Nee,quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Z het volgende:
Zijn dat die van jouw DO?
Wat een vreselijke man was het toch.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Pauline het volgende:
Hier hoort een verhaaltje bij. Deze foto heb ik genomen in een kasteeltje dat Dalí voor zijn vrouw Gala heeft gekocht, opgeknapt, ingericht. Gala was een bijhoorlijk dominant vrouwtje, en eiste dat Dalí iets zou doen aan die lelijke, in het oog springende radiator. Hij beloofde er iets overheen te schilderen. Het resultaat:
[afbeelding]
De Volkskrant kopte vandaag: Terschelling hoeft nooit meer schoenen te kopen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef Tokay het volgende:
rood kruisje, la-nina!
[afbeelding]
ha-haa-haaa-tsjoe!![]()
De URL van het plaatje kopiëren, plakken in een reply hier, selecteren en op het tweede icoontje van rechts (boven het tekstvakje) klikken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef EOR2 het volgende:
hoe voeg ik een foto toe
Z toch ... de Citroën-metamorfose is bijna voltooid ... zie die DS-koplampen.quote:
Die, maar dan een blauwe, zag ik laatst nog staan in Amsterdam. Prachtige auto. Deze is ook mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:27 schreef Gajus het volgende:
[..]
Z toch ... de Citroën-metamorfose is bijna voltooid ... zie die DS-koplampen.![]()
In mijn kinderjaren reed ik nog in een authentieke Panhard met mijn oom achter het stuur, de PL17 .![]()
[afbeelding]
Idd...die vergat ik eigenlijkquote:
quote:
quote:
Oeps...sorryquote:
Is de essentie dan niet een lezend meisje, zoals 'mijn' Sharon Stone?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Gellius het volgende:
Lief van je Gajus, maar je hebt de essentie van mijn serie toch nog niet helemaal te pakken:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Is de essentie dan niet een lezend meisje, zoals 'mijn' Sharon Stone?
Nieuwe poging: het betreft een lezend gymnasiummeisje ... gnfll
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |