abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34355912
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!

Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:

We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder ) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden).. Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek

die ik uiteraard wel betaald heb..

Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad

Bring it on!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  zondag 22 januari 2006 @ 20:48:57 #2
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_34356328
Met een maat van me jointje roken bij de ingang van een gebouw. Het was daar uit de wind en er was licht, dus het was in principe de perfecte spot... Alleen werd er nogal vaak ingebroken (wisten wij niet) en er komen na een tijdje 2 auto's met 3 agenten naar ons toe, gefouilleerd en alles, maar het leukste was nog wel dat wij een fles cherry coke hadden.

Oom agent.
Ik

"Hier zit wat in!"
"Eh... nee echt niet. We drinken geen alcohol als we blowen." (Leugen, uiteraard, maar als je vriendelijk en braaf blijft is de kans op een boete kleiner.)
"Liegen heeft geen zin, jongen. Ik ruik echt wel dat dit geen gewone cola is."
"Nee, het is cherry cola."
Agent kijkt op het etiket.
"Met een kersensmaakje."
"Oh... Ja... Nou ehm...."
En toen kwam dus het verhaal over die inbraken, en of we onze jointjes ergens anders wilden roken. Wij een fijne avond wensen en om de hoek gaan staan.

Of nog daarvoor, toen we alvast onze shit van de grond pakte en in de tas deden. (We werden toch weggestuurd.)
"Wat heb je daar in je handen?"
"Eh... Grote vloei, blauw."
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:51:51 #3
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34356472
m'n broertje was tijdje terug aangehouden door 2 agenten omdat hij te hard zou fietsen op het fietspad.. M'n broertje was zich van geen kwaad bewust en begon te vragen naar een maximum snelheid voor fietsers op het fietspad. Toen zei die tweede agent tegen z'n collega: laat maar, dit heeft geen zin.. toen mocht hij weer doorfietsen.

rare lui of wat?
  zondag 22 januari 2006 @ 20:53:48 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34356558
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.

Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.

Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.

Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?

Wij zo van
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van

Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.

Vond ik weleen keer grappig.

----------------------------------------------

Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.
Dat vond hij wel een puik idee.

Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 22 januari 2006 @ 20:56:56 #5
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_34356719
Ik fietste met 2 jongens van me klas uit school, fietsen we met z'n 3en naast elkaar, ik was de 3de, toetert er zo'n auto, ik steek me vinger op, want ze toeteren wel vaker.

Wat denk je?
Politie..

Of ik alleen wou fietsen, anders kreeg ik een boete, toen vroeg ik, wat voor één boete? Zei ze laat maar en draaide ze lachend het raampje dicht..
  zondag 22 januari 2006 @ 20:58:53 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34356815
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:53 schreef Razor21 het volgende:

Ook een keer met mijn dronken kop aan een agent gevraagd of ik handboeien om mocht voor de gein.

Hij heeft me zo 20 min laten staan bij de ingang van de discotheek en hij bleef lekker in de auto zitten

dubbel ! o nee toch niet
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34356866
quote:

zondag 22 januari 2006 @ 21:09:44 #8
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34357365
quote:

OMG, OWNAGE
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34357376
quote:
Ik een keer met een vriend thuisgebracht door agenten met zwaailicht aan
Hij werkte dus in een kroeg en ik bleef even hangen tot hij klaar was met opruimen.

Komt de politie aan rijden om even te kijken of alles goed gaat en drinken een kopje koffie.

Mocht voor de gein nog blazen van die (jonge) agent. Ik en die maat van mij bliezen alle 2 een F.

Vraagt die agent hoe komen jullie thuis?

Wij zo van
Hij zegt wonen jullie hier in het dorp? Wij zo van
Moet jullie een lift hebben?
Wij zo van

Hebben ze ons thuis afgezet vol gas gingen die gasten en onderweg nog even het zwaailicht aan zonder sirene uiteraard.

Vond ik weleen keer grappig.

----------------------------------------------

pi_34358938
quote:

dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34359082
Deze is van ongeveer 10 a 11 jaar geleden toen ik nog een klein Morgaintje van een jaar of 12 was.

Ik fietste naar school en bij het stoplicht zag ik allemaal politie staan. Bleek dat ze fietsen aan het controleren waren. Een nogal norse politie mevrouw ging mijne wel ff doen. (Ik reed toendertijd een mountainbike met de dynamo aan de voorzijde.)
Om het licht te controleren tilde ze dus mn achterwiel op en begon aan de trapper te draaien, met de dollar (of in dit geval: gulden) tekens al in de ogen melde ze me bijna kwijlend dat mn licht het niet deed en dat dat een boete zou worden.
Ik zei: toen ik er gisteren op reed deed mn licht het anders nog prima. Dus ik een stukje fietsen om het te demonstreren, het licht deed het id. Toen ging ze het weer proberen en het lukte (uiteraard) weer niet, toen viel bij mij ook het kwartje (door de zenuwen had ik het ook nog niet eerder door) en ik zei: Ik weet niet hoor maar misschien als u eens aan het voorwiel draait?
Toen deed ie het natuurlijk en zei ze met een redelijk rood hoofd en een stotterende stem dat ik wel weer mocht door rijden
pi_34359346
Gister met 2 agenten een vriend van me staan uitlachen omdat tie zo dronken was dat tie tegen een boom aan het aanbeuken was..
pi_34359482
met groep vrienden op weg naar de stad op de fiets. ik met me stonede hoofd op de fiets kon alleen maar lachen de hele tijd.
komen er joden aangereden boete omdat we geen licht hadden.
ik gillen; DAAR HEBBEN WE JODEN BUKKKEEENN ( lees: ik lach gillend en lachend op de grond kon geen normaal woord meer zeggen )
al mijn vrienden een boete wegens geen licht op hun fiets en geen ID bij zich.. en over mij zeide ze; o laat haar maar op de grond liggen die vermaakt zich wel zo te zien

moterjoden
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:15:43 #14
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_34360237
quote:

Pwnd..

tevens TVP..
pi_34360416
ook een leuke:

* flits*

...
  zondag 22 januari 2006 @ 22:21:26 #16
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_34360486
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef ID-Tweak het volgende:
ook een leuke:

* flits*

...
ja die is ook leuk indd!

zondag 22 januari 2006 @ 22:25:09 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34360655
Ik ben eens met een puch VS50 (zo'n hogestuur-hasjpuch) aangehouden door een motoragent.

- Jongeman, hoe hard loopt hij?
+ Eh.. 50 agent, bergaf misschien 55
- Ik heb vroeger ook zo'n ding gehad. Ik geloof je niet. Homoet uitlaatje he, hoe hard loopt hij? 70?
+ Goed gegokt agent, u bent een kenner
- Dan wil hij nog best voor zo'n oud beestje. Ben er maar zuinig op knul. Ik ga je geen boete geven maar ik wilde hem gewoon graag even van dichtbij bekijken
+ Ik zal er zuinig op zijn. Dankuwel agent, u ook nog een fijne dag
Vampire Romance O+
  zondag 22 januari 2006 @ 22:27:16 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34360746
Tijdens rijles.

Ik reed keurig 50 km per uur toen ik in mijn spiegel een politieauto met optische signalen zag naderen. Het voertuig bleef in eerste instantie achter me rijden maar zodra het tegemoet komend verkeer voorbij was deed hij me inhalen waarna ik met een STOP POLITIE geconfronteerd werd.

Ik heel dom naar mijn instructeur kijken en opmerken of dat misschien voor mij bedoeld zou zijn Mijn instructeur nog dommer terugkijken en zeggen dat ik de lesauto dan maar netjes aan de kant moest gaan zetten. Ik sta stil en meteen komt daar een grote norse diender naar mijn raampje toelopen.... ik draai het raampje naar beneden en wens hem een goedemorgen. Vervolgens vraagt hij naar mijn rijbewijs. Ongetwijfeld was die diender de leukste thuis.

Het bleek dat zijn zoon ook bij mijn rijschool aan het lessen was en vlak voor zijn examen zat. De diender wilde even weten of de kans redelijk aanwezig was dat zoonlief zou gaan slagen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34362167
Donderdagavond, 2 vrienden waren een beetje aant matten op straat omdat de 1 de ander constant bafkoning noemde tegen iedereen die toen nog op straat was. De "bafkoning" vond het grapje niet meer zo leuk na een half uur en begon beetje te duwen en te trekken met die ene maat.

Stonden er 3 agenten...loopt die vriend van me na die agenten vroeg ie of ze hem misschien door de kop wilde schieten...

je moet begrijpen dat hij op dat tijdstip wel wat grappiger was...
  zondag 22 januari 2006 @ 23:39:39 #20
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_34363569
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef -En4Cer- het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Kutwouten!

Wat voor "grappige" ontmoetingen heb jij met de politie gehad?
Ik zal beginnen:

We waren een avondje wezen stappen en het busje stond al klaar om ons weer mee te nemen.
Aardig aangeschoten en met een blaas vol bier stond ik bij het busje. Ik kwam tot de conclusie dat ik toch beter eerst even ergens kon gaan pissen voordat ik het busje in ging. Zo gezegd, zo gedaan.. ik sta serieus nog geen 20 minuten te pissen (iets minder ) toen ik een politieauto aan zag komen rijden. Snel afknijpen en het busje inspringen en hopen dat de politie me niet gezien had.. Dat feest ging dus niet door. Nog geen 50 meter verderop: "Stop politie".. Ik bedenk me geen moment en stap snel uit aan de bestuurderszijde van het busje (waar ze geen zicht op hadden).. Politie stapt het busje in, kijkt een paar keer het busje rond en zegt tegen zijn collega: "Ik weet toch echt zeker dat hij dit busje in stapte".. vervolgens krijgt een kameraad van mij 50 euro aan zn broek

die ik uiteraard wel betaald heb..

Kostte me toch nog 50 euro maar we hebben er wel heel veel lol om gehad

Bring it on!
wahahahaha

kheb een keer meegemaakt met iemand die gaf alle gegevens van z'n beste kameraad door. en die kreeg de bekeuring in huis. de agent vroeg nie eens om z'n id pas. haha
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_34363679
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:00 schreef Monstarr het volgende:
-knip-
Gaaf ! Wat vonden de woutjes ervan?
pi_34363766
niet zo heel fijn.

Ik nam ze maar verstandig mee om verder te lopen en toen kreeg ik een figuurlijk schouderklopje van een agent.

bah ben een woutekont likker
pi_34364332
Toen het pas zo sneeuwde sneeuwballen gevecht gehouden met 2 wouten.

verkapte tvp
Ik haat signatures!
  maandag 23 januari 2006 @ 00:07:23 #24
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34364519
Ben net terug uit Dublin
En vanmiddag kwam er een dronken gast naar ons toe, haalde uit zijn jas een fles wijn oid. Hierop zat nog steeds een kurk, maar de beste man had geen kurkentrekker en zei "uuuhh huhuhu problem, problem, cork, cork!"
Wij:

En toen kwam er een agent aan die die dronken gast aankeek en -op een ietwat strenge toon- zei "is there a problem, gentlemen?"
Dronken gast: "uuuhh huhuhu no problem, no problem"
Toen liep hij weg en ging mensen van de Spar lastigvallen.
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 23 januari 2006 @ 00:08:56 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34364562
Fiets ik laatst in de stad. Krijg ik een boete!

Hahahahaha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')