Dat is toch bij outlawz in delft?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:09 schreef floydvisser het volgende:
ze vallen klein heb ze hier nieuw liggen voor je maar 's maatje 11
check hier morgen wel ff
![]()
Klik hier voor een lijst met online winkelsquote:Op maandag 23 januari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
airjordan.nl
caliroots.se
instyleshoes.com
justsoles.com
kickz.com
pickyourshoes.com
sneakershop.net
sneakersnstuff.com
solebox.de
Wie weet er nog meer van dit soort online winkels?
Voor dit topic.
jep...net weer aant werk hiero..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch bij outlawz in delft?
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:32 schreef floydvisser het volgende:
[..]
jep...net weer aant werk hiero..
koffie jointje...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.
Hehe die zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor sb's hebben jullie nog in maat 11 dan? Ik zoek die nike dunk stussy. Roze met bruin.
Ola...!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Marty26 het volgende:
Floyd wat hebben jullie nog aan Airmaxen staan of doen jullie alleen SB;s? en dunks?
Heb je toevallig nog Stussy's in 9?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:48 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Ola...!
o ehmmm alleen sb's sorry..
oeps terug naar de kroeg maar..
gr...![]()
denk het niet maar je weet maar nooit stuur ze een mailtje..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef fretclick het volgende:
het ligt er natuurlijk aan waar je ze voor gaat gebruiken. ga je er intensief mee skaten, dan zijn ze waarschijnlijk zo versleten. doe je het rustig aan en trek je ze alleen aan naar school ofzo dan zal het inderdaad wel meevallen.
maar Floyd, denk je dat ze bij die site nog een maatje 10,5 hebben? en weet jij (of iemand anders natuurlijk) nog een adresje voor Nike 'Zoo York' Blazers? Zelfde maat.. die blauw/grijs/witte
nee alleen grotere maten...quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:03 schreef earthquake het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog Stussy's in 9?![]()
dit is een blazer mid, geen sb misschien hebben ze em bij concrete in den haagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:02 schreef fretclick het volgende:
nog een adresje voor Nike 'Zoo York' Blazers? Zelfde maat.. die blauw/grijs/witte
Jammer! Weet je al wanneer de Todd / Send Help binnen komt?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:19 schreef floydvisser het volgende:
[..]
denk het niet maar je weet maar nooit stuur ze een mailtje..![]()
hebbie al een paartje andere fc's?
[..]
nee alleen grotere maten...
kweenie heb ff niet opgelet, zal s ff kijken wanneer..quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Jammer! Weet je al wanneer de Todd / Send Help binnen komt?
Coolquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe kicks. Jordan 0'sJordan droeg deze toen hij nog bij north carolina speelde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |