dat is wel raar, want op de website zeggen ze dat je normaal 6,95 ofzo betaald, en als je je eige plaatje wilt...dan 9,95...dus dan zou ik lekker terug gaan claimen als dat klopt!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die vuile ^&*@#*@#!!! Schrijven ze zomaar even 9,95 van mijn bankrekening af, voor een of ander kut pasje. Wat een gore keutelhangers daar zeg. Ze geven Jan mulder en die andere mongolen miljoenen om reclame te maken, iedereen mag gratis pasjes maken. Ik doe dat niet, maar moet er dus wel (ongevraagd en onaangekondigd) aan meebetalen. Wat een vuile oplichters
Postbank
Ik zou even verifieren of het geen fout is van hun kant uit en telefonisch / per email contact met ze op nemen.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Die vuile ^&*@#*@#!!! Schrijven ze zomaar even 9,95 van mijn bankrekening af, voor een of ander kut pasje. Wat een gore keutelhangers daar zeg. Ze geven Jan mulder en die andere mongolen miljoenen om reclame te maken, iedereen mag gratis pasjes maken. Ik doe dat niet, maar moet er dus wel (ongevraagd en onaangekondigd) aan meebetalen. Wat een vuile oplichters
Postbank
Nee hoor het bedrag klopt, tenminste volgens de website. En TS moet niet zeiken, hij is hier mee akkoord gegaan en anders had hij de gratis variant maar moeten nemenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dat is wel raar, want op de website zeggen ze dat je normaal 6,95 ofzo betaald, en als je je eige plaatje wilt...dan 9,95...dus dan zou ik lekker terug gaan claimen als dat klopt!
IK HEB GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS OM GEVRAAGD!!quote:TARIEF POSTBANK BASISPAKKET
2006 (INCL 1 GIROPAS)
POSTBANK NV PRODUKTREKENING
Ik heb al een jaar of 3/4 een rekening bij de postbank, en nog nooit geld hoeven te betalen. Nu wel in eens? Ik dacht dat ik een gratis bankrekening had.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:39 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Dat stond ook in de voorwaarden toen je de rekening opende bij de Postbank: de kosten van de giropas zijn ¤ 9,95 per jaar.
Dus "zomaar" afschrijven is gewoon onzin.
Ja dat heb ik dus ook! Precies hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
Keek net ff op mijn.postbank.nl is er ook even 9.95 afgeschreven.
[..]
IK HEB GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS OM GEVRAAGD!!
En nu sta ik dus ook opeens in de min, terwijl ik dat normaal nooit kan!![]()
nogmaals: het staat in de voorwaarden, dus je had het kunnen weten.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
[..]
Van postbank naar postbank gaat snel, maar naar een andere bank duurt inderdaad lang. Bovendien krijg ik geen rente en is de website nog steeds kutquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
Dit plus de ontzettend lange tijd van het overboeken moet toch een reden zijn om die bank te boycotten.
Rabobank is duurder en de ABN vraagt minsten ¤1000 inkomen (postbank ¤600) per maand. De voorwaarden van de Postbank zijn gewoon gunstiger.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
Dit plus de ontzettend lange tijd van het overboeken moet toch een reden zijn om die bank te boycotten.
Waar heb je die website voor nodig behalve voor mijnpostbank, daar heb ik al maanden geen problemen meer mee....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:45 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Van postbank naar postbank gaat snel, maar naar een andere bank duurt inderdaad lang. Bovendien krijg ik geen rente en is de website nog steeds kut![]()
kneusjequote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef kippiej het volgende:
Kanker! WTF!
Ik heb het ook.
[..]
traag en vaak down. Maar daar open ik een ander keer wel weer een topic overquote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Waar heb je die website voor nodig behalve voor mijnpostbank, daar heb ik al maanden geen problemen meer mee....
Bij mij hebben ze ook 9,95 afgeschreven, maar ik heb nog geen nieuwe giropas gezien.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
nogmaals: het staat in de voorwaarden, dus je had het kunnen weten.
Je krijgt ook niet jaarlijks een nieuwe pas hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook 9,95 afgeschreven, maar ik heb nog geen nieuwe giropas gezien.
Heb je ze ook laten weten dat je een studentenrekening wil?? Want dan klopt het niet. Ik heb namelijk (om deze en meer redenen) ook een studentenrekening en bij mij is er geen 9,95 voor het pasgebruik afgeschreven.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik heb mijn post gelezen
En ik weet zeker dat ik voor de gratis variant heb gekozen, namelijk deze:
postbank Studenten Rekening
Daar staat ook dat het gratis is, toch moet ik betalen![]()
Lees dan toch, van de postbank site:quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Triloxigen het volgende:
Hoezo heb je nergens op gevraagd?
Je hebt die rekening toch?
quote:Studenten rekening
Ben je student en tussen de 16 en 30 jaar oud? Dan is de gratis Studentenrekening de beste keus. Staat ook je studiefinanciering binnen een dag op je rekening.
Belangrijkste kenmerken:
* Een gratis Giropas met aparte Chippas
* Geld lenen met het Studentenkrediet tot ¤ 4.500
* Complete Studentenverzekering vanaf ¤ 2,70 per maand
* Postbank Card voor studenten voor slechts ¤ 11 per jaar (normaal ¤ 18 per jaar)
* Online je bankzaken doen met Mijn Postbank.nl
Ja zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:53 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Heb je ze ook laten weten dat je een studentenrekening wil?? Want dan klopt het niet. Ik heb namelijk (om deze en meer redenen) ook een studentenrekening en bij mij is er geen 9,95 voor het pasgebruik afgeschreven.
Die 9,95 is dus ook niet voor een nieuwe pas!!
Ga ik doenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef KreKkeR het volgende:
Ik meen me iets te herinneren dat er een fout is gemaakt door Postbank en dat er ook een bedrag is afgeschreven bij mensen waar dit niet zo moeten.
Dus nogmaals, even mailtje sturen is het advies.
Owja, en laat ik zelf ook een dezer dagen mijn PB rekening eens controleren.
Van je plusrekening bedoel je? Dat gaat inderdaad retetraag. Maar ik heb 2 rekeningen bij Postbank en van de 1 naar de ander gaat wel direct.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:15 schreef XiChico het volgende:
Postbank & ING bank --> Zuigen. Dat hele internetbankieren werkt voor geen reet, als ik op zaterdag geld naar mijzelf overmaak omdat ik naar de stad ga .. heb ik het maandag, ja lekker.
Bij Rabo Bank is het binenn de minuut ofzo.
Dan ga je toch lekker naar de RabobankJa zal ik eens doen.
Kleuter, als jij nou even gelezen had. Ik heb niet zo'n gepimpte pas, daar gaat het topic ook niet over.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:28 schreef TeChNo2 het volgende:
jaja zielig doen over 9,95 maar wel je "persoonlijke gepimpte pinpas" ontwerpen, als je nou even had gelezen wat er stond... had je dat voor 30 november gedaan, tot toen was het gratis... afdeling gezeur hoor
Het goedkoper zijn van de Postbank uit zich wel in de dienstverleningquote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Rabobank is duurder en de ABN vraagt minsten ¤1000 inkomen (postbank ¤600) per maand. De voorwaarden van de Postbank zijn gewoon gunstiger.
En zolang je die dienstverlening niet nodig hebt is er dus ook niets aan de hand. Net zo als met kabelinternet en telecomproviders... Het is altijd het zelfde geouwehoer en er is altijd wel iemand die een slechte ervaring heeft...quote:Op maandag 23 januari 2006 01:38 schreef msteggink het volgende:
[..]
Het goedkoper zijn van de Postbank uit zich wel in de dienstverlening![]()
Goedkoop = meestal duurkoop
Kan je gewoon met je normale pas ook in het buitenland pinnen? Ik moest omdat ik naar het buitenland ging (buiten Europa, nameljke de VS) een wereldpas nemen. En die kon je alleen nemen als pakket (+ creditcard). Nu kan ik wereldwijd gratis pinnen. Maar dat pakket kost iets van 28 euro per jaar.quote:Op maandag 23 januari 2006 07:40 schreef Camplo het volgende:
Ben blij dat ze het afschrijven. Kan je in het buitenland ook pinnen, ik kwam er 4 jaar geleden eens achter op vakantie dat ik NERGENS kon binnen. Beat that!
Die betaal je voor je rekeningquote:Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ook zo'n pakket 2 mastercards en 2 pinpassen voor 28,?? euro maar waarom ze dan ook nog 9,95 afschrijven ???? maar even bellen met die jongens
Ja ben in Tunesië geweest en daar kon ik gewoon pinnen. Turkije ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Kan je gewoon met je normale pas ook in het buitenland pinnen? Ik moest omdat ik naar het buitenland ging (buiten Europa, nameljke de VS) een wereldpas nemen. En die kon je alleen nemen als pakket (+ creditcard). Nu kan ik wereldwijd gratis pinnen. Maar dat pakket kost iets van 28 euro per jaar.
Kan je met je "9,95 rekening" ook in landen buiten Europa pinnen?
Daar gaat het niet over. LEZEN!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:01 schreef Fillipe het volgende:
Ze zijn toch pas de reclames gaan uitzenden toen je moest betalen voor je pas? Daarvoor was het toch wél gratis?
Hé pauper, ga even buiten spelen? Ik stel een vraag die ik wil stellen, capiché?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:45 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. LEZEN!!!
Pauper? Volgensmij ben ik niet degene die offtopic ergens op reageerde. Maar als je het antwoord op je vraag wil weten: Ja, inderdaad. De postabnk is pas die reclame's gaan uitzenden toen het maken níet meer gratis was.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Hé pauper, ga even buiten spelen? Ik stel een vraag die ik wil stellen, capiché?
Ehm buiten Europa weet ik niet. Denk het wel toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:06 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Kan je gewoon met je normale pas ook in het buitenland pinnen? Ik moest omdat ik naar het buitenland ging (buiten Europa, nameljke de VS) een wereldpas nemen. En die kon je alleen nemen als pakket (+ creditcard). Nu kan ik wereldwijd gratis pinnen. Maar dat pakket kost iets van 28 euro per jaar.
Kan je met je "9,95 rekening" ook in landen buiten Europa pinnen?
Jaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef iDex het volgende:
ik kan niet inloggen op mijnpostbank..... meer mensen last van?
quote:Foutmelding
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Ik moet anders wel een nieuwe hebben die ik nu heb is doormidden gebroken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet jaarlijks een nieuwe pas hoor
Leuk???? Jij bent zeker dat kereltje van de rabobank reclame. Ga terug naar je Zweedse wijfquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef Drasss het volgende:
Leuk dat heel veel mensen in dit * geintje * zijn getrapt. Boontje komt om zijn loontje zeggen ze dan. Enja Postbank overboeken kost je een aantal dagen.. Fijne bank
Wil het toeval dat ik daar inderdaad stage heb gelopen ja. Enja als mensen zonder na te denken zomaar iets gaan bestellen of wat dan ook en naderhand komen zeuren dat ze genaaid zijn moet ik zeer hard lachen. Tis algemeen bekend dat het een rotbank maar ach, dat weten jullie nu dus ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Leuk???? Jij bent zeker dat kereltje van de rabobank reclame. Ga terug naar je Zweedse wijf![]()
Lees dan ook eens! De postbank is fout ik niet, het zijn geen verborgen regeltjes in een contract. De postbank is 100% fout. Ik weet niet wat ze doen met al die brieven die je naar hun moet sturen, maar ik denk dat ze op eten ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:06 schreef Drasss het volgende:
[..]
Wil het toeval dat ik daar inderdaad stage heb gelopen ja. Enja als mensen zonder na te denken zomaar iets gaan bestellen of wat dan ook en naderhand komen zeuren dat ze genaaid zijn moet ik zeer hard lachen. Tis algemeen bekend dat het een rotbank maar ach, dat weten jullie nu dus ook
De postbank heeft voor mij al haar deuren geslotenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef TeChNo2 het volgende:
Laat mij het nou gewoon een goeie bank vinden, heb er al mijn hele leven een rekening, nog nooit een probleem gehad, heb er zelfs een hypotheek gehad... in dec. trouwens een (gratis) gepimpt pasje gehad... 1 keer een onterechte afschrijving en dat was telefonisch binnen een paar minuten opgelost... suggestie: stop met zeuren en bel ze gewoon op... trouwens waar hebben we het over: 9,95...
dat had ik dan weer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:35 schreef da_rippah het volgende:
geld naar duitsland overmaken kost ook nog eens 5 euro extra... ik dacht ook dat dat gratis was.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat een verschrikkelijke idioten daar bij de Postbank!
Had 2 weken terug een studentenkrediet aangevraagt bij de PB. Netjes thuisgestuurd gekregen, alle papieren gekopieerd en bij elkaar gezocht maar nog niet opgestuurd. Nu had ik ineens het geld (1500 euro) nodig om mn auto te betalen (ja ja daar neem je een studentenkrediet voor). Dus ik naar zo'n PB adviesbalie. Dus geef die formulieren en dat mens "ja maar dat kan ik zo niet afsluiten, dan moet je eerst gaan bellen naar die leenbalie en dat contract annuleren en dan kan ik een nieuwe afsluiten."
Ik uit die rij, bellen naar die leenbalie. Leenbalie zegt er nog zo vriendelijk bij "ja maar dat hadden ze aan de adviesbalie ook gewoon kunnen doen, maar ik zal het in orde brengen."
Ik weer terug in de rij en bij die adviesbalie een nieuw studentenkrediet afgesloten, 1500 euro meegekregen, auto gehaald, klaar...zou je denken.
Wordt ik net gebeld door gast van de PB. "Uhm ja er is een fout gemaakt bij de Postbank en nu is uw leencontract geannuleerd. Dus de PB kan het aan u geleende bedrag niet boeken en wilt u dan misschien binnenkort naar het kantoor komen om een nieuw contract te ondertekenen, zodat dit alsnog kan gebeuren?"
Dus mag ik weer op mn vrije dag leuk naar dat stomme kantoor...alsof ik nix beters te doen heb.
Zat trouwens te denken....als ik nou niet ga he....zou ik die 1500 euro dan gewoon achetrover kunnen drukken
De belastingdienst heeft sinds 1 november 2005 een nieuwe huisbankier. Belastingbetalers die geen rekening houden met een langere overschrijftijd van bankrekening naar girorekening lopen het risico de uiterste betaaltermijn te overschrijden. Dat kan een fiscale boete opleveren.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |