Nja, niet elke TIFO die de hele ring beslaat is mooi. Die vellen kon een kind nog zo doen, die had het misschien nog beter gedaan. Enkel het doek van de prijzen van Hiddink vind ik echt leuk gedaan. Ik denk dat het merendeel van de pers de gedachte achter Twee Belevingen niet eens heeft begrepen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:31 schreef Cruoninga het volgende:
Die van PSV is optisch natuurlijk gewoon beter. Die beslaat de hele tribune en die doeken van Ajax waren niet goed zichtbaar. Als de acties waren omgedraaid hadden de meeste Ajacieden alsnog hun eigen de beste gevonden. Ik denk dus niet dat jullie helemaal objectief zijn.
Wat betreft kunde was die van Ajax weer beter. Die doeken zaten een stuk beter in elkaar. Maar ik kan me voorstellen dat in het stadion zelf de atcie van PSV indrukwekkender was.
Daarom vinden de insiders de actie van Ajax beter en de buitenstaanders (pers) wellicht die van PSV. Natuurlijk hebben ze dat niet begrepen, de gemiddelde journalist denkt dat de harde kern bij elke club 'F-Side' heet. Om maar even aan te geven hoe goed ze in het supporterswereldje zitten. Jullie doen net of je wel een volslagen idioot moet zijn om de actie van PSV beter te vinden, maar uit hun oogpunt is dat dus best begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, niet elke TIFO die de hele ring beslaat is mooi. Die vellen kon een kind nog zo doen, die had het misschien nog beter gedaan. Enkel het doek van de prijzen van Hiddink vind ik echt leuk gedaan. Ik denk dat het merendeel van de pers de gedachte achter Twee Belevingen niet eens heeft begrepen...
Onzin. Die choreo van psv was echt heel simpel en het is jammer dat de choreo van Ajax niet door mocht gaan. Verder stelde het weinig voor, die geblokte vlaggen zagen er wel leuk uit maar alles behalve indrukwekkend. En hun doek (incl de tekst) was knudde. Bovendien deden ze er 1 tot 2 uur over om 'm goed te leggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef MalachiGroningen het volgende:
Maar Cruoninga, als je acties aan het beoordelen gaat, kijk je toch ook altijd wel naar wat een club in het verleden heeft laten zien? Dan weet ik dat Ajax wel véél beter kan dan dit. Voor PSV is op dit moment hun actie gewoon top!
Hoezo niet door mocht gaan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onzin. Die choreo van psv was echt heel simpel en het is jammer dat de choreo van Ajax niet door mocht gaan. Verder stelde het weinig voor, die geblokte vlaggen zagen er wel leuk uit maar alles behalve indrukwekkend. En hun doek (incl de tekst) was knudde. Bovendien deden ze er 1 tot 2 uur over om 'm goed te leggen
Daar heb je van die spuitbussen voor. Het is wel een pokkewerk...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef MalachiGroningen het volgende:
Hoe moet je in voetbalsnaam ooit pamfletten impregneren? Volgens mij wordt dat niks. Dikke teil klaarzetten met goedje erin en dan pamfletjes erin flikkeren, dan nog ff op de verwarming en klaar is je geimpregneerde pamflet?
![]()
Deze? http://www.fctwente.nl/club_info/achtergronden/2/quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond gewoon beide acties ruk, als ik even denk aan Twente een paar jaar terug, dan denk ik dat de meeste Tukkers nu nog in de slappe lach op de grond liggen te rollen van de tifo acties van eergisteren.
Meneer heeft ook 1x een tifoactie gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond gewoon beide acties ruk, als ik even denk aan Twente een paar jaar terug, dan denk ik dat de meeste Tukkers nu nog in de slappe lach op de grond liggen te rollen van de tifo acties van eergisteren.
Ja, maar in Italië is alles beter toch>quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:32 schreef DIGGER het volgende:
Ik zie nog de Tifo acties van de Italiaanse zeg maar 5e klasse, die er meestal nog beter uitzien dan de eredivisie hier.
Daarom hebben die badkuipbewoners een (internationale) prijs gewonnen in de TIFOscenequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Meneer heeft ook 1x een tifoactie gezien![]()
die badkuip is qua stijlheid kut voor grote doeken (nouja en psv is ruk omdat er niemand op de 2e ring zit daar om er wat mooie foto's van te maken). + helft van de actie mocht niet doorgaan.
De TIFO bij fnoord is altijd bedroevend slecht. Jullie stadion is wel erg mooi, maar je weet zelf vast ook wel dat de meeste Ajacieden niet heel blij zijn met de arena.quote:Op woensdag 10 mei 2006 07:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarom hebben die badkuipbewoners een (internationale) prijs gewonnen in de TIFOscene![]()
De Kuip is tenminste een stadion, ken de arena nog een puntje aan zuigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |