Onder de middelste Cquote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef Dos37 het volgende:
Onder middelste C sta ik
was geweldige actie weer. Alleen jammer dat het resultaat niet zo mooi was.
Ja ik bedoel dus eigenlijk onder de Middelste, de c dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Onder de middelste C. Die T lijkt er wel een beetje op, maar je denkt toch niet dat dat een C is zeker?
Lijkt wel een uitvakquote:
mooier dan de uitslagquote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat was gisteren trouwens..
Waarom niet?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:53 schreef Noca het volgende:
Ziet er mooi uit. In het stadion kon ik niet zien wat er stond.
Omdat wij er gelijk naast zitten en het voor ons dan niet te lezen isquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:45 schreef Guvnor het volgende:
Feyenoord - ajax van vanmiddag :
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit nietquote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
écht hele lelijke tifo.... en nog gesponsord ook
Hehe, dat was ook triest ja. Maar dat tifo team van hun volgens mij ook door Fortis.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit niet
Die ratels ed. waren gesponsord
mooi hoor..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De choreografie is een antwoord op het spandoek dat aan de tweede ring hangt (klik op de foto om het te kunnen lezen). Helaas ging het niet door.
Valt wel mee, heb lelijkere dingen gezien hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
écht hele lelijke tifo....
Lekkere vergelijking, wij speelden uit. Leg het dan naast onze TIFO actie tegen fnoord thuis...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, dat AFCA doek blinkt nou ook niet echt uit in schonheid.
Dus je bent serieus trots op die TIFO actie? Haha, nog triester. Die ballastrade doeken zijn echt TE lelijk gewoon. Choreo is alles behalve origineel, slecht ontworpen en ook nog eens slecht uitgevoerd. Die paar fakkels ertussen maken dan echt niet goed. De uitslag van vandaag en die kut club van je doen er verder helemaal niet toe, dat kan ik heus wel los van elkaar zien.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:52 schreef Guvnor het volgende:
Bla bla en als je nou niet voor ajax was hoe vond je het dan? alles wat van Feijenoord of Rotterdams is is kut ja bla bla hihi vet stoer ajax de gekste op tifo gebied whoeeeeeeeei 3-2 haha
Vuurwerk is de laatste tijd wat lastiger met al die camera's op je pan.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Guvnor het volgende:
Boeit mijn die tifo actie nou joh.. ik was er niet eens bij. Maarja fijn voor jullie dat jullie zo gers zijn op tifo gebied, en Twente ook. Beter gewoont oprotten met dat tifo, en net als de jaren \'70 en \'80 allemaal weer zelf vuurwerk en vlaggen c.q. spandoeken meenemen.
Wij waren slechts te gastquote:Op zondag 5 februari 2006 21:10 schreef Staanplaats het volgende:
Haha devvie de gekste!! Nog potten vingerverf over? Dat afca doek ziet er toch ook niet uit man! Hahaha
In Rotterdam blijven jullie altijd ongewenste gasten..quote:
Maar aan de andere kant is het zonder ons ook weer een stuk minder leuk, dus het blijft een soort haat-liefde verhoudingquote:Op zondag 5 februari 2006 21:24 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
In Rotterdam blijven jullie altijd ongewenste gasten..
De goede, oude tijd toen sfeer nog geen gemaakt iets was als nuquote:Op zondag 5 februari 2006 21:07 schreef Guvnor het volgende:
Boeit mijn die tifo actie nou joh.. ik was er niet eens bij. Maarja fijn voor jullie dat jullie zo gers zijn op tifo gebied, en Twente ook. Beter gewoont oprotten met dat tifo, en net als de jaren \'70 en \'80 allemaal weer zelf vuurwerk en vlaggen c.q. spandoeken meenemen.
quote:410 maakt zichzelf weer belachelijk
[Bron: Lunatic News]
Dat kindervak 410 niet echt bekend staat om het hoge niveau is al langer bekend. Vuurwerk richting eigen spelers gooien, rotzooi naar beneden gooien waar eigen supporters zitten en een herdenking voor een niet bestaande supporter zijn slechts enkele voorbeelden. Zelfs de F-side vond dat de maat vol was en dreigde met ingrijpen.
Veel geleerd hebben de kinderen van vak 410 echter niet. Gisteren hing er namelijk bij de C(?)L-wedstrijd tegen Inter een lachwekkend spandoek. In de aRENa hing een meterslang spandoek met de tekst: `I Migliori clienti di mia madre sono i tofisi dell´Inter´. Deze tekst betekent zoveel als ´De beste klanten van mijn moeder zijn de tifosi van Inter´.
Wij zijn benieuwd wat de verschillende moeders van de kinderen van vak 410 hiervan vinden. Dat het uitvak aanstaande zondag bij de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo gesloten blijft, zal ze echter niet slecht uitkomen, omdat de meesten na gisteravond wel huisarrest zullen hebben.
Vak 410, het grootste lachertje op supportersgebied...
quote:Zelfs uitlachen kunnen ze niet...
Blijkbaar is er in de rotterdamse haven weer een container met radioactief materiaal aangespoeld waardoor de spaarzame hersentjes van de havenwerkers nog verder aangetast zijn. Bij gebrek aan europees succes meenden ze namelijk weer eens naar ons te moeten kijken, die klassieker dvd deed ze schijnbaar naar meer Ajax-voetbal verlangen. Een oog van een kakkerlakje viel blijkbaar op een spandoek dat op Zuid hing, de tekst die hierop stond was "I Migliori clienti di mia madre sono i tifosi dell´Inter." Dat ze in rotterdam het woord tifosi niet kunnen schrijven (LN: tofisi) is één, dat ze Zuid en 410 niet uit elkaar kunnen houden is toch behoorlijk lachwekkend te noemen. Van een fanzine dat minstens 1x per week een stukje aan ons besteed valt toch wel wat meer kennis van zaken te verwachten.
De vertaling die LN heeft weten te maken klopt inderdaad. Als de knipoog in deze echter gemist wordt snap je er als supporter weinig van. Italianen zingen standaard: "jullie moeders zijn hoeren," ok als jullie dat vinden prima, maar jullie zijn dan wel hun beste klanten hebben de makers van het doek gedacht. En wij maar denken na 010-Ajax van een paar weken terug dat die kakkerlakken met liedjes als "Danny moet blijven" eindelijk iets van amsterdamse humor leken te snappen. Een illusie blijkt nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |