komt de badkamer uit en gaat naar de slaapkamer.

Bart duikt ook nog even de badkamer in om zijn tanden te poetsen
pi_34366203
Totale rust in het hotel

pi_34366328
Camera 2+4 zijn uitgeschakeld. Verder geen activiteit.
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34367056
De regie verveelt zich en speelt met de cameras en zoomt in op schalen met fruit en andere ongein. Kortom, ik kap ermee. Tot morgen.
"Domheid is het geluk van de massa" - China Svensk
pi_34369657
Ontbijt.

Iedereen zit volledig aangekleed te wachten op de gasten.

Allerlei gesprekken over het ontbijt, de kaas, de broodjes. Er wordt gezongen, gelachen en de koffiemachine wordt onder de loep genomen. Iedereen is blij en roept vrolijk "Goedemorgen".

Monique merkt op dat "ze" pas om half 1 komen. Viola merkt op dat de koffie erg lekker is.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34369780
Henk is binnen en merkt op dat ze iemand niet bedankt hebben. Dat zou wel even kort moeten, gewoon kort bedanken voor zijn moeite.

Het gesprek gaat weer verder over het ontbijt. Theeblaadjes, Jus D'orange.

Henk heeft het over zijn website. Hij is nogal vaag en wil er niet teveel over zeggen. Hij heeft het over kaarsen van een ambassade.........

De gesprekken worden weer onduidelijk en dan over van alles en nog wat
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34375441
Even een update uit de SC:

Gert belt met zijn vrouw.

Die vertelt hem meerdere malen dat het daar in het hotel er belachelijk aan toegaat en dat er artiesten zijn die op het laatste moment afgebeld worden, maar dat ze wel die dag hebben vrijgehouden. Ze vond het echt belachelijk dat ze de oorspronkelijke zaterdag één dag van te voren hadden afgeblazen.
De vrouw van Gert zegt ook dat ze morgen langs komt.

Henk meldt dat zijn site http://www.impressed.nl/mappamondo/ tot nu toe ¤ 3200,00 heeft opgebracht

Die site loopt echt vlot door laat de regie op de streams zien

pi_34375484
Gert en Bonnie raken in een discussie over de ideeën van Henk. Henk vindt dat ze zich moeten richten op de high society en de div's. Zij willen artiesten voor het gewone publiek. Gert gaat hier over praten met Henk

Gert: ik had Babs aan de telefoon er waren klachten...
Ja, zegt Henk, ik begrijp je.
Gert: "het MM is huis voor zieke kinderen," ....... (Gert heeft het moeilijk}
"...het publiek, mijn publiek, Bonnie's publiek die hebben geld over voor die zieke kinderen, jij maakt er een 5 sterren hotel van.
Straks zeggen de nederlandse artiesten we gaan staken".
Henk: "...Gert ik ga straks in mijn agenda kijken, hoe snel kan je ze optrommelen."

Het mag niet in de live en op zaterdag van Henk.

Gert schijnt toch te gaan bellen en boekt een aantal artiesten voor zaterdag.

Daarna neemt Gert de krant door en maakt een puzzeltje

pi_34375514
Bonnie en Frank hebben onenigheid over de taken rondom de lunch gasten. Frank vindt dat het Bonnie haar taak is en Bonnie vindt niet dat Frank het op haar mag afshuiven.
John is de vredesrechter, en plaats de opmerking: "Sterren in de stress"

Gert is ondertussen in de tuin. Monique is bij hem. Gert klaagt dat hij zo een last heeft van de sigarettenrook in het huis.

John is in de keuken bezig om tonijnsalade te maken

Henk loopt wat rond te snuffelen wat er allemaal gebeurd ter voorbereiding van de lunch en deelt weer een aantal opmerkingen uit over dingen waar hij het niet mee eens is. Ook wil hij geïnformeerd worden wat voor soort gasten er nu eigenlijk komen eten.

Henk zegt tegen Bart dat die ook heel goed in zijn achterhoofd moet houden dat een aantal mensen in dat huis zitten, omdat ze de publiciteit goed kunnen gebruiken en niet vanwege het goede doel.

(Thanx mensen uit de SC voor de info en Thanx Athalon voor de pics)
pi_34375549
Ondertussen zijn de gasten voor het verlate ontbijt gearriveerd en zitten in de grote eetzaal

pi_34375683
De sfeer is zeer ontspannen er wordt gezellig gekletst.

pi_34376658
De gasten zijn weer vertrokken. Gert is aan het opruimen in de keuken.

Frank en Monique hebben de tuin even opgezocht. Ze hebben het over de prijs van het verhuren van de hotelkamer. Ze vinden dat de prijs beter naar beneden kan en dan de kamer verhuren inclusief ontbijtje dan dat ze deze prijs vast blijven houden en met een lege kamer blijven zitten.

pi_34376753
Frank en Monique genieten van het heerlijke zonnetje dat hun gezicht verwarmd.

pi_34376960
Er was afgesproken dat er een illusionist langs zou komen vanmiddag. Henk heeft hem van de week gebeld "toen hij in het buitenland zat". Henk stelt de illusionist voor aan John: "Dit is de man die we van de week wakker belden", waarop John gelijk reageert, "Ho,ho, WE, WE??". Henk moet zich dus snel verbeteren en maakt er met een zuur lachje van: " die IK wakker belde"

Die is dus gearriveerd en wacht op een stoel in de gang.

En nu komt er ook iemand binnen die komt voor "het haar".

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 23-01-2006 14:30:13 ]
pi_34377017
Henk komt naar de illusionist en zegt dat hij Bart er ook bij wil hebben voor de langlopende afspraken. "Want ik zit hier gelukkig maar 1 week", zegt Henk.

Henk heeft ooit een optreden van meneer gezien en was onder de indruk zegt hij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')