Als je nou eerst eens even mijn post een paar reacties hierboven leestquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk het ook.
Die spelers hebben gedacht.. godverdomme, verloren.
We zullen ze eens een lesje leren daar bij de KNVB.
Waarna ze natuurlijk met dit doek het hele rondje hebben rondgelopen om zo hun frustraties kwijt te kunnen![]()
Dit ruikt toch wel naar een vooronderzoek.
Doe eens kalm. Het is een feyenoorder die het zegt man...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Als je nou GODVERDOMME eerst eens even mijn post een paar reacties hierboven leest![]()
Dan weet je hoelang ze dat doek omhoog hielden.
Stelletje grafjodenbah
. Heb er helaas geen andere woorden voor
![]()
Jah inderdaad mijn excuses, werd even overmand door emotiesquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik zou zelf ook ff beter kijken Redfever als ik jou was...
Heerenveen, Nieuw Noordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Mooie pics die van die fakkels, waar zijn ze gemaakt?
Kan het niet goed zien, volgens mij F-Side since 1976, Ajax since 1900 en 410 since 2001?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, wat staat er op die doekies dan?
vlnr. Doek met de f-side/zuid beleving, de engelse beleving zeg maar. Daaronder de tekst "f-side sinds 1976" daarnaast een elftalfoto met daaronder ajax sinds 1900 en tenslotte de vak 410 italiaanse tifo beleving met daaronder vak410 sinds 2001.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ah, wat staat er op die doekies dan?
Dat dusquote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
vlnr. Doek met de f-side/zuid beleving, de engelse beleving zeg maar. Daaronder de tekst "f-side sinds 1976" daarnaast een elftalfoto met daaronder ajax sinds 1900 en tenslotte de vak 410 italiaanse tifo beleving met daaronder vak410 sinds 2001.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |