quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
nou vast gefeli met je 11e dan, kneus
quote:
Dankje!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
nou vast gefeli met je 16e dan, knul!
Ey cool manquote:
Dat leer je pas op je 16e toch?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Sebasser het volgende:
hopen dat je nu betere topics kan maken dude..
Hmmm, ik had het niet tegen jouquote:Op zondag 22 januari 2006 23:53 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Ey cool man
Maar eh wat zal ik morgen gaan?doen? Baggeraar worden?
Opzich wel vet, iemand anders nog suggesties?
je eerste biertje drinken, duh!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:53 schreef thijsje123 het volgende:
[..]
Ey cool man
Maar eh wat zal ik morgen gaan?doen? Baggeraar worden?
Opzich wel vet, iemand anders nog suggesties?
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:55 schreef snellejelle het volgende:
nog zes minuten
5 jonge
en dan is het maandag
als de spanning je te groot word, spannen we wel weer een zeiltje over je matrasquote:
wat een kut jaarquote:
alle jaren vallen in het niets bij het magische jaar (tromgeroffel) 1985quote:
het is een goede 2e, een soort van assistent-ere jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 00:03 schreef thijsje123 het volgende:
nja 1985 is ook wel cool idd maar 1990 heeft ook wel iets moet je toe geven!
bijna niet te rekenen? Je moet dus wél rekenen? Hahaquote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef thijsje123 het volgende:
dankjeee!
1990 is vet in 2006 word je 16! dan hoef je bijna niet terekenen!
onbewust heb jij ook gerekent, knurftjequote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bijna niet te rekenen? Je moet dus wél rekenen? Haha
11quote:Op maandag 23 januari 2006 00:10 schreef most_wanted het volgende:
10.
rekenen.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef thijsje123 het volgende:
dankjeee!
1990 is vet in 2006 word je 16! dan hoef je bijna niet terekenen!
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:14 schreef Baleog het volgende:
[..]
een stikkertje voor deze moeilijke optelsom!
![]()
jij ook! stiekumquote:Op maandag 23 januari 2006 00:08 schreef Baleog het volgende:
[..]
onbewust heb jij ook gerekent, knurftje
als je 16 word sta je aan het begin van je leven, als je in de schaduwjaren bent aangekomen is het opeens een stuk minder leukquote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ge ach laat ook maar, wat is er zo leuk aan verjaren
je bent een dag dichter bij je pensioen..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ge ach laat ook maar, wat is er zo leuk aan verjaren
ik mag je nu al. ik ben ook jarig.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:45 schreef thijsje123 het volgende:
Endan ben ik jaaarig!
daar ben je natuurlijk zelf bij, als je genoeg centjes verdient kan je na je pensioen tof gaan golven en afgeven op minder rijke mensen.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef dutchmage het volgende:
[..]
je bent een dag dichter bij je pensioen..
je krijgt cadeau's waar je geen flikker aan hebt, maar die je weer kan terug geven op iemand anders zn verjaardag.
al je vrienden komen profiteren van je
kan zo nog wel even door gaan...![]()
of je viert het niet.. houd je zeker weten genoeg over om te gaan golfenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:26 schreef Baleog het volgende:
[..]
daar ben je natuurlijk zelf bij, als je genoeg centjes verdient kan je na je pensioen tof gaan golven en afgeven op minder rijke mensen.
je moet naast cadeau's gewoon ook mensen verplichten eten+drinken mee te nemen
problem solved![]()
Dat ook, maar waarom moet een verjaring gevierd wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:23 schreef dutchmage het volgende:
[..]
je bent een dag dichter bij je pensioen..
je krijgt cadeau's waar je geen flikker aan hebt, maar die je weer kan terug geven op iemand anders zn verjaardag.
al je vrienden komen profiteren van je
kan zo nog wel even door gaan...![]()
Alles wat 1990 + is vind ik bij voorbaat kinderachtigquote:Op maandag 23 januari 2006 00:40 schreef -Beer- het volgende:
oh god de jaren-90 generatie wordt ook 16+
Nou feli dan maar
Inderdaad '87 is een goed bouwjaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat 1990 + is vind ik bij voorbaat kinderachtig![]()
'87quote:Op maandag 23 januari 2006 00:42 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Inderdaad '87 is een goed bouwjaar.
daarom doen wij hier niet aan carnaval.. alhoewel ik wel geboren ben op de dag dat prins carrnaval gekozen word...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ook, maar waarom moet een verjaring gevierd worden
Is het misschien een excuus om veel te drinken, net als met dat domme carnavalsfeest, daar draait het ook alleen om bier... (en sex)
Strak planquote:Op maandag 23 januari 2006 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zullen we onze eigen ['87] slowchat oprichten![]()
crap, mijn spelling zuigt vanavondquote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef dutchmage het volgende:
[..]
of je viert het niet.. houd je zeker weten genoeg over om te gaan golfen
goed dat je het ff komt melden, het was ons nog niet opgevallen namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:54 schreef Baleog het volgende:
[..]
crap, mijn spelling zuigt vanavond![]()
vrienden genoeg... jaloers.?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:54 schreef Baleog het volgende:
[..]
maar stiekum was het gewoon een verkapte-kijk-mij-geen-vrienden-hebben-opmerking van jou he?
en dat laatste heb je zeker de spellingscontrole over heen gehaald he..quote:Op maandag 23 januari 2006 00:54 schreef Baleog het volgende:
[..]
maar stiekum was het gewoon een verkapte-kijk-mij-geen-vrienden-hebben-opmerking van jou he?
neh niet echt.. volgens een van jouw vorige posts zijn het namelijk profiteursquote:
zelfs jouw vrienden zijn profiteurs..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:00 schreef Baleog het volgende:
[..]
neh niet echt.. volgens een van jouw vorige posts zijn het namelijk profiteurs![]()
en ze brengen netjes geschenken + eten of drinken mee, en ze komen ook niet uit medelijden zoals bij een zekere nederlandsemagiër..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:03 schreef dutchmage het volgende:
[..]
zelfs jouw vrienden zijn profiteurs..
komen ze op jouw verjaardag.?
ja..?
nou dan!
"zelfs je naam is mooi"quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Baleog het volgende:
[..]
en ze brengen netjes geschenken + eten of drinken mee, en ze komen ook niet uit medelijden zoals bij een zekere nederlandsemagiër..
jammer weer een illusie minder, misschien moet je maar troost zoeken in henk westbroek liedjes, die herkenning moet je vast aanstaan.
je hebt wel vaker last van zelfdeceptie hè? eerst over je zogenaamde "vrienden" , en nu haal je per ongeluk expres de teksten van vriend Henk door elkaar om je leven nog wat schone schijn te geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:07 schreef dutchmage het volgende:
[..]
"zelfs je naam is mooi"henk
![]()
dus ze weten dat je een beetje een sloeber bent....das wel tof!
vind je.. heb betere gezien..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:10 schreef snellejelle het volgende:
nou tis nog best een goed topic geworden
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
je hebt wel vaker last van zelfdeceptie hè? eerst over je zogenaamde "vrienden" , en nu haal je per ongeluk expres de teksten van vriend Henk door elkaar om je leven nog wat schone schijn te geven.
Oh, als je nou echt zo dom bent als je doet overkomen is hier de tekst van het goede liedje:
http://www.xs4all.nl/~wer(...)tml?vriendschap.html
Maargoed dat we in een verzorgingstaat wonen waar zwakbegaafde mensen zoals jij worden begeleid zodat geen ongelukken begaan
"best een" hequote:Op maandag 23 januari 2006 01:12 schreef dutchmage het volgende:
[..]
vind je.. heb betere gezien..
zelfmoordtopics trekken nog meer views en posts....
maar dat is niet van henkquote:Op maandag 23 januari 2006 01:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
je hebt wel vaker last van zelfdeceptie hè? eerst over je zogenaamde "vrienden" , en nu haal je per ongeluk expres de teksten van vriend Henk door elkaar om je leven nog wat schone schijn te geven.
Oh, als je nou echt zo dom bent als je doet overkomen is hier de tekst van het goede liedje:
http://www.xs4all.nl/~wer(...)tml?vriendschap.html
Maargoed dat we in een verzorgingstaat wonen waar zwakbegaafde mensen zoals jij worden begeleid zodat geen ongelukken begaan
zelfmoordtopics trekken ramptoeristen aan, belust op wat sensatie. Zo ook in dit topic, waar iedereen mee kan genieten van jou hilarisch lage iqquote:Op maandag 23 januari 2006 01:12 schreef dutchmage het volgende:
[..]
vind je.. heb betere gezien..
zelfmoordtopics trekken nog meer views en posts....
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef Baleog het volgende:
[..]
zelfmoordtopics trekken ramptoeristen aan, belust op wat sensatie. Zo ook in dit topic, waar iedereen mee kan genieten van jou hilarisch lage iq![]()
keer op keer bewijs je weer het iq van een pindarotsje te hebben, als je nou even gegoogled had, wat heel handig is voor zwakzinnige knaapjes zoals jij, had je geweten dat vriendje Westbroek bij het Goede Doel zat.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef dutchmage het volgende:
[..]
maar dat is niet van henkbeetje jammer..
quote:
duidelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef Baleog het volgende:
[..]
zelfmoordtopics trekken ramptoeristen aan, belust op wat sensatie. Zo ook in dit topic, waar iedereen mee kan genieten van jou hilarisch lage iq![]()
misschien is het tijd voor de begeleider van dit knaapje om hem achter internet vandaan te halen, dadelijk krijgt hij nog een minderwaardigheidscomplex van dit spiegel-voor-hou-topicquote:
dus jij verdoezelt je niet wetenheid door google.. zelfs een mens kan er naast zitten.. raar he... ik hoef niet slim over te komen en over te komen alsof ik alles weet..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:16 schreef Baleog het volgende:
[..]
keer op keer bewijs je weer het iq van een pindarotsje te hebben, als je nou even gegoogled had, wat heel handig is voor zwakzinnige knaapjes zoals jij, had je geweten dat vriendje Westbroek bij het Goede Doel zat.![]()
geloof me daar is heel wat voor nodig wil ik een minderwaardigheidscomplex ergens aan over houdenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor de begeleider van dit knaapje om hem achter internet vandaan te halen, dadelijk krijgt hij nog een minderwaardigheidscomplex van dit spiegel-voor-hou-topic![]()
treurig.. ik heb nooit beweerd google niet te gebruiken, ik impliceerde alleen dat jij het wat vaker zou moeten doen, zodat je op internet in ieder geval de schijn kan hooghouden dat je slim genoeg bent om je eigen reet af te vegen.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dus jij verdoezelt je niet wetenheid door google.. zelfs een mens kan er naast zitten.. raar he... ik hoef niet slim over te komen en over te komen alsof ik alles weet..
in tegenstelling tot anderen
jij zat ook zijn fotoboek te checkenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
misschien is het tijd voor de begeleider van dit knaapje om hem achter internet vandaan te halen, dadelijk krijgt hij nog een minderwaardigheidscomplex van dit spiegel-voor-hou-topic![]()
leg mij dan eens uit waarom ik de schijn zou moeten hoog houden moet ik me bewijzen tegenover anderen.? is het zo erg dat ik me vergis in band/zanger van een liedje.. leg eens uit....quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef Baleog het volgende:
[..]
treurig.. ik heb nooit beweerd google niet te gebruiken, ik impliceerde alleen dat jij het wat vaker zou moeten doen, zodat je op internet in ieder geval de schijn kan hooghouden dat je slim genoeg bent om je eigen reet af te vegen.
Zo beter.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:54 schreef vaudej het volgende:
[..]
je eerste biertje legale drinken, duh!
Dat komt omdat jij de meester bent van zelfdeceptie, gelukkig maar heb je in ieder geval nog 1 kwaliteit, als je nou je best doet, mag je misschien wel de spullen van de (in vergelijking met jou) slimme meneren en mevrouwen van de josti band.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef dutchmage het volgende:
[..]
geloof me daar is heel wat voor nodig wil ik een minderwaardigheidscomplex ergens aan over houden
Ik geef toe, ik ben ook een ramptoerist als het aankomt op knaapjes die zich belachelijk makenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij zat ook zijn fotoboek te checken
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:25 schreef Baleog het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de meester bent van zelfdeceptie, gelukkig maar heb je in ieder geval nog 1 kwaliteit, als je nou je best doet, mag je misschien wel de spullen van de (in vergelijking met jou) slimme meneren en mevrouwen van de josti band.
Jammer dat dat het maximale is wat jij kan meemaken in je leven![]()
He, je geeft een fout toe. Goedzo, je hebt de eerste stap gezet naar een leventje zonder zelfdeceptie, jammer voor jou dat het een zware weg gaat worden..quote:Op maandag 23 januari 2006 01:23 schreef dutchmage het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom ik de schijn zou moeten hoog houden moet ik me bewijzen tegenover anderen.? is het zo erg dat ik me vergis in band/zanger van een liedje.. leg eens uit....
Je geeft me zoveel open deuren, ik weet bijna niet meer waar ik op moet reageren.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
![]()
en maak je zin even goed af.. staat zo knullig![]()
*meld ookquote:Op maandag 23 januari 2006 01:26 schreef Baleog het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben ook een ramptoerist als het aankomt op knaapjes die zich belachelijk maken![]()
ik geef niet toe.. ik probeer het vanuit jouw standpunt te bekijken.. een standpunt waar schijn opdoen belangrijk is... misschien kan ik nog wat van je lerenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
He, je geeft een fout toe. Goedzo, je hebt de eerste stap gezet naar een leventje zonder zelfdeceptie, jammer voor jou dat het een zware weg gaat worden..
Ik pretendeer niet dat ik belangrijk ben, noch dat ik schijn belangrijk vind. Jammer toch, deze wanhopige pogingen om niet helemaal dom over te komen en niet straks huilend op de sprei in slaap te vallen terwijl de zuster je vastbind zodat je jezelf geen pijn kan doen omdat die gemene normale mensen niet lief zijn tegen een kwijljosti als jij.quote:Op maandag 23 januari 2006 01:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik geef niet toe.. ik probeer het vanuit jouw standpunt te bekijken.. een standpunt waar schijn opdoen belangrijk is... misschien kan ik nog wat van je leren
M&M'tje?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:35 schreef Baleog het volgende:
[..]
* Baleog geeft popcorn door aan snellejelle![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:02 schreef Baleog het volgende:
[..]
alle jaren vallen in het niets bij het magische jaar (tromgeroffel) 1983![]()
zullen we dan maar water bij de wijn doen? De jaren 80 zijn gewoon ideaal. Ok de meeste muziek uit die tijd zuigt, maar word goedgemaakt door toffe mensen die toen geboren zijn. Met uitzondering van 1 dag: 11 november 1981.. Jammer we hadden het die mensen gegund, maar het mocht niet zo zijn.quote:
1968 is tha bomquote:Op maandag 23 januari 2006 01:48 schreef Baleog het volgende:
[..]
zullen we dan maar water bij de wijn doen? De jaren 80 zijn gewoon ideaal. Ok de meeste muziek uit die tijd zuigt, maar word goedgemaakt door toffe mensen die toen geboren zijn. Met uitzondering van 1 dag: 11 november 1981.. Jammer we hadden het die mensen gegund, maar het mocht niet zo zijn.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alles wat 1990 + is vind ik bij voorbaat kinderachtig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |