quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Dat vond hij wel een puik idee.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten![]()
OMG, OWNAGEquote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan![]()
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.
Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.
Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.
Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?
Wij zo van![]()
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van![]()
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van![]()
![]()
Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.
Vond ik weleen keer grappig.
----------------------------------------------
Pwnd..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:
wahahahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef -En4Cer- het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!
Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:
We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden)..
Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek
![]()
![]()
die ik uiteraard wel betaald heb..![]()
Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad![]()
Bring it on!
Gaafquote:Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Monstarr het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |