Ik ook niet hoor, dat mocht wel duidelijk zijn. Maar nu is ie pleite en hoeven we niet meer tegen die nootkop aan te kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:16 schreef Cecelia34 het volgende:
( sorry Ruby, ben geen fan van Danny, maar t zijn me hormonen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gisteren weer een foto van Dennis in de Gazette, dat doen ze om mij te pesten, ben nu toch al wat emotioneeler dan normaal, en dan de dood van Dennis , en er steeds mee geconfronteerd worden ( Letitia, pak je biezen maar, Cecelia komt de rol van Sharon wel overnemen, mag jij mooi onze slaapkamer schilderen)
laatst trouwens nog ergens een oude single opgedoken ( ja we zijn aan de schoonmaak bezig, met alle gevolgen van dien ) anyone can fall in love, van degene die Angie speelde,,, hoe ik daaraan kom? Zal wel van me moeder zijn
![]()
![]()
En dat krijg ik niet meer uit mn kop ( aaah!!!! Zusjelief, zet dat ding eens ff uit !!! Cecelia dankt je heel hartelijk ) ) Dus...........
Dot gaat uitzoeken wat Joe heeft uitgespookt??? Good luck Dot! ( bijbel citaties)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deano met de vogel, en Mini Miller zat zich te bescheuren, uiteindelijk hebben ze allebei gewonnen en kregen ze niet een echte auto, al hadden ze dat wel gehoopt.Die Kevin is me er eentje hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thank you God
![]()
![]()
Niet vergeten.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef J_TM het volgende:
Volgende week woensdag is Maureen Slater te gast bij Davina (zie Talkshow voor ex-MTVeejay ), maar vanwege de mannen met de leren knikker is de uitzending om 20:00 uur in plaats van 21:00 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. God dat was ook weer voor het eerst in jaren dat ik Oliver weer eens op dat beeld zag, heeft ook weer een tijdje geduurd? Goh, waar hangt Keith toch uit? Niet dat ik hem mis ofzo, vind de afleveringen zo wel goed. Waarom knallen ze niet de hele familie Miller eruit??? bert is idd grappig, maar ik hoef zijn gezicht niet te zien![]()
Little Mo maakt me ook gek hoor ruby. Zwaai haar het liefst ook uit ( kijk maar eens hoe graag![]()
![]()
![]()
![]()
. Daaaaaag Maureen
![]()
![]()
![]()
![]()
daaaaaag Freddie
![]()
![]()
![]()
![]()
)
misschien ietwat overdreven maar daar moet ook een einde aan komen, en mijn gevoel zegt dat dat niet lang meer op zich zal laten wachten, weet niet of t zo is, het is tenslotte maar een gevoel eh?
Zaterdag ga ik onze hoofdstad weer eens op stelten zettenLekker een dagje weg met de lentetour ofzoiets? ¤35 voor 2 pers. 1e klas reizen voor een dag. Nou gezellig, ga ik daar wat leuke spulletjes kopen voor onze slaaplkamer, daar hebben ze meestal wel wat leuke aparte dingen die je hier niet zo snel vind is mijn mening.
Ben is idd niet echt boeiend, vind het echt een kneusje. Alhoewel ik tijdens de scene van gisteren waarin hij met Joel praat wel even smolt ( niet voor Ben maar voor Jake). Lijkt me best moeilijk om zo'n rol te spelen, ben best wel nieuwsgierig naar hoe Joel zich daarop voorbereid. Voor de spiegel staan en je op een boksbal afreageren en bedenken dat dat het hoofd van Juley is??
Zou best wel eens een vlieg willen zijn en eens kijken hoe ie zich daarop voorbereid. Misschien iets voor een volgend leven??
Vind Bert vooral leuk als ie Dot en Pauline opwind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weheheee, my wish, their command.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:53 schreef Cecelia34 het volgende:
Uuh Ruby, lees dan ff mijn grootste spoiler boven dat van J_TM, zal misschien wel wat duidelijk maken voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |