Ga een ander afzeiken, anders zal ik je eens even off-topic tetsen gevenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef Toxic_nl het volgende:
Opzich zou het wel leuk zijn, om van dit toch al waardeloze topic (), een leuk foto-topic te maken.
Foto's exotische/uitzonderlijke motoren (zowel racer als chopper)
MET specs natuurlijk!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Geef mij maar een tourfiets, maar deze keuze staat er niet bij![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Ja, lap zeg. Als ik alle types motoren hier neer moet zetten wordt het een mega OP...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:34 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Autobahn.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:09 schreef Baan1980 het volgende:
chopper of tourfiets!!
Met een racer kan je eigelijk maar 20% van het kunnen benutten op de weg en als je het wel doet is het ooooooh zooow gevaarlijk.
Een racer is veel meer dan alleen een hoge snelheid halenquote:
Thomos boyquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
Een racer is veel meer dan alleen een hoge snelheid halen
Onzin, met een GS500 of RS125 bereik je niet hezelfde als met een ZX-6R of motoren met meer CC's. Die dingen zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken, min of meer gebruik je dus eigenlijk altijd wel al het vermogenquote:Wat niet impliceert dat ik het eens ben met de stelling van de persoon waarop jij reageerde
Nee, je moet een keuze makenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:16 schreef dunc het volgende:
Mag allebei ook?
Natuurlijk, dijkjesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Een racer is veel meer dan alleen een hoge snelheid halen
Wat niet impliceert dat ik het eens ben met de stelling van de persoon waarop jij reageerde
Nee inderdaad. Daarom rijden er ook alleen fiat panda's rond ipv al die mercedessen, bmw's en andere troep. Als het rijdt, dan rijdt het immers...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Natuurlijk, dijkjes
Maar daar heb je geen busa op gixxer voor nodig
CBR 600 ff?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:53 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 vraagt zich af of het antwoord ook zou gelden als de vraag zou zijn : Ik rijd met :
CBR 600FF = racer ... dus ook daar maar op gestemd
RR of F2 ja, ofzo...FF is me onbekendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |